Camping Yukadi Village le Logis ***

Yukadi Village le Logis
6,7

342 reviews over Camping Yukadi Village le Logis in het Nederlands

Leuke omgeving en prachtige stranden!

Jennifer V., 6-9-2017

Wij zijn 3 weken ( gezin bestaande uit 3 kids van 4, 12 en 16 jaar) op Camping le Logis verbleven in een stacaravan (via de camping zelf gereserveerd). De plek (chalet 303) was op zich prima en schaduwrijk, we stonden gelukkig niet hutjemutje naast elkaar i.v.m. de andere chalets. Maar het was vies (ook alle inventaris) bij aankomst, echt schandalig! Foto's gemaakt en geklaagd bij de receptie. Hebben alles zelf schoongemaakt en afgedwongen dat we bij vertrek niets zouden schoonmaken en niets extra's gingen betalen (is goed afgelopen overigens :-). We hadden ook steeds problemen met de boiler dus constant koud water tjjdens de afwas en onder de douche. Dit werd na 7 x klagen en 7 monteurs verder eindelijk opgelost. Ontvingen een redelijke financiële compensatie voor het ongemak, in week 3 was de thermostaat van de douche stuk dit werd gelijk verholpen en er werd een nieuwe douchekop geplaatst, wat een verademing.

Personeel bij de Receptie is best behulpzaam, maar klanttevredenheid is niet hun prioriteit. Ze komen niet enthousiast over bij ontvangst of tussentijds. Zwembad is prima maar kan hier en daar wel onderhoud gebruiken. Weinig tot geen toezicht aanwezig. Brood op de camping is in orde maar wij hadden al snel een heerlijke, warme bakker aan het strand ontdekt,naast een grote viswinkel ( 6 min. lopen vanaf camping), 's avonds kun je hier ook heerlijke pizza's afhalen. De moeite waard! Veel jeugd in de leeftijd 10 tot 16 jaar, vermaken zich prima bij de ontmoetingsplek, het voetbalveld. Geen leuke speeltuin voor de jongere kids (wat er is stelt niet veel voor).

Leuke uitstapjes gemaakt naar Royan, de Zoo in la Palmyre, gefietst op een soort riksja langs de kust met zijn vijven, veel gezwommen in de hoge golven aan de Cote Sauvage (bij de vuurturen), heerlijk gegeten bij Nausicaa in St. Palais sur Mer, een boottocht gemaakt naar Fort Boyard, markte bezocht in de omgeving, kortom een super leuke omgeving voor jong en oud waar niemand zich zal vervelen. Maar Camping le Logis zullen we niet voor een 2e keer gaan bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping, leuke vakantie gehad.

johanna, 5-9-2017

Mooi terrein in de duinen met veel bomen, op loopafstand van strand en dorp. Prima zwembad, veel te doen voor jeugd.

Nadelen: Je hoorde de hele dag het verkeer langsrazen over de weg die vlak achter de camping langs ligt. Veel inloop van zand in de caravan en stof van de auto's die over de droge weggetjes rijden. Agressieve nachtwakers die mijn kinderen nat spoten vanwege lawaai dat door anderen gemaakt werd (en niet luisterden naar mijn schoonzoon die in keurig engels uitlegde dat zij het niet waren die dat lawaai maakten). Gebruik van hasj op de camping dat notabene door een barmedewerker van de camping werd aangeleverd.

Matig !!!

Daphne, 31-8-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en proberen je goed te helpen. Met best leuk zwembad, supermarktje (vrij duur) en afhaal eten. Toiletten vaak smerig en de douches meestal lauw/koud of ineens heet. Geen plek om je chemisch toilet te storten en geen waterpunt bij je kampeerplek. Dorpje zelf is leuk en vlakbij een supermarkt en het strand.

Erg leuke vakantie gehad

Frankb1973, 29-8-2017

Toen we de reis boekte waren we enigszins terughoudend vanwege negatieve beoordelingen. Inderdaad het is er stoffig, maar dat komt doordat het in een dennenbos ligt. Deze dennen geven perfecte beschutting tijdens warme dagen.

Camping heeft een erg mooi zwembad, met voldoende ruimte om een plekje te veroveren. De animatie is leuk, onze kinderen (11 en 13) hebben zich er prima geamuseerd. De camping is erg in trek bij Nederlandse toeristen. De standplaatsen zijn kris-kras verdeeld over het terrein, je kampeert dan tussen de sta-caravans wat ik persoonlijk als positief heb ervaren. Bij andere campings waren de sta-caravans vaak geplaatst op een apart stuk van de camping.

Sanitair is verouderd, maar wordt wel schoongehouden. Helaas ontbreekt het vaak aan fatsoen van medegebruikers wat minder fris is (echter kan de camping daar niets aan doen).

Camping heeft pasjes systeem waarop je een tegoed kunt zetten (bij. om in de bar en het afhaaleten mee te betalen) het winkeltje doet daar niet aan mee en moet copntact worden afgerekend (da's wel een beetje jammer). Voor de kinderen hadden we een apart pasje met een klein saldo om tijdens de animatie wat te kunnen drinken of voor een ijsje.

Je kunt erg mooi wandelen langs de kust, voor een bezoekje aan het zandstrand dien je ca. 3 km te gaan. Op de camping kun je fietsen huren (niet de aller beste, maar prima voor een dagje uit) Zelf zijn we naar Royan gefietst en daar de oversteek over de Gironde gedaan met de veerboot.

Kortom: erg geslaagde vakantie, laat u zeker niet weerhouden door de negatieve recenties - deze zijn niet altijd even fair in mijn ogen.

Prima camping

Henk Vos, 27-8-2017

Wij zaten 2 weken in een caravan van touroperator. Prima chalet, goede indeling en redelijk up to date.

Hebben eigenlijk niets aan te merken op deze camping.

Onze kinderen gingen vaak in het douchegebouw douchen (vonden ze gezelliger) ja...ligt zand op de grond verder gewoon schoon.

Camping prima voor deze prijs!!!

Heerlijke ruime plek en prima locatie voor de stranden.

Regels zwembad wel uiterst discutabel! Tot 15:00 geen badmeester (Op zondag maar 5 minuten) lopen de hele tijd op hun fluitje te blazen terwijl je voor 15:00 zelfs op je kop van de glijbaan mag....want dan is er niemand aanwezig😡

(Wat dan ook gebeurt ;))

Al met al een prima vakantie gehad. Fijne locatie, mooi zwembad :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping waar meer is uit te halen

Erik, 24-8-2017

Tent gehuurd van touroperator. Mooie ruime plekken onder de bomen, dus veel schaduw. Erg mooi zwembad waar op drukke momenten vrij strenge regels werden gehanteerd, maar das ook logisch als er (te) veel mensen in het bad liggen.

Speeltuin is niet meer van deze tijd en veel te klein, sportveld( pannakooi voetbal/ basketbal)was meer in trek en een 2e veld zou geen overbodige luxe zijn. Voldoende Ping Pong tafels.

Broodjes vanaf 8 uur verkrijgbaar, daarnaast klein winkeltje. Grote supermarkt in de buurt. Pizza's waren vriendelijk geprijsd en goed te eten. Terras bij de bar was te klein als er wat georganiseerd werd en had wel gezelliger mogen worden aangekleed. Prijzen Vd drankjes even duur als bij een strandtent.

Animatie voor kinderen geen gebruik van gemaakt, maar was de hele dag. Voertaal Frans/ Engels

Sanitair was slecht. Douches wisselend koud/ heet. Geregeld geen wc papier. Niet schoon, al ligt dat ook deels aan de campinggasten zelf. Ik heb begrepen dat sanitair komend jaar wordt vernieuwd.

Ligging camping op ruim 10 min lopen van strand. Zoo in palmyre een aanrader evenals klimpark daarnaast diverse dorpjes en stadjes in de buurt.

Leuk, maar geen 2e keer

Fam. K., 18-8-2017

Caravan van touroperator prima in orde en op leuke plaats. Meldingen werden prima opgepakt en opgelost (ontbrekende spullen, overlast) Animatie een aanfluiting, onze jongens zijn 1x geweest en wilden daarna niet meer. (Als je als begeleiding met een kater aan komt zetten en dan zelf het hardst rent om te winnen van een kind van 6???, we hebben met verbazing staan kijken) Zwembad is leuk, echter rare (strenge) regels, kinderen mogen niet met klein balletje etc spelen maar er werd wel o.a. water volleybal gespeeld met een grote leren bal (en dit ging hard tussen alle spelende en zwemmende kinderen door). Dierentuin in de omgeving een absolute aanrader. Mooie kustlijn, wandelen, krabbetjes zoeken, mooi strand. 1x broodjes gehaald, hierna niets meer. Wachttijd erg lang en ze snapten ons niet helemaal. Tevens jammer dat veel wat werd omgeroepen enkel in het Frans ging en niet vertaald werd.

Mooie ligging, verouderde huisjes

Jeffrey feij, 18-8-2017

Op zich een leuke camping met een mooi zwembad. Alle basis behoeftes zijn aanwezig. Maar, de stacaravan die wij hadden was zeer oud met de daarbij even oude bedden en matrassen. Caravan stond voelbaar scheef en sommige ramen komden niet goed dicht ivm scheef in de sponning. Klacht ingediend ovet diverse zaken. Wordt niks mee gedaan en personeel doet ineend of dat ze je niet begrijpen. We hebben er het beste maar van gemaakt,maar wij gaan niet meet terug naar deze camping!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Camping met plus- en veel minpunten

FamB, 16-8-2017

De uitleg was minimaal bij aankomst. Heel anders dan we gewend zijn van touroperator.

Elke avond tot 23u harde muziek vanuit het buitenbar gedeelte.

Zwembad is prima.

Voetbalveldje ook prima.

Afhaal pizza zijn goed te eten voor 7 euro of meer.

Ligging, 15-20 minuten lopen naar het strand.

Dorpje is leuk.

Supermarkten in de omgeving ook prima.

Camping niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn.

Veel autos heen en weer over de camping.

Grote drukke camping vonden wij.

Wij hebben het leuk gehad maar voor ons geen 2e keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Redelijke camping met punten voor verbetering

Marjan, 13-8-2017

In juli en augustus 2 weken op deze camping geweest. We verbleven in een stacaravan die schoon was. We hebben de indruk dat de mate van schoonmaken vooral afhankelijk is van hoe je voorgangers het achterlaten, de schoonmaakteams van de camping zijn volgens mij niet heel actief. Stacaravans stonden her en der verspreid, hierdoor hadden we veel ruimte rondom de stacaravan en voldoende zon (als die scheen) en schaduw. Het zwembad is leuk, vooral de kinderen hebben zich daar goed vermaakt. De patat was echt niet lekker en heel duur, pizza's waren wel lekker.

Medewerkers receptie niet altijd even vriendelijk. Jammer was het dat tot 2 x toe de put van het riool die vlak voor onze stacaravan zat overstroomde met alle gevolgen van dien. De eerste keer werd hebben we ons 3 x bij de receptie moeten melden voor er actie ondernomen werd, de 2e keer werd er meteen wat aan gedaan.

Tips voor de omgeving:

Stranden: La grande cote voor zwemmen en le pont du diable voor krabben zoeken

Stadjes La Palmyre en St. Georges de Didonne

Klimbos bij Les Mathes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yukadi Village le Logis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yukadi Village le Logis in St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yukadi Village le Logis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yukadi Village le Logis scoort een 6.72 uit 10 op basis van 394 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: