Camping Séquoia Parc

KinderhotelWeer vandaag24°13°
Camping Séquoia Parc
7,4

Camping Séquoia (Poitou Charentes) is een fijne camping voor het hele gezin met grote en schaduwrijke plekken. De camping heeft twee grote zwembaden en een groot peuterbad, zodat iedereen kan genieten in het water. Ook de kust is niet ver weg. Bezoek bijvoorbeeld de stranden bij het eiland Île d’Oléron en het aquarium La Rochelle.

Contact

574 reviews over Camping Séquoia Parc in het Nederlands

Heel erg naar ons zin gehad

Mevr de Jager,
17-4-2019

Prachtige camping, met kasteel en mooi zwembad. Eiland vlakbij een aanrader om daar naar strand te gaan

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Leuke camping, gezellige sfeer. Wifi erg duur

Imme Smits,
25-11-2018

Zwembad niet zo spectaculair als op de foto's

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima!

N. De Jong,
7-11-2018

Mooie camping, grote plekken met wisselend veel en weinig schaduw. Wij hebben de omgeving veel bezocht; Ile d'oleron, strand bij fort boyard, Marennes, kerktoren van Saint-Pierre de Sales beklommen, la Rochelle, Fort Louvois, klimbos Indian Forest, strand bij Les Maths. Kortom genoeg te doen in de omgeving, afwisselend met het super zwembad op de camping helemaal top. Jammer dat de wellness niet bij de prijs inzit.

Wij stonden tussen een oud en een nieuw sanitair gebouw in. De nieuwe zijn erg mooi, maar ook dan ben je afhankelijk hoe iemand het voor jou achter laat...

Wat ons enorm tegenviel is dat alle douche ruimtes savonds om 23:00 uur werden afgesloten! Je kon dan pas sochtends vanaf 7:00 uur er weer gebruik van maken. Bij temperaturen van deze zomer en gebruik van muggenwerende crème wil je savonds even afdouchen. Maar niet zo vroeg al, je bent op vakantie!

Restaurant is goed, reserveren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ANWB camping

Mooie camping, slecht sanitair !!

P. van Dongen,
15-10-2018

Mooie kasteelcamping met leuke animatie voor jong en oud. Ook mooie omgeving waarbij je interessante/gezellige uitstapjes kan maken. Prachtige schone zwembaden, waarbij iedere dag al ruim een half uur tevoren een rij stond om een ligbed te "reserveren". Winkeltje met iedere dag heerlijk vers brood. Voor grote boodschappen heb je een Intermarché en L'Eclerc in de buurt. Restaurant is prijzig en niet bijzonder. Helaas hadden wij een onhandige plaats, waardoor we weinig uitzicht hadden en moeilijk contact konden maken met andere gasten. Vooral voor onze dochter van 6 was dat een gemis. Het sanitair was ronduit slecht !! Erg verouderd en vies ! Dat heeft helaas wel een beetje een stempel op onze vakantie gedrukt, want het was een crime om daar te gaan douchen/tanden poetsen, soms in het donker door "groene"tijdsknop verlichting. Blijkbaar waren de 2 andere sanitairgebouwen inmiddels gerenoveerd, hadden wij even pech...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtig, maar niet voor ons.

Anneke,
17-9-2018

Mooie, bloemrijke kasteelcamping. Voor ons echter te groot. Ook de kinderen blijken (ondanks het grote zwembad) een kleinere camping leuker te vinden. Wij hadden een prachtige nieuwe stacaravan in Chateau Chic. Echt heerlijk en van alle gemakken voorzien. Omgeving kenden we al. Altijd weer genieten: strand, Zoo de Palmyre, la Rochelle, Royan en omgeving.

Niet voor herhaling vatbaar

Elly,
14-9-2018

Goed: Speeltuinen voor de kinderen, Infopunt bij de ingang, Zwembaden (het beleid minder).

Niet goed: Accommodatie (krakkemikkig), Algemene klantvriendelijkheid, Heel veel muggen! Prijzen.

Naar mijn mening zijn er leukere/betere campings te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super vriendelijk personeel, behalve de Nederlandse manager. Goed verzorgde camping, maar het zwembad beleid is dramatisch. Er wordt gezegd strakke zwembroek voor de hygiene, hier controleren ze zo goed als nooit op maar dan krijgen ze het opeens op hun heupen en besluiten dat op een bepaalde dag en enkel op het moment v controle het opeens wel verplicht is. Veel te weinig bedjes en die worden met handdoeken door campinggasten gereserveerd. Toen onze kids aan het zwemmen waren werden onze vier handdoeken vd 2 bedjes waar ze lagen gehaald door de Nederlandse campingmanager. In haar woorden heeft zij daar het recht toe, en zij heeft ze gepakt en ze zijn nooit meer teruggevonden. Dus manager haalt onze handdoeken weg, deze raken kwijt of worden door iemand anders mee genomen en wat doet mevrouw de manager niks, nada, noppes. Andere handdoeken aanbieden die op de camping verhuurd worden? Vergoeding geven wegens kwijt maken? In en in triest!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet voor gezinnen met pubers

G,
25-8-2018

Inmiddels voor de 4e keer hier op de camping in 14 jaar. Helaas erg weinig voor tieners te doen. Ze gaan zich zelfs vervelen nu het weer minder wordt. Heel veel jonge gezinnen. In de omgeving weinig te doen. De caravan valt ook tegen, onlogische indeling en de “ woonkamer “ met zijn gif groene kussens veel te klein. Zeker voor 6 personen. De bedden zijn voorzien van een heel dun matras met nog dunnere kussens. Erg weinig kunnen slapen. Kom vermoeider thuis. De plaats van de caravan is ruim en centraal gelegen. Personeel is ontzettend vriendelijk,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping

Michelle,
24-8-2018

Mooie camping. Goede faciliteiten, activiteiten voor de kinderen en prima afhaalrestaurant. Mooi zwembad, wel beperkte ligplekken waar al vroeg handdoeken liggen. Mooie stranden in de omgeving, wel lang onderweg door druk verkeer, La Rochelle is een leuke en mooie stad. Ideale camping met (kleine) kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke geslaagde vakantie

Mariska,
23-8-2018

Heel mooi park, ruime plekken, mooi aangelegd, vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant, leuk zwembad. Bedjes reserveren kan niet. Binnen 15 minuten wordt je handdoek weggehaald, ze lopen rondjes om te checken. Aan de ene kant fijn want er is dus altijd wel een bedje te vinden en je hoeft niet om 10 uur te vechten om een plekje aan de andere kant even naar je caravan om te lunchen zit er niet in dan ben je je plek kwijt. Leuke en voldoende animatie. Dagelijks kinderdisco met enthousiaste animateurs alleen de late avond show is niet altijd geschikt voor kinderen. Te veel dingen voor "Grote mensen" 😅 In de buurt niet veel te doen. Minstens half uur rijden voor bijvoorbeeld zoo la Palmyre of het aquarium. Beide leuk om te zien alleen niet als je dierenactivist zou zijn, als je welzijn van de dieren niet voorop zet is het leuk voor de kinderen. Dieren voeren en aaien kan daar allemaal. We heel druk. Al met al een leuke vakanti

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand7 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Séquoia Parc in St. Just-Luzac (bij Marennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Séquoia Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.