5,1

Matig

• Activiteiten4,4
  • Onderkomen4,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Résidence Maeva L'Estajan*** bij :

12 reviews over Vakantiepark Résidence Maeva L'Estajan in het Nederlands

Dit nooit meer

Mieke, 3-7-2013
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Hadden 1 dag tevoren geboekt en betaald, telefonisch. Bij aankomst kenden ze ons niet en moesten we zelf, na 1-dag wifi te hebben gekocht, aantonen dat we geboekt hadden. Weinig hulpvaardig personeel en slecht onderhouden en donkere accomodatie. Ook erg slechte bedden, kortom zou niemand aanraden er heen te gaan!
Gereisd met partner in juni 2013

hadden het anders verwacht

Bertje Van Borm, 13-8-2012
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

L'Estajan in juni niets te beleven.

Meerdere zwembaden goed afgeschermd voor kleine kinderen OK

Ligt ergens waar je het niet verwacht. De auto nemen en vele km rijden om iets in van omgeving te zien.Barelen om binnen te rijden.

Service heel vriendelijk en behulpzaam OK Huisjes heel klein.is zijn prijs niet waard ! Voor en achterkant van de husjes vuil.

Eten in restaurant goed. 3 à 4 tafels bezet. Te veel eten voorzien

Er waren niet veel vakantiegangers. Spijtig !

Gereisd met partner in juni 2012

gewoon doen

gwenny, 9-8-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

we zijn gewest met 4 kinderen en hebben ons niet verveeld

Huisjes zijn goed zonder meer , je hebt er alles wat je nodig hebt

Op gebied van eetgelegenheden ok

Zwembaden zijn ook goed niet verwarmd en een beetje takjes en blaadjes moet je er maar bijnemen

Rustig vakantiepark echt waar , mooi en verzorgt

Bezoek ook eens Arles zeer mooi . Saint Marie de la mere lig aan een mooi verzorgt strand

een half uurtje rijden is zeker de moeite waard door het prachtige landschap

je hebt er niets te kort maar verwacht der ook niet te veel van

Gereisd familie in juli 2011

Gewoon doen

Natalie, 20-1-2010

Al 2x vakantie doorgebracht in dit hotel. Ondertussen zijn alle kamers vernieuwd.

Kamers zijn netjes, worden dagelijks gepoetst. Elk dag verse handdoeken! Kunnen goed verduisterd worden (gordijnen + luiken).

Het eten is gewoontjes, maar in ieder geval véél meer keuze dan ik thuis kan bereiden elke dag.

Prijs-kwaliteit een aanrader.

Verwacht je grote luxe? Dan zit je op het verkeerde adres.

Gereisd familie in januari 2010

Twee weken geboekt, binnen 24 uur gevlucht

peter vdB, 10-8-2009
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Wat een drama. Filistijnen vluchtelingen kamp, slecht onderhouden dor en droog. Gevangen op balkons afgeschermd met gaas. Kamp ligt in middle of nowhere achter industrieel gebied van Arles, ook een stad om snel door heen te rijden. Op het park is alles 's middags dicht. Broodjes in de mini minimarkt alleen op bestelling voorgaande dag.

Na een nacht spullen gepakt en met de kids door naar Spaanse kust en gelukkig nog een fijne vakantie gehad. Jammer van het geld dat vooruitbetaald was, maar blijven op het kamp is geen optie.

U bent gewaarschuwd.

Gereisd familie in juli 2009

groot, paarden aanwezig + kindvriendelijk

Familie Ardeins, 24-8-2008

Wij boekten hier last minute en vonden een mooi rustig gelegen hotel, groot domein met bungalows met eiegen terrasje. Zeer vriendelijk onthaal ad receptie. Klein(!)supermarktje, hotelservice (avondeten = koud voorgerechtenbuffet (vis & vlees) + keuze uit 3 warme plats + dessert & kaasbuffet)is ruim ok.Ontbijt is wat beperkt in aanbod maar wordt wel voldoende aangevuld. Kinderen kunnen er paardrijden, tennissen, minigolf, petanquen, basketten, voetbal + fietsen maar mits reservatie. Zwembaden zijn goed, weliswaar niet verwarmd (vooral dat aan de bodega ligt mooi) er ligt wel eens een blad of takje in, maar algemene indruk is OK. Airco op de kamers werkt uitstekend.

MAAR doe lange zomerbroek mee voor 's avonds want de muggen zijn er en ze zijn hongerig ... lotions & muggenmelk meedoen dus + apparaatjes voor op de kamer. dit laatste NIET vergeten en de kinderen amuseren zich hier reuze.

Gereisd anders in augustus 2008

DE SMET LUCRECE, 15-8-2007

onze reis naar Arles is heel goed meegevallen, tja die muggen dat weet je voor je vertrekt. Het eten was heel goed, vers en werd wel altijd aangevuld, personeel heel vriendelijk!!! Die parasols waren voor ons geen probleem er was ook schaduw. Airco op de kamers was een luxe. Je had een wagen nodig om uitstappen te doen, maar toch zag ik ook geregeld een oranje busje heen en terug rijden. Het was een geslaagde vakantie.
Gereisd anders in augustus 2007

fam Laenen Belgie", 20-8-2006

wij waren vorige zomer i arles Na aankomst uitzicht domein o.k. Maar we hadden niet gerekend op beten van insecten; zelfs zeer veel en we vroegen en kregen andere matrassen.Men moet op tijd naar buffet want op is op en er wordt wel aangevuld maar niet zelfde en pas te laat. Ook wachttijden aan restaurant 'savonds. Service en vriendelijkheid personeel wel goed.Prijs kwaliteit verhouding niet slecht doch niet zoveel sterren waard Ook bij ontbijt minder aanbod dan elders op vakantie gehad.
Gereisd anders in augustus 2006

PéBé, 10-8-2006

Zeer goed gelegen vakantiepark : vlak bij de Camargue en in een zeer mooie omgeving. Een dagje Arles is de moeite waard, net zoals een fietstocht in de Camargue - het prachtige "les Baux" ligt op 30 km. Hotelkamers gegroepeerd in minidorpjes gelegen in een mooi en netpark. De inrichting van de kamers is zeer sober (gelukkig is er airco en werkt ze uitstekend). Ruim zwembad, maar te weing ligstoelen en geen parasols. Het buffet is ruim voldoende... voor wie vroeg komt eten !!! Wordt niet altijd aangevuld. Het personeel is eentalig Frans en soms nogal ongeduldig.

Conclusie : met een behulpzamer en vriendelijker personeel zouden de de drie sterren verdiend zijn.

Gereisd anders in augustus 2006

zjee, 26-7-2006

Wij zijn geen reisprofessionels, maar gaan wel regelmatig op reis.

Er zijn uiteraard betere hotels, maar wat prijs-kwaliteit betreft is dit hotel ok: buffet in orde en regelmatig aangevuld, verzorgde kamerpoets, leuke ligging van de kamers met voldoende privacy,correct personeel.

Minpunten: geen niet-rokerskamers, wijn van matige kwaliteit.

Wie een persoonlijke behandeling wil en rust aan het zwembad zoekt, kan beter een hotelletje van bijv.Logis de France nemen. Wie een onpersoonlijkere, maar toch beleefde benadering verkiest, de prachtige streek wil verkennen en niet verwacht in een Hilton te logeren, kan hier best een leuke vakantie doorbrengen.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Maeva L'Estajan in Arles (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Maeva L'Estajan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Maeva L'Estajan scoort een 5.06 uit 10 op basis van 14 reviews.