Camping La Riviere ***

La Riviere
7,7

8 reviews over Camping La Riviere in het Nederlands

Precies de camping die wij zochten.

Hero, 30-6-2017

Een paar jaar geleden hebben we een week op andere camping gestaan met de tent en dachten dat nog eens over te doen. Helaas heeft die camping een nieuwe eigenaar en is het meer een vakantieparkje geworden. De mooie plekken aan de rivier zijn niet meer beschikbaar voor tenten en na 1 dag hadden we er schoon genoeg van.

Gelukkig ligt 500 meter verderop de Camping La Riviere (Princiland) waar tenten nog wel welkom zijn aan de rivier. Prachtige ruime plekken met veel privacy, zon en schaduw echt picture perfect. Het sanitair is inderdaad wat oud maar alles werkt en het is schoon. Het zwembad is prima en wordt netjes onderhouden. De eigenaar Gerard spreekt goed Engels en heeft leuke tips voor trips.

Een hele fijne camping voor natuurliefhebbers, geen muziek of vermaak, als je dat zoekt moet je elders zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Hele rustige, fijne camping

jill_van_ouytsel, 27-7-2014

Waren hier begin juli en het was er heel rustig. Konden onze eigen plaats uitkiezen en hadden veel schaduw. Verbleven hier een kleine week met een tent voor 21 euro per nacht. Prima prijs/kwaliteit.

Hele behulpzame , vriendelijke eigenaars.

Zwembad is groot en goed onderhouden. Fijne plaats om af te koelen.

Sanitair wat verouderd maar heel schoon en voldoende douches en wasplaatsen aanwezig.

Goede uitvalsbasis om de Côte d'Azur te verkennen en deden ook een leuke uitstap naar de Gorges du Verdon. Vlakbij Grasse en een half uurtje van Cannes.

Hier zouden we zeker terug naartoe gaan.

Gereisd met partner in juli 2014

Wij hebben genoten!

familie, 9-8-2013

Voor ons de perfecte camping.. Lekker rustig, afgebakende plaatsen, veel schaduwrijke plekken ( wij konden in augustus kiezen uit verschillende plekken). De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad (superschoon). Het klopt dat kinderen tot 16 niet alleen mogen..voor ons geen probleem. Het is een kleine, voordelige camping aan de rivier Saigne. (mag in gezwommen worden; pas op voor evt. stroming) Het sanitair is ind. wat verouderd, maar heerlijk ruim en goed schoon. Je mag gebruik maken van de vriezer bij de receptie; voor koelelementen en water. Brood kun je 's avonds bestellen voor de volgende dag.

Er staan mobile homes, we hoorden dat ze er weer enkele bij willen zetten. Jammer, zie je op veel campings.

Wij komen terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

voor twee nachten goed te doen

fawzy, 18-9-2011

We wilden naar Parc des Monges, maar die was vol.We hebben hier twee nachten gestaan en waren allang blij dat we niet verder hoefden te reizen. Camping baas zit de hele dag op de uitkijk of er klanten komen. Was wel behulpzaam.

Resataurant was aardis.

Zwembad kinderen onder de 16 jaar mochten niet zondrer ouders , raar maar waar.

Na twee dagen konden we op de andere camping terecht dat was prima twee weken gestaan met veel plezier

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Lekker rustig, wel veel muggen

Jeroen, 29-8-2011

Prettige kleinschalige camping. Slecths 20 minuten rijden van de Cote d'Azur en Cannes en 10 min van Grasse. Sanitair is wat verouderd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Rustige camping dichtbij drukke Cote d'azur

Fam. Rickert, 16-8-2011

Wij zijn hier toevallig terecht gekomen, omdat Camping Parc de Monges vol was. Deze camping ligt 500 meter verderop. Het is een kleine camping met een mooi schoon zwembad met ligstoelen. De camping wordt heel goed bewaakt. Wij waren er met de tent en dat is prima bevallen. Het sanitair was best oud, maar werd heel goed schoongehouden. Binnen 15 minuten in Mandelieu aan de zee. Aanrader: het strand in Theoule sur Mer. Op een paar kilometer afstand een Super U (supermarkt) in Pegomas.

Rustig gelegen. Vanuit hier kun je zowel de Cote d'Azur verkennen (Cannes, Nice, Monaco, Esterel-kust), als het achterland (Grasse, Lac de St. Cassien, Haute Provence). Wij betaalden met zijn vieren 31 Euro per nacht. Dit is voor deze omgeving echt goedkoop. Voor kinderen niet veel te beleven. Alleen zwembad en pingpong-tafel. Personeel heel vriendelijk. Er zit ook een mooi restaurant/pizzeria bij. Ik denk dat wij hier nog wel een keer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Leuke knusse camping

Dieuwert, 5-8-2011

Zeer service gerichte camping de eigenaar spreek engels. Het jammere is voor de kinderen dat er geen speeltuintje is. Verder heel rustig. Leuk zwembad en korte afstand van Cannes
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prettig, rustig, eenvoudig, netjes.

nvt, 1-6-2011

Naast de volle Parc des Monges camping ligt La Riviere met plaatsen voor campers, caravans en tenten, groot en klein, in zon en schaduw, aan de voet van het laaggebergte van de prachtige Tanneron. Vriendelijke, bereidwillige mensen, broodbestelling vooraf, geen kinderfaciliteiten, wel een (wispelturige) beek achter de camping langs. Mooi, heel schoon zwembad voor groot en klein.Zee op 10 km.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Riviere in Auribeau sur Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Riviere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Riviere scoort een 7.67 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: