Villa Stéllio

Stéllio

4 reviews over Villa Stéllio in het Nederlands

DIT IS VAKANTIE!

J., 11-5-2011

Inmiddels 2x vakantie gehouden in dit geweldige huis. Heerlijk zwembad en alles superschoon!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Geweldig!

Jolanda van Middendorp, 11-10-2009

De vorige keer zat er nog geen afwasmachine in maar deze is inmiddels geplaatst, super! Ook het zwembad is vernieuwd, en er is een buitendouche en toilet aangebracht. Het zwembad is goed afgeschermd met hekken dus veilig voor de kinderen. De eerste keer dat wij kwamen was het huis net gebouwd en erg schoon maar het is sindsdien ook erg goed bijgehouden. Alles is nog ERG schoon, dit is een absolute plus in Frankrijk! Volgende zomer mogen we er weer naar toe en we zien er nu al naar uit!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Prachtig en voor herhaling vatbaar

De Weird, 5-8-2009

Zeer mooi en volledig luxueus ingericht.Centrale ligging naar bezienswaardigheden.

Mooi typisch Frans dorpje

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

heerlijk relaxen

Jolanda van Middendorp, 21-3-2009

wij zijn er in de zomer van 2008 twee weken geweest en het was fantastisch. Ruim, schoon huis met heerlijk zwembad. Nadelen zijn dat er geen afwasmachine aanwezig is en de eigenares alleen Frans spreekt.
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Stéllio in Bagnols-en-Forêt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Stéllio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Stéllio scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: