Hotel Clarion Cloître Saint Louis ****

Hotel Clarion Cloître Saint Louis
Clarion Cloître Saint Louis
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Cloître Saint Louis bij:

2 reviews over Hotel Clarion Cloître Saint Louis in het Nederlands

Sabine, 25-8-2007

Wij hebben in de moderne vleugel geslapen. Daar was niet te merken dat het om een bijzondere locatie gaat. De kamers waren prima, goed verzorgend en modern. Maar wij hadden het hotel gekozen vanwege z'n ambiance, en daar merk je niets van in de moderne vleugel. Daarnaast was het hotel wel goed gelegen binnen de stadsmuren.
Gereisd met partner in augustus 2007

La Heij, 12-1-2005

Gevestigd in een voormalig klooster met nieuwe vleugel, op 5 minuten lopen van het station. 2001: Onze kamer in het oude deel van het hotel was erg eenvoudig, maar keek uit op de fantastische binnenplaats met platanen, koerende duiven en een bemoste fontein. De nieuwe "design" vleugel kijkt uit op een wat troosteloze binnenplaats waar ook een terrasje is aangelegd. Wij vonden de gevel van deze nieuwe vleugel en de gangen ongezellig ogen, maar wellicht dat het binnen in de kamers goed toeven is. Het restaurant (waar 's ochtends het ontbijt wordt geserveerd) ligt prachtig in de koostergang. Ons is het in het oude deel redelijk goed bevallen, ook al moesten we door de kloosterkapel om er te komen: zeer rustig, mooi uitzicht en dicht bij station en bezienswaardigheden. Extra: een piepklein zwembad en zonnebedden op het dak naast de kapel. Helaas in augustus ook steekvliegen.

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Cloître Saint Louis in Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Cloître Saint Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Cloître Saint Louis scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: