Camping Séquoia Parc *****

7,7

WebsiteLink naar website

546 reviews over Camping Séquoia Parc in het Nederlands

Sharon, 12-9-2017

Wij zijn dit jaar met onze kids 1 en 3 jaar. En vrienden van ons met kids 1 en 3 jaar op vakantie geweest op dit park. Wij hadden de stacaravans confort 3 slaapkamers. Mooie grote schone ruime caravans. Matras was niet goed. Aangegeven en nog geen uur later een nieuw matras gekregen. Topservice! Zwembad was mooi. Restaurant was top. Afhaal was ook goed! Mooie camping met veel plezier en vermaak voor de kids. Deze camping staat volgend jaar weer op ons lijstje.

En dat het zwembad druk is en ligbedden vol zijn elke dag klopt. Maar er staan ook zoveel mensen op de camping er kunnen geen bedjes genoeg zijn ;)

Eten duur in de winkel op de camping klopt ook. Maar dat is op elk vakantie park ;) Er is een lidle in de buurt en een grote supermarche.

Aqarium is ook een aanrader. Mooier als sealife in scheveningen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nóóit meer!

Ruly, 11-9-2017

Wij waren met onze eigen caravan. Het sanitair is ronduit smerig, ook na klachten van ons bij de receptie. Het werd 2 dagen iets beter en daarna was het weer gewoon vies. Het sanitairgebouw was binnen 15 minuten compleet gepoetst??? Volgens ons had de vloer van de douches al maanden geen schrobber meer gezien. Kalkaanslag, zeepresten en vieze haren lagen overal. De verlichting van het sanitair werkte met een tijdschakelaar bij de ingang van het gebouw. Gevolg: Hoofd vol shampoo en dan sta je in het donker. Hopen dat iemand binnen kwam en de lichtschakelaar weer even aanraakte. Sanitairgebouw was vanaf 23.00 uur afgesloten. Uiteindelijk zijn we gaan douchen in de invalideruimte. Hier bleef tenminste het licht branden.

Zwembad had achterstallig onderhoud. Langs de rand van het kinderbad waren diverse tegeltjes weg. Gevolg voetjes opengehaald. Stroomversnelling liet het zeil los van de bodem. Veel schreeuwerige Engelsen s'avonds laat.

Geen controle! Personeel reed met elektrokarretjes véél te hard. Kortom géén 5 sterren waardig. Het enige positieve was dat we leuke buren hebben getroffen en dat de omgeving de moeite waard was om te bekijken. Maar voor ons zeker geen Sequoia Parc meer.

Heerlijke Camping

Yvonne, 7-9-2017

Prachtige Camping! Heel mooi aangelegd met mooie bomen, planten, struiken en bloemen.

Mobile home was erg fijn en de plaatsen lekker ruim.

Het zwembad was super! Wel druk dus op tijd zijn voor een ligbedje maar dat hadden wij er wel voor over. Je kunt er de rest van de dag dan ook heerlijk vertoeven.

Supermarkt op de camping vond ik matig maar grote supermarkten zijn dichtbij.

Ijsjes schandalig duur vonden wij.

Speeltuin ook erg mooi.

Wij vonden de Camping fijn maar zullen hier toch niet terug komen vanwege het klimaat. Wij waren er in aug maar 23 graden in combinatie met de halve tijd bewolking en af en toe ook nog regen vonden wij niet zomers genoeg.

Royan is een hele leuke badplaats en de Zoo la Palmyre was echt mooi.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Séquoia Parc bij:

Fantastische camping met prima faciliteiten!

I. Bouma, 5-9-2017

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Met jonge kinderen in een mobile home. Zwembad is prachtig, met mooie glijbanen voor kleine kinderen. 1 bad wel koud, maar de overige zijn heerlijk warm.

Restaurant is prima en heeft goede service en kwaliteit van het eten is goed. De supermarkt voorziet in alle benodigdheden en grote supermarkten zijn op korte afstand.

Omgeving is leuk maar druk in augustus. De eilanden hebben leuke dorpjes en de zoo bij La Palmyre en kustplaats Royan zijn een aanrader. Wij hebben ons prima vermaakt!

Mooie camping

Familie K, 2-9-2017

Mooie camping, wel heel groot. Via touroperator zaten we wat aan de buitenrand van de camping, maar een mooie ruime plek. Jammer dat er maar 1 speeltuin is en niet wat meer verdeeld over de camping. Ook het zwembad vond ik erg druk, maar je kon er evengoed goed zwemmen.

De afhaal is prima, erg lekkere pizza's, wel duur evenals de winkel, maar dat is overal zo op campings.

aan de mensen die klagen over niet tussen Nederlanders geplaatst worden, ga dan lekker in Nederland op vakantie...wij zaten ook tussen Engelsen en hebben ons prima vermaakt, de kinderen ook.

Omgeving is erg mooi, maar het is in het hoogseizoen erg druk! Marennes plage is een perfect meer/strandje met kleine kinderen. En je hebt tig mogelijkheden naar andere stranden en dorpen. Aanraders; Rochefort, la rochelle, saintes, le chateau en boyardville op ille d'oleron. Ronce les bains is erg toeristisch maar leuk om even in het reuzenrad te gaan. La palmyre zoo, aquarium la rochelle en planet exotica leuk met kinderen!

Een uitstekende camping!

W. Koops, 30-8-2017

Wij zijn hier voor het eerst op vakantie geweest en hebben 2 weken lang genoten van deze camping en de omgeving.

De ligging van onze cottage in het La Marina Dorp was prima. Cottage was schoon en we hadden voldoende ruimte.

Service van het personeel was goed.

De keuze en de kwaliteit van de afhaalgerechten waren goed.

Vond de prijs van een glas bier op het terras bij het plein duur, de cocktails zijn een aanrader.

Wij gingen vaak in de middag zwemmen en dan waren de bedjes vaak allemaal bezet, maar voldoende ruimte om je handdoek ergens in het gras neer te leggen. De temperatuur van het water was niet echt een probleem, de kinderen hebben zich in het zwembad ook prima vermaakt.

Zowel de tafeltennistafels, speeltuin en de jeu de boule baan was een succes.

Camping is groot maar ruim opgezet, de kampeerplaatsen zijn in vergelijking met andere campings groot.

Camping is een aanrader.

Fantastische vakantie!

M. Tebarts, 28-8-2017

Een mooie vakantie op dit park gehad. Echt een 5 sterren camping. Complimenten, voor zowel jong als oud wat te doen. Het zwembad was wat druk voor onze zoon (1 jaar) maar des al niet te min, goed vermaakt. Animatie erg leuk, waar hij aan mee kon doen. Er was zelfs een circus voor een dag. Gastvrijheid erg goed, eerste dag hadden we een slecht matras, dit aangegeven en we kregen meteen een nieuw. Super!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

goede vakantie dankzij vrienden die we leerden ken

eric musiaux, 28-8-2017

is een 5 sterren kamping enkel voor de prijzen , animatie was niet goed en te weinig , personeel kon vriendelijker.

Is uiteindelijk een leuke vakantie geworden dankzij mensen die we daar leerden kennen.

Zwembad water in groot zwembad is echt koud .

Het kleiner bad was menselijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping, aanrader!

G.van de Vorle, 26-8-2017

Wij stonden in zone F met onze caravan op een enorme grote plek. GEWELDIG. Het was er savonds heerlijk rustig en de beveiliging zorgde ervoor dat er geen herrie werd gemaakt. Prachtig aangelegd met veel bomen. Onze kinderen van 12 en 14 hebben het prima naar de zin gehad alleen vonden ze het zwembad een beetje koud. Enige minpuntje was het verouderde sanitairgebouw waar vaak of heel heet of heel koud gedouched moest worden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Tim, 26-8-2017

Een hele mooie camping met zeer mooie zwembaden. De camping is zeer goed onderhouden en proper. Ook het sanitair is heel proper ( heb de 3 gebouwen getest omdat hier ik sommige reviews over geklaagd werd, en steeds waren ze ergens aan het schoonmaken). Elke plaats is privé en heeft een mooie grootte.

2 minpuntjes zijn misschien dag het een grote en drukke camping is en dat de wegen rond de camping ook heel druk zijn waardoor ik met de kinderen niet ben durven gaan fietsen.

Zeker een aanrader!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Séquoia Parc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Séquoia Parc in St. Just-Luzac (bij Marennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Séquoia Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Séquoia Parc scoort een 7.67 uit 10 op basis van 568 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: