Camping Airotel La Plage ****

8,4

2 reviews over Camping Airotel La Plage in het Nederlands

wat een teleurstelling

Fam. Klievink, 11-8-2010

In augustus week op Camping Airotel Plage op eiland Ile de Ré gezeten. Absoluut géén 4 sterren waardig ! Een camping voor de fransen, en een paar verdwaalde engelsen. Wij waren de enige nederlanders. Stacaravan best duur, onze plek leek echter nergens op. Totaal verwaarloosde tuin/terras. Puinzooi gewoon. Caravans moeten de klanten zelf schoonmaken. Wat campingpersoneel aan schoonmaak doet is ons een vraagteken. Ramen waren te vuil om doorheen te kijken. Onze auto moesten we met heel veel manouvreren pal tegen de stacaravan van de overburen aan zetten. Caravans kriskras op héle kleine percelen gezet. We hadden geen enkele privacy. Van alle kanten, voorkant, achterkant, en van opzij caravans en inkijk. Bij aankomst hebben we overwogen meteen weer weg te gaan. Maar ja, alles al betaald (856 euro /week) dus dan doe je dat ook niet. We zijn uiteindelijk toch nog een dag eerder weggegaan. We waren er helemaal klaar mee. Ile de Ré zelf is best leuk. Voor ons echter nóóit meer Airotel Plage.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

wat een flop

Jan, 12-8-2008

Huisje had geen tuin, want wij moesten de auto op ons "terras"zetten omdat er voor ons type huisje (het duurste huisje) geen parkeerplaats was. Ook was er niets te doen op de camping. Geen winkel en vooral geen klantvriendelijkheid t.o.v. Nederlanders. Ook gingen ze ervan uit dat als je wegging je zelf heel het huisje tip top in orde maakt, zoals boenen en ramen zemen ed.

Vraag me af hoe ze aan die vier sterren komen.

Huisje was op zich netjes. Weer was van de zeven dagen, vier dagen slecht. Strand was mooi, maar zwembad erg klein.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Airotel La Plage in St. Clement Des Baleines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Airotel La Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Airotel La Plage scoort een 8.39 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: