Hotel Domaine Les Grenettes ***

Hotel Domaine Les Grenettes
Domaine Les Grenettes
6,9

9 reviews over Hotel Domaine Les Grenettes in het Nederlands

een prima hotel tegen een faire prijs !

Mira, 11-8-2016

Dit hotel heeft 44 kamers, wij (2 volw/ 1 kind) hadden een "comfort room" wat betekent dat je climate control hebt, een zeer ruime kamer (voor Franse begrippen) én een eigen terrras (van ca 3 bij 3) met 2 ligstoelen). Wij hadden ook een koelkast. De badkamer was ruim. Het zwembad was prachtig en goed onderhouden (schoon en netjes), evenals de kamer, ofschoon deze wel wat gedateerd is. Het ontbijtbuffet is redelijk.

Op het terrein zit tevens een snackbar en een restaurant. Ook is er een camping incl mobile home verhuur; een aantal oudere recensies gaan volgens mij daarover en niet over het hotel zelf. Wij vonden het hotel echt prima (comfortkamers, over het andere deel kan ik niet oordelen)!

Het strand is ca 400 m lopen (via de camping). Op de camping is ook een winkeltje. Bezoekjes aan het eiland kun je per fiets of per auto doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

ontgoocheling

herve, 26-8-2012

wij verbleven in een mobilhome comfort wat niet goedkoop was de bedden versleten en slecht de douche je mag niet te groot:raam van slaapkamer nooit openzetten of zit vol met grote spinnen zoals wij hebben tegengekomen.deze mobilhome was en is zijn geld niet waard

het personeel aan de balie onvriendelijk.het zwembad goed maar kleiner dan je zou denken op de fotoos.strand vol met zeewier en vuil

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

nooit meer!

b, 20-7-2011

Wij zijn net thuis van een ellendige week op de camping!

De mensen hebben het woord gastvrijheid nog nooit gehoord en weten niet wat dit is!

Voor kinderen is het waardeloos want de klimrekken zijn erg oud en versleten.

Voor op het strand te komen moet je eerst door een oud rek en pad (waar de moed van in je schoenen zakt) en als je de klimpartij doorstaan hebt, krijg je een vies stink strand met stenen en zeewier en lekker gezelschap van vele vliegen!!

In de luxe stacarevan zitten matrassen waar de veren doorsteken en in het bed waar ons zoontje lag zaten luizen ( want hij zat onder de pukkels ).

Zeker als het weer ook niet mee zit is de camping en het eiland een triest geheel!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fietsen, zwemmen & lekker eten

eric_van_acker, 13-6-2011

Tweede maal dat we dit hotel bezoeken met interval van enkele jaren. Nog steeds prima kwaliteit. Misschien schrikt het feit dat Les Grenettes ook een camping heeft, sommige hotelgangers af, maar dit hotel behoort zeker tot de betere *** accomodaties. Half pension gasten kunnen 's avonds telkens kiezen uit 4 keuzes voor voorgerecht, hoofdschotel en dessert. De kok is een artiest.
Gereisd met partner in juni 2011

Aanrader.

Christophe, 16-1-2010

Bezocht in juli 2008. Ruime parkeergelegenheid, eenvoudige niet erg nette kamers (maar zeker niet vies), ruim zwembad en kinderzwembad met voldoende ligzetels, sober frans ontbijt, zeker half pension nemen: avondeten is schitterend! Elke dag keuze uit 2 verschillende menu's (vis, vlees, zeer goede kwaliteit) en apart kinder menu. Geen animatie. Leuke havenstadjes te bezoeken op eiland. Aanrader voor een rustige vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

goed voor gezin met kinderen

Steven, 9-12-2008

we hadden de combinatie genomen van het huren van een 'mobilhome' en de half-pension formule. Zo konden we genieten van het lekkere 'bijna gastronomisch' restaurant zonder op hotel te moeten, wat met jonge kinderen niet gemakkelijk is. De voordelen zijn het mooi onderhouden domein met mooie zwembaden, het lekker restaurant en natuurlijk de ligging op het prachtig eiland 'Ile de Ré'. De nadelen : kleine 'mobilhome', niet al te proper, 's avonds lawaaierig en niet goedkoop.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

WARE NACHTMERRIE

Fam. uit West-Vlaanderen, 29-10-2008

we logeerden deze zomer op de camping, hadden via een tourop. een luxe stacaravan geboekt. Toen we er aankwamen bleek dit een vieze, totaal verouderde, vuile (zeker niet fris schoongemaakt)stacaravan te zijn. Ook slechte bedden en supervieze dekens (bijna nooit gewassen). We hebben deze geweigerd omdat we vonden dat dit niet overeenkwam met wat we boekten. We kregen een andere recentere caravan aangeboden maar die bleek uiteindelijk niet veel beter als de eerste. Toen we klacht indienden via tourop. kregen we uiteindelijk een derde stacaravan die beter strookte met wat we geboekt hadden en waar we ook voor betaald hadden. Deze was aanvaardbaar maar zeker ook niet proper gereinigd. Zwembad was ok maar met kleine kinderen opletten want badmeester is een gepensioneerde ... Eiland is heel mooi, mooie stranden, leuke dorpjes, goede fietspaden. Dit heeft gelukkig veel goedgemaakt. Maar éénmaal thuis hebben ze ons nog een dubbele schoonmaakkost van onze visa geboekt. DIT WAS EEN SCHANDE
Gereisd familie in augustus 2008

ik had er meer van verwacht

Vanmarcke Y., 17-8-2008

Het domein is verzorgd, toch wij zaten in een "Luxe mobilhome" die eigenlijk klein uitvalt,

verder was deze nog redelijk vuil en hebben we zelf nog een uur moeten poetsen.

Om fietsen te huren moet je vlug zijn of er zijn er geen meer.

Wel een goede ligging , dicht bij het strand, verschillende mooie dorpjes in de buurt.

Prachtig zwembad, ook voor met kleine kinderen.

Vriendelijk personeel,

Wel ideaal als fietsvakantie.

Gereisd familie in augustus 2008

Hotel Les Grenettes

Fam. Michels, 8-7-2008

Ideaal hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Er zijn 2 plonsbadjes, 1 zwembad van ca 1 m diep, 1 waterglijbaan en 1 groot zwembad van ca 1.70m diep. Wij hadden half pension. Ontbijtbuffet was gewoon goed, avondeten was subliem. Telkens was er een voorgerecht buffet, bij hoofdgerecht keuze tussen een vis-of vleesschotel en de desserts waren hééérlijk. Het hele avondeten was iets om naar uit te kijken! Voor de kinderen was er een aangepast menu. Het enige nadeel was dat het restaurant pas om 19.00u open ging. Voor ons was dit wat laat omdat wij 2 kleine kinderen hebben. Het hotel zelf is een beetje verouderd.

Het hotel ligt wat afgelegen en Sainte Marie de Ré zelf stelt niet veel voor. In La Noue 2 heel gezellige restaurantjes gevonden (vooral terras achter):'Escala' en 'Les Tilleuls' Aanraders zijn St-Martin de Ré en La Flotte. Het eiland heeft ook heel mooie fietspaden. Zeker de moeite om een fietstochtje te maken.

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Domaine Les Grenettes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine Les Grenettes in Ste. Marie-de-Ré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine Les Grenettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domaine Les Grenettes scoort een 6.94 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: