Camping Napoleon ***

7,1

39 reviews over Camping Napoleon in het Nederlands

Relaxte Camping

Fam Gerard, 18-8-2017

Omdat het slecht weer was in nl hebben we een plek in Europa gezocht met zon. We konden deze twee dagen vantevoren boeken. We hadden een mobile home van 24m2. De helft van de camping was nederlands met kinderen in de leeftijd van onze kinderen, 4-10. Animatie is er niet, op een karaoke woensdag na, maar de kinderen vermaken zich prima met elkaar in het goed onderhouden zwembad, het flinke beekje of de rest van de omgeving. Meer hadden we niet nodig, het mooie weer deed de rest.

De camping heeft zijn hoogtijden wel zo'n beetje achter de rug. Eigenaar Laurent was een heel relaxte vent en deed een beetje denken aan Obelix. Hij vertelde dat hij na 14 jaar er een punt achter wil zetten en de camping te koop heeft gezet. Je merkt Dat hij niet heel veel meer aan onderhoud doet, op de omgeving van het zwembad na. Voor de mobile homes Ben je afhankelijk van de goede schoonmaak van de voorganger. Ons maakte het weinig uit.

Qua omgeving is er genoeg te doen. Een blauw meer met strand en soort waterpret park is op 15-20 minuten rijden, onderweg kom je een supermarkt tegen in saint andres les alpes , de u express. Iets verder ligt castellane, met een leuk oud centrum. Hier in de buurt ook een klimbos bij een rcn camping, leuk voor jonge kinderen. In de buurt kan ook worden gedaan aan Canyoning. Verder kun je ook parapenting doen. Een heel stuk verder, op meer dan een uur rijden ligt een nog blauwer meer lac de saint croix, waar je met een waterfiets een ravijn in kunt gaan. Dit is nogal druk en toeristisch. Onder weg kom je langs Moustiers st Marie, een mooi plaatsje in de bergen met veel ook zeer het bezoeken waard. Kortom, prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke gezellige camping!

Kirsten, 17-10-2016

Wij hebben echt genoten op deze camping.

Door een aantal reviews hadden wij verwacht hier niet te gaan staan. Eenmaal bij aangekomen troffen we een leuke camping aan, we mochten zelf een plekje uitzoeken. Toen we aangaven dat we misschien langer wouden blijven was dit geen probleem. Een super aardige eigenaar die heel erg zijn best doet. Het sanitair is wat verouderd maar dat is niet hinderlijk. De omgeving is prachtig. Een aantal keren in de week worden er dingen georganiseerd zoals bijvoorbeeld: een karaoke, barbecue etc. Het is een echte familie camping meerdere mensen gesproken die elk jaar terug kwamen, wij zitten er over na te denken volgend jaar gewoon weer terug te komen!

Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch

bert vos, 4-10-2016

het is een fantastische camping waar je je meteen thuis voelt wij komen er al acht jaar en hebben alleen maar meer mensen er mee naar toegenomen en ook die komen graag terug en dat verhaal van die zwerver is onzin dat is een hoogleraar die er van houdt om eenvoudig in een klein tentje te kamperen wij kennen hem al jaren het is juist een camping waar iedereen zichzelf kan zijn en er respect voor elkaar is en daardoor is het een ideale gezinscamping en hangt er een geweldige sfeer.De ligging is perfect er is heel veel te ontdekken en te zien in de omgeving.Wie van de echte franse sfeer wil proeven moet hier zeker een keer naar toe gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Nooit meer

Joke, 25-6-2016

Sanitair oud en versleten, wel redelijk schoon, receptie niet om aan te zien wat een rommel. Ontvangst redelijk dat dan weer wel. Hele camping straalt rommeligigheid uit. WiFi slecht. Terrein is niet gemaaid, slordig. Zwembad zag er redelijk uit.
Gereisd met partner in juni 2016

Heel fijne echt Franse camping

Henk en Annemiek, 26-7-2015

Bijzonder gezellige eenvoudige camping met heerlijk zwembad liggend aan klein riviertje. De camping is ruim opgezet en ademt de Franse stijl uit. De campingbaas is heel aardig en doet zijn uiterste best om het zijn gasten naar de zin te maken. Het sanitair is eenvoudig maar wordt goed schoongehouden. De ligging is aan de route napoleon tussen Castellane en Digne met grote winkelcentra. Het restaurant heeft een leuk terras waar de gasten gezellig kunnen napraten. Vanwege het aangename karakter zijn er veel gasten die meerdere malen terugkomen. In het aangrenzende riviertje kunnen kinderen naar hartenlust spelen en eindeloos dammetjes bouwen.
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige plek en veel rust

J. steenis, 1-7-2015

Camping Napoleon ligt naast de rivier en een spoorlijntje. De spoorlijn (smalspoor) geeft geen overlast, drie keer per dag een leuk treintje. Met een heerlijk zwembad een prima camping zeker voor de Provence, redelijke prijs. Sanitair eenvoudig, maar wel prima warm en stromend water voor heerlijk douchen, afwassen of wasje doen. Geen waterlimiet!
Gereisd met partner in juni 2015

Goede camping met Zwembad

Marja visée-Lijesen, 1-7-2015

Camping napoleon in Baremme, de Provence is een echte aanrader wij zijn hier al meerdere keren geweest en het verveeld nooit. Vriendelijke camping baas die het verdiend om een positieve reactie te krijgen en niet te vergeten de prachtige Gorges du Verdon om in rond te rijden.

Sanitair is eenvoudig maar heerlijk schoon

zwembad is een dikke plus bij het warme weer in de Provence

Gereisd met vrienden in juni 2015

Vreselijke camping!

Rita, 4-6-2015

Wat een armoe, overal rotzooi, achtergelaten caravans. Een eigenaar diewel vriendelijk was, maar als een chaoot rond liep. Er waren geen andere gasten, behalve een klein 1-persoons tentje waarvan wij dachten dat het van een fietser of zo zou zijn.Omdat we moe waren en al lang in de auto gezeten hadden, hebben we toch

ons trekkerstentje voor 1 nacht opgezet. Het tentje een plek verderop bleek van een zwerver te zijn! Wij betaalden bijna €21 voor deze plaats, schandalig.

Gereisd met partner in juni 2015

leuke camping

Monique, 23-8-2014

Napoleon is een leuke no nonsens camping ,het was er erg rustig dus plek genoeg .Zoek maar een plek uit werd er gezegd door de overigens zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar .Het sanitair was eenvoudig maar erg schoon (werd elke dag ontsmet) Het douche water was de eerste dagen koud , dus even tegen de eigenaar gezegd dat het te koud was en het werd direct opgelost . Nogmaals een leuke camping prijs kwaliteit zo zo . Maar de mooie omgeving vergoed heel veel .
Gereisd met partner in juli 2014

Hele leuke camping

hans savert, 19-7-2013

Hele leuke camping. We hadden een zeer ruime plek aan de rivier met veel schaduw. Het is een rustige camping, net weg uit de toeristische drukte van het Verdon gebied, maar met een half uurtje rijden ben je daar. De sfeer op de camping was zeer gemoedelijk. Vriendelijke eigenaar.

Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Napoleon in Barrême, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Napoleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Napoleon scoort een 7.14 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: