Camping Le Rossignol ***

Camping Le Rossignol ***
5,7

Matig

14 reviews over Camping Le Rossignol in het Nederlands

goede ligging camping,eigenaar niet vriendelijk

joost, 10-7-2017

Eigenaar heb je niet nodig voor een goed verlof maar een 'goedendag' kan er toch niet van af hoor.

Campingplaatsen zijn klein maar liggen in de schaduw door bomen die veel vuil afgeven. Sanitair is verouderd maar net.

Gereisd met partner in juli 2017

Verschrikkelijke mensen die eigenaren. Nooit meer.

Wim, 25-6-2016

Toen we aankwamen en vroegen of er nog plaats was in het engels werd er al onvriedelijk gereageerd. Dit gebeurde tegen meerdere personen die op deze camping aankwamen.Ook had er een familie pech met de auto en ze wilden nog niet eens helpen om de garage te bellen. Deze eigenaren kunnen wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. De jongere persoon die erbij is gekomen zoals in een vorig bericht is aangegeven heeft alleen maar voor de receptie gezeten en niets uitgevoerd. Jammer want van deze camping valt best wel iets te maken.
Gereisd met partner in juni 2016

vreselijke plek

fred, 4-10-2015

vreselijke camping, onvriendelijke mensen,
Gereisd met partner in januari 2015

Zeker weer een volgend keer

Peter en Rie van Marle, 13-9-2015

Alle commentaren ten spijt, wij hebben een prima verblijf gehad op deze camping,er is een jongere man bij gekomen die de oudere mensen helpt.

Inderdaad zijn ze allemaal niet erg spraakzaam maar als je een praatje met ze maakt komen ze los. In ieder geval is de camping en het zwembad en sanitair zeer schoon!

En voor kinderen beslist niet onvriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2015

Redelijke camping als goede uitvalsbasis

Ronald, 27-8-2014

Wij hebben twee weken met onze tent op camping les rossignol gestaan. Een niet al te grote camping, zo'n 100 plaatsen schat ik in met nog een aantal huisjes erop. Niet veel animatie of activiteiten op de camping. Wij hadden met onze tent een ruime plaats. De staat van het sanitair is prima. wordt elke dag 2 keer schoon gemaakt. Hokjes niet al te groot, maar temperatuur water is prima. Voor brood(brood op camping is snel op) en krant kun je het beste naar de proxi markt, klein supermarktje dat op 10 minuten lopen ligt. Je kunt lopen (20 min) naar het stenen strand van Antibes (geweldig uitzicht op Nice en de bergen). Voor het zandstrand ga je naar Juan Les Pins dat slechts 10 minuten rijden is. Verder ben je zo in Nice, wat een prachtige stad is. Cannes ligt ook dichtbij en ook Monaco is niet ver en zeer de moeite waard. Ga je naar St. Tropez pak dan een boot vanaf Port Grimaud. Andere tip is Gorges du Verdon, stuk rijden, maar prachtige natuur. Wij hebben een prima vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2014

Wat een volk zeg..!

Henk v Blitterswijk, 28-7-2013

Vanaf april bezig geweest om contact te leggen met de beheerder(s) van deze camping maar helaas...

Dan maar op de bonnefooi de camping aangedaan met als conclusie dat

deze camping draaiend wordt gehouden door volsterkt incompetente "mensen"...

Nors, onvriendelijk, onverschillig, de 70+ receptioniste is de Engelese taal niet machtig en je wordt uitgelachen als je tóch probeert in het Frans te communiceren en het even niet lukt..., dictatoriaal als ze het even niet snappen enz. en voorál niet storen als de Tour de France uitzendingen op tv zijn...

Bij entree van de camping moest het paspoort worden ingeleverd en werd de Anwb-card níet geaccepteeerd....Vreemde zaak..!

We waren met 2 auto's waarvan er 1 bijna 2 weken langs de kant van de openbare weg moest staan omdat de "nachtparkeerplaats alleen voor 's nachts is..." (ruimte genoeg maar het blijft onvriendelijk..)

Op het toiletgebouw is niets meer aan te merken; nieuwe sanitair wat 2x per dag wordt schoongemaakt en toffe douches...

Gereisd met partner in juli 2013

redelijke camping

Rob Centen, 16-10-2012

Op deze camping 1 week gestaan eind september .Redelijke camping Acsi goed te bereiken met caravan camper. Ruime plaatsen afgebakend met groen struiken en veel schaduw onder de bomen. Sanitair goed en voldoende aantal. afwassen prima warm water. zwembad ook prima . leuke camping om Antibes en Cannes- Nice te bezoeken . Dit kan allemaal per fiets. Wel gevaarlijke uitrit en drukke weg naar de kust dus oppassen . Ja niets voor met kinderen. Leuk zand standje bij centrum Antibes. Stranden richting Cannes ook leuk. Ja en alle stranden tussen Antibes en Nice na genoeg de hele kuststrook dat zijn keien stranden. Ze liggen direct aan de drukke verkeersweg en geen zand. Ook snorkelen vergeet het maar het water is hier overal troebel.

En de eigenaar of personeel ik weet het niet ja die zijn ongelooflijk nors. Ze zitten constant voor de receptie en besteden verder geen aandacht aan de gasten. Als vakantie camping met kinderen niet doen.

Gereisd met partner in september 2012

Gewoon goed...

Kevin , 6-8-2012

De camping is rustig, en er is een mooi zwembad.

Er is een bar waar je iets kan drinken en 's ochtends kun je brood kopen bij de winkel op de camping.

De eigenaar kijkt een beetje onvriendelijk, maar hij is best aardig.

Er is een buurtwinkeltje op 5 minuten lopen een buurtwinkel.

Gereisd familie in augustus 2012

Dit was buitengewoon slecht

Geysenberghs Sylvia, 1-6-2012

Het is een camping die zeer slecht gelegen is , juist tegen een drukke baan , met kleine kinderen niet te doen. Op de camping geen winkeltje , zwembad belachelijk klein en zeer!!! Onvriendelijk onthaal!!! Zeker in het laag seizoen ,niets te doen hier . Hier zie je ons nooit nog terug
Gereisd met partner in mei 2012

nooit meer

marlies langhorst, 25-9-2010

zeer onvriendelijke ontvangst, besloten na 1 nacht weer te vertrekken. strenge regels, kon geen lachje af. ligging miserabel, dichtsbijzijnde strand randje grind naast weg. veel geluidsoverlast van lokalen die naast wasgelegenheid aan het drinken en schreeuwen waren. we hebben ons nog nooit op een camping zo onwelkom gevoeld.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rossignol in Antibes (Alpes Maritimes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rossignol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rossignol scoort een 5.74 uit 10 op basis van 31 reviews.