Camping Domaine des 4 Vents ****

8,2

1 review over Camping Domaine des 4 Vents in het Nederlands

Mooi traditionele franse camping

Valérie , 5-9-2012

Mooi camping op een mooi eiland. De eiland telt veel verschillende soorten stranden. Leuke kleine dorpen. Veel te zien voor alle leeftijd. De camping ligt op ongeveer 2 km van de fietspaden, jammer dat het ligt wel een beetje geïsoleerd. Er zijn 2 kleine blok sanitair die zelf als de camping vol was, schoon waren. Bij de receptie ligt een grotere sanitaire gebouwd (gelukkig! daar ben je nooit in de rij) Er zijn veel kritiek over de vriendelijkheid van de eigenaren, zelf heb ik daar niks van gemerkt (wel spreek ik vlooiend Frans maar mijn kinderen niet en ze nam de tijd om met hun te communiceren) De tempo om geholpen te worden is laag...we noemen dat thuis de franse tempo! Heeft ook zijn charme, en het is vakantie. De zwembad is een echte Paradise warme water, veel speel gelegenheid, geen badmeester met fluit. De kinderen mocht alles doen als het maar veilig was. Zelf met een bal!

We hadden een kleine plek maar was wel meer dan 100 m2! Water, afvoer en stroom op de plek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des 4 Vents in St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des 4 Vents zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des 4 Vents scoort een 8.19 uit 10 op basis van 117 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: