6,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yukadi Village le Logis*** bij :

334 reviews over Camping Yukadi Village le Logis in het Nederlands

Camping met plus- en veel minpunten

FamB, 16-8-2017

De uitleg was minimaal bij aankomst. Heel anders dan we gewend zijn van touroperator.

Elke avond tot 23u harde muziek vanuit het buitenbar gedeelte.

Zwembad is prima.

Voetbalveldje ook prima.

Afhaal pizza zijn goed te eten voor 7 euro of meer.

Ligging, 15-20 minuten lopen naar het strand.

Dorpje is leuk.

Supermarkten in de omgeving ook prima.

Camping niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn.

Veel autos heen en weer over de camping.

Grote drukke camping vonden wij.

Wij hebben het leuk gehad maar voor ons geen 2e keer.

Gereisd familie in augustus 2017

Redelijke camping met punten voor verbetering

Marjan, 13-8-2017

In juli en augustus 2 weken op deze camping geweest. We verbleven in een stacaravan die schoon was. We hebben de indruk dat de mate van schoonmaken vooral afhankelijk is van hoe je voorgangers het achterlaten, de schoonmaakteams van de camping zijn volgens mij niet heel actief. Stacaravans stonden her en der verspreid, hierdoor hadden we veel ruimte rondom de stacaravan en voldoende zon (als die scheen) en schaduw. Het zwembad is leuk, vooral de kinderen hebben zich daar goed vermaakt. De patat was echt niet lekker en heel duur, pizza's waren wel lekker.

Medewerkers receptie niet altijd even vriendelijk. Jammer was het dat tot 2 x toe de put van het riool die vlak voor onze stacaravan zat overstroomde met alle gevolgen van dien. De eerste keer werd hebben we ons 3 x bij de receptie moeten melden voor er actie ondernomen werd, de 2e keer werd er meteen wat aan gedaan.

Tips voor de omgeving:

Stranden: La grande cote voor zwemmen en le pont du diable voor krabben zoeken

Stadjes La Palmyre en St. Georges de Didonne

Klimbos bij Les Mathes

Heerlijke vakantie

Romy, 11-8-2017

Wij hadden een stacaravan van Yukadi zelf gehuurd. Onze stacaravan was gelukkig (in tegenstelling tot eerdere reviews) schoon en netjes. Alles werkte prima naar behoren en met een heerlijk terras. Medewerkers van de camping waren aardig en het zwembad is echt heerlijk. Fijn juist dat strenge regime, zo lopen dingen niet uit de hand en kun je veilig zwemmen. Er is een klein winkeltje op de camping met alle benodigde dingen en een bar waar heerlijke frietjes en pizza's gehaald kunnen worden. Het enige jammere vonden wij het weer, daarom zullen wij niet zo snel terugkomen en toch naar een gebied gaan dat meer zonzeker is.
Gereisd met partner in juli 2017

Zeer slecht, vies sanitair,

Fam, 10-8-2017

Sanitair niet gepoetst hele week

Plaatsen gewoon vol gepropt

WiFi totaal geen bereik ergens op de camping

Bad slippers worden gewoon weggenomen bij zwembad

Ver van het strand

Geen aanrader

Niet voor kampeerders

Fam. Smul, 10-8-2017

We beginnen positief. Het is een camping met een mooi zwembad en ze hebben lekker afhaal pizza's. Maar als je houdt van kamperen dan is dit 'not the place to be'.

De camping is wat wij hebben begrepen overgenomen en maakt onderdeel uit van een soort holding. Er worden zeer actief chalets verkocht, dus steeds meer kampeerplaatsen verdwijnen. Daarnaast is er sinds 2 /3 jaar een nieuw zwembad. Prachtig en schoon, dikke prima. Maar de toiletgebouwen op de rest van de camping waren dramatisch: oud, vies, onpraktisch en kapot.

De animatie wordt verzorgd door dames die niet van kinderen houden en veel geplande activiteiten gingen dan ook niet door.

De horeca was een soort hangplek voor wifi zombies. Je kon er rustig zitten om je afhaalpizza te eten, je moest zelf je drankjes halen. Hierdoor was de bar meer een afhaalloket en ontbreekt de gezelligheid.

Kortom een camping zonder ziel, kijk in de omgeving verder want er zijn veel goede alternatieven.

nooit meer

Albert, 10-8-2017

er waren vlakke gedeelte op de camping en waar moesten wij naar toe, op de hoogste bult en we hadden bij de touroperator aangeven dat mijn vrouw afhankelijk is van een rolstoel ze is dan mindervalide na een nacht in de stacaravan kregen we een andere stacaravan, 100 meter na beneden maar nog niet op het vlakke, ze konden dan ook niets voor ons doen. Ze waren dan ook zeer onvriendelijk. we hebben natuurlijk gebeld met touroperator en die hadden in januari al aangegeven dat er iemand kwam met een rolstoel en ze hebben er niets mee gedaan. conclusie vakantie niet leuk en wij komen er nooit weer.
Gereisd met partner in augustus 2017

2de x deze Prachtige Camping

Yolanda, 10-8-2017

Een prachtige bosrijke camping. Er zijn inderdaad een aantal kant tekeningen die wij zeker herkennen. Staanplaatsen zijn groot. De camping is gesitueerd in een dennenbos, de grond is erg los. Dit is soms lastig om de caravan of vouwwagen goed op de plek te krijgen. Het echte kampeerstuk is het prachtig. Het zwembad is groot en goed onderhouden. Het bekende bedjes probleem en strenge badmeesters hoort er bijna bij in Frankrijk. Pasjes systeem werkt prima. Er is voldoende jeugd tot ongeveer 17 - 18 jaar die elkaar opzoeken. Het sanitair is inderdaad verouderd, achterhaald en niet schoon. Kapot. Koud water en een miezerig straaltje. Sloten van douches en wc kapot. Bij het zwembad echter zijn de douches heerlijk warm en schoon. Wel ook daar kapotte sloten. Aan onderhoud en vervanging van het sanitair is nog genoeg te doen. Maar de omgeving is schitterend de ligging is prachtig. Echt nog het kampeer gevoel met de nodige aandacht voor alle gebreken is het een prachtplek! Voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

Wat een aanfluiting deze camping, nooit meer!

Ilse, 9-8-2017

Bij aankomst laten ze je een kwartier wachten, dan zeggen ze dat je nog niet in je caravan kan terwijl op mijn uitgeprinte boeking toch heel duidelijk staat dat ik een staanplaats heb gehuurd. Kan ik nog een kwartier wachten want zijn collega is met een lastig telefoongesprek bezig. Eindelijk naar onze staanplaats wat eigenlijk een zandbak met bladeren is. Geen vlakke plek, zie dan je vouwwagen maar eens goed te stellen, neuswiel voor de helft in het zand gezakt. Ok alles staat, dan eens het toiletgebouw een bezoekje brengen. OMG! Wat vies! Ik heb al heel wat campings gezien maar dit was echt te erg. Alsof je langs de snelweg bij een rustplaats naar de wc gaat. Overal vliegen, wel honderden, toiletpapier op de grond, over de bril gepiest. En na 3 dagen zat de stront nog op dezelfde plek van 1 van de toiletten. Na een gesprekje bij de receptie werd ons medegedeeld dat er wel degelijk werd schoongemaakt. Waarschijnlijk met de Franse Slag! Idd water van de douche lauw of koud, net als bij de afwasplaats. Bij het zwembad was het sanitairgebouw beter, warm water en ook schoner. Ook geen waterkranen bij de staanplaatsen. Ze kunnen ook erg slecht met hun boekingssysteem overweg want we hebben veel verhalen van mensen gehoord waarbij de boeking van touroperator niet goed ging. Mensen stonden op de verkeerde plek en moesten tussentijds verplaatsen naar een andere plek. Zwembad is super, gave glijbanen, weinig bedjes dus je eigen stoel mee of op de grond zitten/liggen. 1 x geld op de pas laten zetten om stokbrood te kopen en toen ik daarna geld bij de receptie op de pas wilde laten zetten om pizza te halen was de receptie gesloten, terwijl ik toch voor de sluitingstijd kwam. Ze hebben weinig aan ons verdiend, wij zijn bij de Mac gaan eten. Heb ook veel ellende gehoord over de bestellingen van de pizza, dat het minimaal een uur duurt voor je de pizza van een ander krijgt. Uiteindelijk zijn wij 3 dagen eerder vertrokken ivm de regen die eraan kwam, wij hadden weinig zin in een vieze blubber bende wat je gaat krijgen als je daar onder de bomen in het zand staat. Ik kan deze camping zeker NIET aanraden! Zonde van je geld, er zijn campings waar je minder betaald voor meer, schone sanitairgebouwen, stroom en water bij je staanplaats, meer en betere service. Omgeving erg saai, strand met zijn golven is leuk maar volgend jaar weer naar de andere kant/binnenland van Frankrijk!

Niet nog eens!

Anja Haarsma, 8-8-2017

Bij aankomst een vieze caravan. De eetgelegenheid is niet eens een frietzaak te noemen en heeft lange wachttijden. Klein winkeltje maar wij zijn sowieso meer van de supermarkten. Sanitair vies en oud te noemen. Leuke omgeving als het weer meezit. Mooie stranden...mooi zwembad. In onze caravan waren twee glazen kapot gegaan. Gemeld...we moesten zelfs ervoor betalen en ze zouden gebracht worden. We wachten er nog steeds op. Speeltuin mag de naam niet hebben. Wat een zonde van de centen. Met 5 personen in een vierpersoonscaravan met uitklapbank. Niet aan te raden. Als je nog geen rugproblemen had dan heb je ze erna wel. Bovendien een gevaar op zich om die bank op te klappen. Voor ons nooit meer en zullen het zeker niet aanraden!
Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping in een top omgeving !

magic_mike, 8-8-2017

Is een hele mooie camping, prachtige plaatsen, lommerijk, natuurrijk, fijne plekken, we zaten in een tent van VS, prima, keurig netjes. verhalen over het sanitair kloppen wel....gedateerd, slecht warm water, bij het zwembad douches echter altijd oke, restaurant en kleine winkel op de camping geen probleem en ook begrijpelijk daar er op een steenworp talrijke restaurants en grote supermarkten zitten. Prachtig zwembad,....dus alles bij mekaar een fraaie camping, receptie duidelijk, pasjessyteem werkt super, en als je het sanitair met een korrel zout neemt en er een beetje doorheen kijkt heb je in deze regio / buurt / streek een goede camping :). elke dag prachtige stranden, ruigere kusstroken, enfin, ik zou hem zeker aanbevelen bij mijn vrienden....met wat kleine inachtnemingen.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yukadi Village le Logis in St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yukadi Village le Logis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yukadi Village le Logis scoort een 6.74 uit 10 op basis van 386 reviews.