Hotel Relais de Saint Preuil ****

Hotel Relais de Saint Preuil
Relais de Saint Preuil

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Relais de Saint Preuil bij:

1 review over Hotel Relais de Saint Preuil in het Nederlands

Fantastische ligging en goede accomodatie

Els, 10-8-2011

We verbleven in het huisje "la malle poste" gedurende twee weken. Het huisje is zeer goed gelegen met een eigen tuintje en leuk uitzicht. De uitrusting van het huisje is optimaal. Het zwembad is ruim met een goed onderhouden grasveldje er om heen, ook tennisveld is tof. Twee keer hebben we ter plaatse gegeten. Dit was lekker met aangepast kindermenu maar prijzig: 40 euro voor een volwassen. Je kan bvb. in Bazzac, in de auberge veel goedkoper eten en ook zeer goed eten. Het is zeer rustig gelegen, waardoor je steeds enige afstand dient af te leggen om dingen te bezoeken, maar de wegen zijn zeer rustig, dit vormt dus geen probleem.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais de Saint Preuil in Saint-Preuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais de Saint Preuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais de Saint Preuil scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: