Camping Parc des Monges ***

8,7

71 reviews over Camping Parc des Monges in het Nederlands

heerlijke kleinschalige camping

RV, 15-8-2017

Wat een heerlijke camping! Kleinschalig met een zwembad en verder niet al te veel poespas. op ongeveer 10 minuten rijden van het strand. Animatie voor kleinere kinderen, maar low profile. Gewoon lekker tot rust komen en beetje genieten van de omgeving (Cannes, Frejus) Saint Paul echte aanrader. Ook Antibes is leuk om te bezoeken. Sanitair super schoon en netjes. Zwembad prima. onze zoons hebben zich ondanks dat er geen animatie was prima vermaakt. Gemoedelijke sfeer. goede mix van Fransen, Nederlanders, Belgen.

Kortom aanrader!

Rustige leuke camping

Sophie, 10-8-2017

Leuke kleine camping. We hebben 2 weken in een huisje gezeten dat was prima. Verwacht niet een super moder huisje maar het is schoon en de airco werkt prima. Zwembad is klein en soms heb je de pech dat er geen bedje meer te krijgen is.

Qua ligging ia het perfect! Strand op 20 min, meer van cassien op 20 min en steden zoals nice en cannes zijn goed bereikbaar.

Zoek je een kleine camping met een levendige omgeving dan ben je aan het juiste adres. Verwachr alleen heen animatie want die is er niet.

Gereisd met partner in juli 2017

Tegenvallend

Jaap, 31-7-2017

Leuke camping. Maar: chaotische incheck. Onkundig personeel. Wel aardig. Kleine schuine plekken. Matige stacaravan, sjofel,krakende vloer. Incomplete inboedel, niet fris. Airco kon niet gelijktijdig met bv. Waterkoker, dan knalde de zekering eruit.10 ampère. Sanitair niet super, lekkende wasbakken en ook verstopt. Douches moeilijk in te stellen op temperatuur, had vaak koude douche. Vage figuren in stacaravans. O.a. arbeiders die behoorlijk herrie maakten. Ook mensen waarvan het personeel dacht dat ze met prostitutie bezig waren, niet op camping zelf. Veel bouwmateriaal verspreid over camping. Ook veel gehamer en gezaag. Hoort niet in hoogseizoen. Vind ik. Vervelende buren die 's nachts lachten en praatten. Voor alle duidelijkheid: een deel van ons zat in stacaravan, ander deel in tenten. Vorig jaar was het allemaal beter bij 'oude eigenaren', die waren meer betrokken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc des Monges bij:

Rustigekleine, gemoedelijke camping vlakbij cannes

RB, 25-7-2017

Wij hebben 1 week in juli in een stacaravan op deze camping verbleven. Het is een kleine, rustige, gemoedelijke camping op ongeveer 20 minuten rijafstand van de stranden. Ook het mooie meer van St. Croix is binnen een half uur te bereiken. De camping wordt door de nieuwe eigenaar momenteel echter wel volgezet met stacaravans. Deze nieuwe caravans staan op vrij krappe plekken. Er is nog slechts een klein aantal plekken voor tenten en caravans beschikbaar. In de stacaravans verblijven voornamelijk fransen. Het zwembad op de camping is recht-toe-recht-aan, maar heerlijk. Er zijn voldoende ligbedden en stoelen. Het was ons niet duidelijk of er in de rivier kon worden gezwommen. De camping ziet er mooi uit door de vele bomen en struiken.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustig en toch aan de Cote d'Azur

Theo, 20-2-2017

Rustige kleine kraakheldere camping. Grotere plaatsen maar ook veel krappe plekjes.

Voor ons waren 2 opeenvolgende seizoenen heerlijk, maar genoeg.

Het nieuwe seizoen heeft overigens nieuwe eigenaars. Hopelijk zijn zij ook zo gedreven en gastvrij als Isabelle en Henri-Guy Carlier.

Gereisd met partner in juni 2016

Aangenaam

Jaap Wiersma, 30-1-2017

Rustige camping.Sanitair redelijk. Zeer vriendelijke eigenaresse. Fijn zwembad. Leuk riviertje voor echte afkoeling. Stranden op 20 autominuten.veel plaatsen zijn aan kleine kant. Nauwelijks animatie. Auto nodig, niets op loopafstand. Fietsen kan maar veel reliëf.
          Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nettie camping

christel, 15-8-2016

De camping is netjes. De plaatsen zijn erg klein. Er is onvoldoende ruimte voor een caravan met voortent/luifel en een Klein tentje. Sanitair is schoon. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk. De omgeving is prachtig voor een bezoek aan Cannes en Monaco. Strand ongeveer 20 min. rijden.
          Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke rustige camping

E.D., 15-8-2016

Wij stonden bij de rivier (heel idyllisch).

De eigenaren waren aardig. Wij vonden de sfeer heel gemoedelijk.

De camping is ideaal voor mensen die rust zoeken (om 11 was het stil, douchen kan tot half elf)

Ideaal ligging om de omgeving te bezoeken.

Wat wij alleen jammer vonden is dat het brood 's morgens pas vanaf half 9 te verkrijgen was (niet handig wanneer je een dagje weg wilt). Maar dat was voor ons dan ook het enige minpuntje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke kleine rustige camping vol bloemen

Dijk, 11-8-2016

De camping is kleinschalig maar mooi en verzorgd, en rustig! De plekken zijn voor onze begrippen vrij klein en verschillend van grote. Sanitair is netjes en schoon maar de douches zijn niet te mengen, ze gaan van koud naar erg heet en weer terug. Erg onhandig! De afwasbakken spoelen niet door, er staat standaard een ontstopper bij. Dat zou toch verholpen moeten worden! Zwembad is prima en voldoende zitruimte. De afstand naar de kust is klein maar door de enorme drukte in het hoogseizoen is de reistijd toch vrij lang. Maar de uitstapjesmogelijkheden zijn enorm, je moet alleen wel wat geduld hebben met het verkeer. Brood is leverbaar, elke dag komt mevrouw langs om te vragen wat je de volgende dag wil hebben. Op 500 m van de camping is een pizzeria. Eenvoudig maar lekker.
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping zeker een aanrader!!

Jan van der Slik, 10-8-2016

Deze camping is super. Lekker klein en overzichtelijk. Dicht bij Canes en toch lekker rustig.
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc des Monges bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc des Monges in Auribeau sur Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc des Monges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc des Monges scoort een 8.69 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: