Camping Les Maraises

5,5

1 review over Camping Les Maraises in het Nederlands

Ouderwets Franse camping!

Arina, 2-2-2013

Camping is wat gedateerd maar redelijk goed onderhouden. Het echte authentieke, ouderwetse kampeergevoel uit onze eigen jeugd ('80). Veel

Franse families die 's avond laat met kinderen bbqen en jeuk des boulles spelen. Beperkte animatie (in het Frans), heel leuk. Geen zwembad, restaurant of luxe. Zee, leuke dorpjes en grote supermarkt op fietsafstand.

Centraal gelegen op het eiland dus alles is goed te fietsen.

Zeer ruime kampeerplekken met veel beschutting en schaduw (wij waren met eigen tent). chalets stonden erg dicht op elkaar en hadden minder privacy. Sommige chalets nieuw, sommige oud. Franse hangtoiletten met enkel zittoilet. Sanitair veel, groot, ruim en schoon. Voor ons kampeerliefhebbers en Frankrijk liefhebbers een super leuke camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Maraises in St. Martin de Ré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Maraises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Maraises scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: