Hotel Helios ****

Helios

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Helios bij:

1 review over Hotel Helios in het Nederlands

Uitstekend hotel !!

Ricardo & Jill, 6-8-2011

Wij zijn zojuist terug van een weekje Juan les Pins en hebben onze nachten in hotel Helios doorgebracht. Er valt niks slechts te zeggen over dit hotel. Kamers zijn prima uitgerust, schoon(dagelijks gepoetst en verschoond), vriendelijk personeel in vrijwel 3 talen(Frans, Duits en Engels) en een prima ontbijtbuffet. Verder ligt het hotel perfect ten opzichten van het centrum(3min.) en het strand(3min.) Maar ook ten opzichte van andere schitterende plaatsen als Monaco, St. Tropez en Cannes.

Aanrader is wel om minimaal een superiorroom te nemen daar zit namelijk een balkonnetje bij, toch altijd fijn om badkleding te drogen en bij thuiskomst nog een biertje of wijntje te doen.

AANRADER wat betreft eten is wel zeker de strandtent La Trident aan de boulevard, heerlijk locatie, heerlijk eten voor een betaalbare prijs !!

Wij hadden geboekt via TO en alles uitstekend verlopen !!

Wij komen zeker terug !!

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios in Antibes (Alpes Maritimes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helios scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: