Aparthotel Le Galion ***

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Le Galion bij:

3 reviews over Aparthotel Le Galion in het Nederlands

J. Grupstra, 17-7-2007

Ligt op het puntje van de Cap, ressort is gelegen in goed onderhouden tuin. in voor en naseizoen veel ouderen die dit hotel boeken, in juli-augustus meer als hotel in gebruik. Let op: voor boeking van woon- en aparte slaapkamer dit extra goed controleren, het woordje double betekent gewoon woon-slaapkamer. 2 aparte bedden, iedere dag wordt de kamer schoongehouden, geen verschoning van bedden, wel elke dag schone lakens. Ontbijt sober maar netjes, diner van 7.30 tot uiterlijk 9.00 uur, lopend buffet, geen/meerprijs voor eenvoudige keuzemogelijkheid. Indien buiten de deur wordt gegeten moet per auto naar (oud) antibes.

Kamers zijn met balkon, zeezicht is uitstekend, je kijkt tot over nice heen, en er is airco!

Eindoordeel: we hebben een lekkere, rustige week in dit hotel gehad en tot rust gekomen. Voor ontspanning dient men buiten het ressort te zijn, maar cannes, nice, monaco, grasse, er is teveel om op te noemen.

Gereisd met partner in juli 2007

Eva, 9-10-2006

ik heb enige tijd mijn mening over dit hotel ook al op deze site gezet,maar het is er afgehaald?Het hotel heeft een prima ligging aan een gezellig strand. Maar de kamers zijn niet schoon en je krijgt slechts 1 keer per week een paar schone handdoeken. Het personeel was erg onvriendelijk en er is niets te doen.

Veel franse bejaarden.

De omgeving is prachtig en daarom hebben wij wel een leuke vakantie gehad.

Gereisd anders in oktober 2006

Eva, 10-8-2006

De ligging is goed t.o.v. het strand. De kamers zijn ruim maar erg vies en ze worden niet schoon gemaakt. Het personeel was zeer onvriendelijk en voor kinderen is er behalve een smerig zwembad niets. De cote azur is prachtig maar naar le galion gaan wij nooit meer!!
Gereisd familie in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Le Galion bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Le Galion in Antibes (Alpes Maritimes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Le Galion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Le Galion scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: