8,6

Uitstekend

1 review over Camping Du Nizour in het Nederlands

Onverwacht leuke camping

Jan, 8-8-2014

Dit zou voor ons een overnachtingscamping worden uiteindelijk zijn wij 3 nachten gebleven.

De camping Franse camping gerund door een vriendelijk Frans gezin spreken alleen Frans.Op de camping is een leuk zwembad met ligstoelen ook is een een tennisbaan aanwezig vrij te gebruiken en er is een mogelijkheid om te kanoën.Vanaf de camping te regelen de eigenaar brengt je zelf weg. je kunt er ook uiteten in het kleine restaurant. Voor onze honden zijn er genoeg uitlaat mogelijkheden er lopen meerdere wandelroute's langs de camping. De omgeving van de camping is verder niet spectaculair alleen de oevers van de rivier de La Charente zijn de moeite waard verder een gebied met heel veel druiven.

Eind conclusie een leuke eenvoudige camping voor maximaal een paar dagen.

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Nizour in Sireuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Nizour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Nizour scoort een 8.56 uit 10 op basis van 2 reviews.