Appartement Vacances sur Mer

Appartement Vacances sur Mer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Vacances sur Mer bij :

1 review over Appartement Vacances sur Mer in het Nederlands

Ruim en goed appartement, relaxte sfeer

Henk Westenbrink, 30-10-2012

Onze zomervakantie 2010 hebben we hier met onze twee jongens (toen 4 en 6) doorgebracht. Het was een van onze leukste vakanties tot nu toe. Het is kleinschalig opgezet en goed verzorgt. De nederlandse eigenaren zijn heel relaxed en verzorgden een paar keer in de week een heerlijk maaltijd.

Vlakbij is een klein strandje, waar je vele krabbetjes en kreeftjes kunt zoeken. We moeten sindsdien elke vakantie naar een vergelijkbaar krabbetjes strand op zoek.... Even verderop zijn grotere stranden met zowel een rustige als een ruige branding.

Voor tripjes moet je wat verder rijden, maar wij hebben prachtige tripjes gemaakt naar de bordeaux streek. Heerlijk gegeten,gedronken en ingeslagen.

Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vacances sur Mer in St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vacances sur Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vacances sur Mer scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.