Camping Arc en Ciel ****

Arc en Ciel
9,1

Zoover award

44 reviews over Camping Arc en Ciel in het Nederlands

Stadscamping gelegen aan de snelweg

Jacques, 17-9-2017

Veel te hoge waardering voor deze camping gelegen aan de snelweg en route national. Veel geluidshinder. We zijn na 2 dagen vertrokken naar elders in Aix. Personeel/eigenaren reageerden daar niet professioneel op.
Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping voor alle doelgroepen

Isa, 7-8-2017

Voor 3 nachtjes hebben we op deze mooie camping gestaan. We waren blij verrast! Een schoon sanitair en zwembad is voor ons echt een prioriteit. Gelukkig is dat voor deze camping ook zo! Super mooi zwembad en schoon sanitair! De ligging is ideaal, verschillende grote (kust)steden op ongeveer één uur afstand rijden, je kan er alle kanten op. En niet te vergeten de stad aix en provence! Vriendelijke campingeigenaren. Gezinnen met kinderen stonden op de camping, echtparen die van hun pensioen genieten, en voor ons twintigers was het ook een fijne camping.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een aanrader!

Sonja van de Pol, 18-5-2017

Zeer goed verzorgde camping. Met bloemen. Leuke dames die alkes regelen. Loop- en fietsafstand van het centrum, maar ook de bus voor de deur, meerdere keren per uur. Benodigde winkels net buiten de poort.
Gereisd met partner in april 2017

Verrassrnde charmecamping!!

Sandra en Dave, 3-5-2017

Wij gingen niet gepland naar Arc en Ciel omdat het weer op onze oorspronkelijke route tegenviel. In Aix-en-Provence bleek het weer het best te zijn. De camping is met de caravan makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg. Verrassend was dat eenmaal op de camping je niets meer hoorde en zag van de snelweg en je je midden in de natuur waande. In de omgeving kun je heerlijk wandelen langs een rivier en ook lopend de leuke stad bezoeken we zij zelfs een dagje naar de kustplasts Cassis geweest wat het bezoeken zeker de moeite waard is.

De vriendelijke campingeigenaren gaven ons goede tips en hebben het bezoek aan deze camping zeer aangenaam gemaakt voor ons!

Sanitair was goed..wc brillen, toiletpapier en zeepdispensers allemaal voorradig! Lekker heet douche en afwaswater! Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig

Matty Smolders, 12-9-2016

Alles geweldig.onzettende lieve mensen
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Perfect!!

Reinders, 8-9-2016

Een ontzettend fijne camping met heel erg schoon en net sanitair. In iedere gelegenheid zit een douche, wastafel en toilet. Je hebt er de ruimte om je om te kleden zonder natte voeten te krijgen.

De plaatsen worden netjes aangeharkt als er iemand weggaat, zodat je op een schone plek kunt staan. Er is een watervoorziening op de plek aanwezig.

Een heerlijk zwembad, onze dochter was er niet weg te slaan.

Veel vaste gasten, die ontzettend gastvrij en aardig zijn.

Onze laatste avond werd er door die bewuste gasten muziek ten gehore gebracht.

Heel erg gezellig.

Broodjes service aanwezig met heerlijk brood.

Wij gaan volgend jaar weer terug, iets wat we normaal niet doen. Onze dochter heeft er zelfs om gevraagd om terug te gaan.

Naar de dames van de camping een grote pluim, zeer vriendelijk en lieve mensen zijn jullie. Bedankt voor jullie gastvrijheid. Jullie verdienen nog wel een paar sterren erbij wat ons betreft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor ons helaas niet meer

Jeltie, 4-9-2016

Camping goed maar jammer van de ligging, wij hadden wel last van de bovengelegen snelweg en de doorgaande weg naast de camping.

Personeel zeer aardig en behulpzaam, plekken erg leuk, zwembad oké sanitair is goed schoon.

Dit is pas vakantie!

pascale Termote, 22-8-2016

rustige camping

Vriendelijke en behulpzame campingdirectie

Gastvrij!

Dave Smolders, 10-8-2016

Een camping waar generaties terug blijven komen!
Gereisd met partner in augustus 2016

Super camping voor jong en oud!

marloes smolders, 7-8-2016

Zeer vriendelijk camping personeel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arc en Ciel in Aix-en-Provence (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arc en Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Arc en Ciel scoort een 9.12 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: