Camping Le Verger ****

Le Verger

5 reviews over Camping Le Verger in het Nederlands

heel erg goed!

blokbeatz, 13-10-2016

Huisje geboekt voor 6 personen (kind 11 maanden). Veel ruimte voor hem om te (leren) lopen op het grasveld, dit is ruim opgezet. Camping verder ziet er perfect uit. prachtig zwembad en schoon (iets aan de koude kant). Eigenaar is heel erg aardig en zeer behulpzaam (praat wel slecht engels). Baratier ligt 5 min van Embrun. Vanuit hier hebben wij vele racefietstochten gedaan. Toiletgebouw is ook erg schoon. Wij raden dit zeker aan!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Fijne camping!

Maartje, 13-9-2014

Ondanks dat we weinig beoordelingen terug konden vinden hebben wij eind Augustus toch deze camping bezocht. Wij vonden het een prachtige camping. Veel vaste plaatsen en met name Fransen op de camping. Wij waren laat waardoor we in de tweede week vrijwel alleen stonden op de camping (buiten de vaste bewoners).

Man van de receptie is er erg behulpzaam en aardig maar spreekt vrijwel geen Engels. Prachtig zwembad met heerlijke ligbedjes. Sanitair zeer schoon en lekker warm douche water.

De plekken zijn ruim en de meeste zeer schaduwrijk.

Op de camping kun je brood krijgen in de ochtend en er is een restaurant/bar. Wij hebben daar niet gegeten dus weet niet hoe het eten is. Geen winkel op de camping maar in het dorpje Baratier op zeer korte loopafstand is een winkeltje. Op korte rij-afstand zit een grote supermarkt (5 minuten).

Mooie omgeving voor wandelingen en het is ook heerlijk zwemmen in het meer.

Gereisd met partner in augustus 2014

zalig gezellig en proper

Heidi Sempels, 17-7-2013

zeer aangename gîtes, mooie groene gazon, met aanwezigheid van voldoende schaduwbomen, knap uitzicht op de bergen, gezellig zwembad met genoeg parasols en degelijke ligbedden, rustige buurt, zeer behulpzaam personeel (problemen worden direct opgelost!), nog niet echt gebruik gemaakt van het restaurant (alleen frietjes en pizza afgehaald), er zijn pingpongtafels, een trampoline en een zwembad (misschien niet uitdagend genoeg voor grotere kinderen) aanwezig, kinderanimatie door monitoren, alles wel kleinschalig wat bijdraagt tot de gezellige en huiselijke sfeer! Zeer toegankelijke en aangename uitbater!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Heerlijke vakantie gehad.

Minke, 18-9-2010

Wij waren de enige nederlanders op de camping, maar dat maakte ons niks uit.

Onze plek was groot ook wel veel schaduw maar dat was vaak wel lekker, het sanitair werd 3 keer per dag schoon gemaakt en het eten in het restaurant was lekker.

Het plaatsje baratier is ook heel leuk en als je er bent moet je zeker een keer naar de pizzeria ook als je geen pizza wil want de andere gerechten zijn er ook heerlijk.

Watersport, gewoon zwemmen of zonnen dat kan allemaal bij het meer van serre poncon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Mooie camping, maar niet zo vriendelijk

Jeroen, 24-5-2010

Prachtige omgeving. Onze plek viel wat tegen, met geen zon, dus beetje naar buren toe. Hoofdzakelijk Fransen, die niet veel contact met je willen. Ook veel jaargasten. Mooi zwembad. Omgeving is fantastisch. Het meer, Lac de Serre Pncon is het grootste stuwmeer van Europa. Heerlijk om te zwemmen. Leuk om een waterfiets te huren. Eigen bootjes kan ook. Vlakbij is Embrun, dat is pas een leuk plaatsje. Ga ook naar Briancon, prachtig.

Erg mooi wandelen in de omgeving. Aaanrader, maar zoek een andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Verger in Baratier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Verger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Verger scoort een 9.02 uit 10 op basis van 30 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: