Camping Le Val de Boutonne ***

7,2

7 reviews over Camping Le Val de Boutonne in het Nederlands

goed als doorreiscamping

Danielle, 2-8-2016

Goede ligging ten opzichte van de snelweg.Prima doorreiscamping maar ik zou hier geen twee weken willen staan. Zeker niet gezien de relatief kleine plaatsen en het oude en vieze sanitair. Zwembad klein maar toereikend. Speeltoestellen voor de kinderen zijn aan vervanging toe.

Autoritaire badmeester.

Er is geen restaurant waar je kunt eten. Bij de receptie kun je ijs en koffie kopen.

Op zaterdag zou er een stand met paella staan, maar die hebben wij niet gezien.

In het park aan de overkant van de rivier kun je overigens wel eten.

Gereisd familie in juli 2016
SIBYLLE PALUZZANO,

Thank you for your review. We agree with you, we bathrooms are old. This winter renovations are undertaken and this over the next two winters to receive you in better conditions. Not clean? We clean them twice a day, the rest also depends campers, not always careful. Paella is served every Saturday night, some photos on other sites may tell you. We never said we had a restaurant on our campsite. We are not cookers. THERE are 22 restaurants on the town, you have the choice to find one to your taste or enjoy the very friendly 300m from the campsite along the lake. When children spaces, we are renewing, you may have seen with the large inflatable slide. Next year, there should also be another one. We are a small company and we are improving every year our campsite. If you come next yaer, you 'll can see some transformations.

Vreselijke camping

Sander, 26-7-2016

We sluiten ons aan bij eerste review: badmeester irritant, autoritair en arrogant. Zeer kind-onvriendelijk. Sanitair is oud en vies. Véél regels en verboden. Receptioniste is aardig en voorkomend- gelukkig een positief puntje. Camping is fantasieloos ingericht.
Gereisd familie in juli 2016
SIBYLLE PALUZZANO,
"Thank you for your opinion. You speak about the arrogance of the guard of swimming pool, he asks you only to wear the good swimsuits stipulated in our internal rules and to take a shower before entering by measure of hygiene. You would not be happy if we had to close totally the swimming pool for bad sanitary analyses. Our toilets are twice cleaned a day at 6 am and at 2 pm; their cleanliness also depends on campers. They are old. Yes. Renovation work is planned from October and this over two years."

Prima doorreiscamping

Koen, 7-8-2015

Hebben op de deze camping 2 keer overnacht als doorreiscamping richting zuiden. Prima ontvangst bij receptie. Plaatsen worden toegedeeld naargelang de plaats die nodig is. Sanitair oud maar proper. Groot meer en speeltuin naast camping. Eten in bar/resto sterk af te raden. U kunt best naar het historisch centrum wandelen. Zwembad op camping stelt niet veel voor. Badmeester/receptionist irritant en onbeschoft.
Gereisd familie in augustus 2015

Prima camping onderweg naar zuiden!

Arjan, 29-9-2014

Wij hebben hier een nacht gestaan, was een prima plek voor een nacht. Ik denk zelfs als je een camping in dit gebied zoekt je er ook prima langer kan staan.

Plekken waren heel ruim en sanitair was meer dan voldoende.

Gereisd familie in juli 2006

leuke gemeete camping

ajoffers, 28-8-2011

We hebben hier 1 nacht gestaan. Leuke camping vlak bij een rivier met veel activiteiten. Speeltuin, zwembad, restaurant en waterfietsen.
Gereisd familie in augustus 2011

Mooie camping aan rivier bij leuk stadje

Jolanda, 7-8-2011

De camping is mooi gelegen aan de rivier de Boutonne. In deze rivier is een meer met mogelijkheden tot waterfietsen e.d. Zwembad in de buurt. Mooie plekken met voldoende schaduw op de camping. Goed onderhouden sanitair. Veel Fransen, weinig Nederlanders. Prettige sfeer op camping, rustig.
Gereisd familie in juli 2011

peet, 16-7-2006

Voor een gemeentecamping best luxe. Bijna alle plaatsen in de schaduw. Heel rustig. Familiecamping. Heel in de verte geluiden van ziekenhuis/ambulances (niet storend). Vriendelijke mensen bij de balie. Gratis gemeentezwembadje vlakbij.
    Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de Boutonne in St. Jean-d Angély (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de Boutonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val de Boutonne scoort een 7.21 uit 10 op basis van 9 reviews.