Camping Le Nauzan Plage ****

8,3

22 reviews over Camping Le Nauzan Plage in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Gerdeke en Bram, 2-7-2017

Prima ligging. Lopen naar het strand ( 450 m), Ruim winkelaanbod op korte (fiets)afstand. Verzorgd terrein, ruime plaatsen. Vriendelijke, hulpvaardige receptie.
Gereisd met partner in juni 2017
Team Nauzan, Directeur, 5-7-2017
Hartelijk dank voor jullie opinie van de camping. Altijd een echt plezier om jullie hier te zien, tot volgend jaar!!!

Een leuke, goed onderhouden camping.

Jar, 3-8-2016

Wij zaten er met 5 volwassenen en wij vonden het er heerlijk. Geen herrie, lekker eten in het restaurant. Vriendelijke mensen. Als er iets is, werd je snel geholpen.

Wij vonden het zwembad te klein, dus daar kwamen wij niet. Zonnen en zwemmen deden wij aan het strand.

Wij hadden een heerlijk grote plek met schaduw.

Ik heb kindvriendelijk een hoge score gegeven omdat ik veel kleine kinderen heb zien genoten op springkussen en in het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Te hoog beoordeelde camping

Gezin met 2 kinderen rond de 10, 30-7-2016

8,1 voor deze camping veel te hoog. Campings in de buurt bezocht met lagere cijfer die veel leuker zijn. Wij zijn gezin met 2 kinderen rond de tien.

Ruime staanplaatsen. Sommige moeilijk bereikbaar maar wel veel schaduw, andere mooi ruim maar totaal geen schaduw. Sanitair kan schoner. Vloer (vooral bij toilet) ligt regelmatig vol met zand terwijl het een grascamping is. Douches zijn top. Heerlijk warm water. Voor NL kinderen weinig te doen. Animatie is geheel in frans, helft bezoeker NL. 1 activiteit per 1of 2 dagen en iedere week hetzelfde. Karaoke (alleen franse liedjes), pony rijden € 7 pp, iedere week dezelfde saaie goochelaar. Zwembad veel te klein. Als je er met 20 mensen inzit is het vol. Jeu de boule banen en voetbalveld aan onderhoud toe. Leuke plaatsjes en activiteiten in de buurt wat veel goedmaakt. Camping is aan een frisse wind toe. Nu zeer saai. Maar ligt er ook aan wat je zoekt. Wij gaan absoluut terug komen naar deze regio maar zeker niet meer naar deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Team Nauzan, Directeur, 1-8-2016
Jammer dat u het niet naar uw zin heeft gehad. Niet iedereen heeft dezelfde smaak, dat blijkt uit andere opinies, die hoofdzakelijk positief zijn. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Het zand op de vloer wordt veroorzaakt door uw mede campeerders die terug komen van het strand. Dat wordt weer schoongemaakt door ons personeel. Wij hebben 10% van onze campeerders Nederlandse nationaliteit, voor dit percentage kunnen wij geen NL animateur aannemen. U bent op vakantie in Frankrijk. De karaoke lijst heeft heel veel NL liedjes, te bekijken bij de animateur. Wij hebben slechts 1x de magicien gehad…1x karaokedus niet iedere keer hetzelfde. Zwembad wordt volgend jaar vergroot als de vergunning gegeven wordt. Als u meer activiteiten wilt dan is het beter een club te zoeken of een maga grote camping.

Heel gezellige camping. op receptie werkt ned.dame

Carla van der Ploeg, 25-6-2016

Grote ruime plaatsen en ontvangst is hartelijk. Zijn hulpvaardig en je mag zelf een plek uitzoeken. Toiletten zijn schoon. Er is een restaurant en pizzeria . Dicht bij zee en een prachtig park achter de camping. In de vakantietijd is er gereld iets te doen op de boulevard of in het park. Prachtige omgeving. Wij komen er al enkele jaren en bevalt nog steeds goed
Gereisd met partner in augustus 2015
Team Nauzan, Directeur, 26-6-2016
Wij danken u hartelijk voor uw opinie. Het is ook voor ons een plezier ieder jaar u weer te begroeten! Ik hoop dan ook dat we elkaar weer gauw zien! Prettige voortzetting en tot gauw!

Geweldig, leuk personeel, mooie omgeving.

Fam. Westerman, 30-5-2016

Voor Nederlanders ideaal, er is een Nederlandse receptioniste. Behulpzaam met alles. Mooie en rustige plek voor de caravan. De voorzieningen zijn uitstekend en worden goed onderhouden. En wat ook ideaal is dat je er goed eten kan regelen. Helaas gaan we dit jaar niet, maar we willen volgend jaar graag weer komen. Want de kinderen hebben het er ook erg naar hun zin gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Team Nauzan, Directeur, 4-6-2016
Hartelijk dank voor uw opinie. Wij ontvangen u graag weer met open armen volgend jaar!

Fantastisch verblijf, super kamping, aan te raden

Greet Schippers, 18-5-2016

Kamping vlak bij zee, schone sanitaire, geweldig ontvangst aan de receptie met een nederlandse dame, heel erg vriendelijk, de kamping winkel is elke dag open. Het restaurant is ook aan te raden, ze zijn ook zo aardig en je eet er goed of kunt af halen. Wij waren er met onze Acsi card, krijgt ook nog eens 7=6 voordeel. Wij komen in het najaar zeker terug!! Kamping ligt zo gunstig je hoeft niet eens je auto te gebruiken, alles kun je lopend of fietsend af.
Gereisd met partner in mei 2016
Team Nauzan, Directeur, 20-5-2016
Hartelijk dank voor uw opinie en we zijn zeer blij dat u een goed verblijf bij ons hebt doorgebracht. Wij hopen u dan ook gauw weer bij ons terug te zien! Nogmaals hartelijk dank en tot ziens op Nauzan!

mariska, 23-7-2015

mooie camping dicht bij zee, genoeg te ontdekken in de buurt. mooie wandel en fietspaden!
      Gereisd anders in juli 2015

van der linden, 1-7-2015

prima camping,grote plekken,mooi sanitair en strand vlakbij
        Gereisd anders in juli 2015

mooie camping op zeer goede locatie aan het park

Bea, 12-9-2014

Afgelopen augustus 2014 2 weken op deze camping vakantie gevierd en dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Netjes verzorgde camping alles aanwezig wat je verwacht in je vakantie.

De enige tegenvaller was het zwembad het is niet echt een zwembad om wat baantjes te trekken.

Verder vlak bij het strand wat er mooi uitziet en schoon.

De camping grenst direct aan een groot gemeente park wat erg mooi is.

Kortom een aanrader. een gezellige en levendige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Vlakbij het strand

kamaarlvis, 18-8-2014

Prima camping, wel vrij prijzig.

Vlakbij het strand. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen.

Leuke marktjes, vuurwerk, muziek in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Nauzan Plage in Vaux-sur-Mer (Charente), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Nauzan Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Nauzan Plage scoort een 8.28 uit 10 op basis van 169 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: