Camping Le Petit Mas d'Ile

Camping Le Petit Mas d'Ile
Le Petit Mas d'Ile
8,6

35 reviews over Camping Le Petit Mas d'Ile in het Nederlands

Ongedwongen sfeer, heerlijk rustig, zeer ruim

fam. Tinga, 10-9-2017

Bij aankomst lekkere maaltijd en gedurende de week heerlijke maaltijden bij table d'hôte en elke dinsdag patat. `s Ochtends kwam de bakker langs, erg gemakkelijk en lekker brood. Rustige omgeving, gelukkig geen massatoerisme, we hebben heerlijk kunnen relaxen. Niets hoeft, veel kan. In de nabije omgeving een paar activiteiten ondernomen, o.a. kanoën, velo rail, zwemmen bij meer, wandelen in omgeving van de camping.

Zalige camping

Fam Vranken, 20-8-2017

We zijn hier voor de 2de keer op de camping geweest met 4 kinderen (leeftijd 3,4,6,7). De rust en ruimte op deze camping is zalig. De kinderen amuseren zich prima met de andere kinderen op de camping op het grote veld, in de boomgaard of bij het zalige zwembadje. De camping eigenaren zijn super gastvrij en zorgen regelmatig voor een heerlijke table d'hotes en frietjes. Het kayakken is ook aan te bevelen, zelfs met jonge kinderen. Iedere avond kampvuur gemaakt. Veel te beleven in de omgeving, zelfs de tweede keer. Al bij al weer heerlijk genoten en zeker aan te bevelen voor gezinnen met jonge kinderen. Dankjewel Arthur en Caroline voor jullie goede zorgen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustige camping met hele ruime plekken

Familie Postma, 12-8-2017

De rust en vooral de ruimte sprak ons erg aan. Zeer geschikt voor mensen die van het authentieke Frankrijk houden. De omgeving is niet toeristisch, maar er is heel veel te doen. Interessante steden, kastelen en leuke restaurants. Ook een ideaal gebied voor fietsers en wandelaars. Voor alle vragen kan je altijd even aanbellen bij de zeer aardige Nederlandse eigenaren die de kampeerders verder ook hun rust gunnen. 3 keer in de week koken ze voor hun gasten (ze eten zelf ook mee) en hier kan op ingeschreven worden. Heel gezellig en de maaltijd was heerlijk! De bakker komt iedere dag (behalve op donderdag) in het hoogseizoen langs. Al om 8.45 uur, maar dan heb je nog wel wat aan je dag :)

Onze pubers van 14 en 17 jaar vonden het ook leuk. Die zijn wel kleine campings gewend. De wifi plek (deed het heel goed) was zeer gewild en ze vermaakten zich ook prima in het zwembad. Onze hond hadden we mee en die genoot enorm van de rust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping in een mooie plek in Frankrijk

Ronald Westdijk, 12-8-2017

Voor ons de 4e keer in 12 jaar dat wij een zomervakantie op deze camping zijn. Voorzieningen zijn eenvoudig maar schoon en voldoende. Camping is zeer geschikt voor kleinere kinderen. Heb je een grote tenten als een de Waard of de helft/Karsten dan kun je die makkelijk opzetten. Ruimte genoeg. Heb je grote kinderen of volwassene jeugd dan moet je het vertier ook buiten de camping zoeken. Dat kan makkelijk . In de buurt zijn zwemmogelijkheden, kanoeen, klimparken en je kan leuke stadjes bezoeken. 's avonds kun je een kampvuur maken. Dat is voor idereen ontspannend. 2x per week aanschuiven aan een grote gemeenschappelijke tafel om te eten wordt tegen betaling verzorgd. Super en een echte aanrader. Begin augustus biedt Confolens natuurlijk het muziekfestival met straatmuzikanten.

Joke van Sandijk, 11-11-2016

De heerlijke rust, ruimte en mooie omgeving.

Alles was goed en dus geen aanmerkingen.

Gereisd met partner in september 2016

Fijne camping

Fam. Wieland, 3-9-2016

Hele gemoedelijke sfeer.Gastvrij ontvangst en mooie ruime plaats. Heerlijk zwembad en prima sanitair. De omgeving nodigt uit om te ontdekken. Wij waren op doorreis naar Portugal maar hebben er twee extra dagen en nachten van gemaakt omdat we het zo fijn vonden hier! Een aanrader, zeker met jonge kinderen heel overzichtelijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch met verrassend mooie grote plekken

Jet Groen, 3-8-2016

We zijn net terug van deze camping waar we waren met onze dochters en vriend van 16,17 en bijna 18 jaar en onze hond.

Op deze camping heb je echt de ruimte. En dan dat uitzicht vanaf onze tent, gewoon schitterend. Voor onze kinderen was er genoeg plaats om ff te chillen, vooral bij het WiFi punt. Het WiFi was zelfs beter dan op de andere campings waar we waren gaven zij aan. Het grote grasveld is heerlijk om te badmintonnen of lekker languit te op te liggen met een boek. Ook onze hond vond het er zalig, je kan er ook prachtig wandelen vanaf de camping. In de omgeving is genoeg te doen/te zien. Fietsen kunnen gehuurd worden en worden dan op de camping afgeleverd.. Wij gaan zeker nog eens terug. Wij vinden deze camping dus zeker ook geschikt voor wat oudere (sportieve) kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke rustige camping

C. Bentvelsen, 12-7-2016

Vriendelijke eigenaren. Goede toiletten. Heerlijk meegegeten. Geen minpunten.
Gereisd met partner in juni 2016

leuke kleine familie-camping!

Conrad, 11-7-2016

Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam! Gezellige sfeer!

Aanrader....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk gezellig

Bas en Marloes, 7-9-2015

Caroline en Arthur runnen al jaren deze geweldig leuke en gezellige camping (en gites). Wij zijn er meerdere malen geweest, en zelfs in 1 seizoen teruggekomen! Zeer ruime, rustige plekken met zowel schaduw als zon, ideaal met (jonge) kinderen. Heerlijke table d'hotes (meerdere malen per week) en elke avond kampvuur. Verse munt voor de thee mag je zelf plukken en koele drank is voorhanden in de koelkast (ook Pineau de Charentes… ;-)

We hebben weer genoten van de gastvrijheid en hopen hier nog vaak terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Mas d'Ile in St. Germain de Confolens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Mas d'Ile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Petit Mas d'Ile scoort een 8.58 uit 10 op basis van 35 reviews.