Beoordelingen Camping Franceloc Les Coquelicots**

26 oktober 2014

Franceloc Les Coquelicots**
35 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Les Coquelicots**
7, Rue Des Coquelicots , 17200, Royan (Charente Maritime)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Les Coquelicots** in Royan (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Les Coquelicots** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Les Coquelicots scoort een 5,5 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Les Coquelicots** in Royan (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Les Coquelicots**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Les Coquelicots** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 4 vakantiefoto's van Camping Franceloc Les Coquelicots** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Poitou Charentes. Vergelijk Camping Franceloc Les Coquelicots** met andere accommodaties in Royan (Charente Maritime).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

3 beoordelingen over Franceloc Les Coquelicots**

35 beoordelingen
6,9
5,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Juli 2013
"Fijne camping!"vertalen
Fam. Van der Windt
6,0

01-09-2013 Wij hebben het erg naar ons zin gehad op deze camping. Het is een mooie, goed onderhouden camping. Ze hebben schone, mooie accommodaties (sta caravans). Er is een prachtig zwembad met glijbanen en peuterbad, dat goed schoon gehouden wordt. Het personeel is vriendelijk. Speeltuin is ook leuk voor kinderen. Diverse stranden en boulevards op 3,5 km rijden. Supermarkt op 2 min.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Erg Frans, maar prima camping!"vertalen
M. van der Starre
5,0

15-03-2013 Wil je geen Nederlanders tegenkomen, ga dan naar deze camping. We waren hier in juli 2012 en de enige Nederlanders. Geboekt via organisatie en een prima stacaravan. Weinig ruimte om je caravan, wel veel schaduw. Leuke speeltuin en zwembad. Lekker kleinschalig. Geen lawaai ´s avonds. Maar voor de kinderen geen aansluiting bij de Franse kinderen helaas, dus daarom gaan we hier niet meer heen. De patat in het restaurant was afschuwelijk. Bij de receptie wel behulpzaam. We hadden een arts nodig en zij hebben een afspraak geregeld voor ons. Verder moet je alles met de auto doen, wat wij niet erg vinden en genoeg leuke strandjes te vinden in de buurt! Al met al een prima plek, maar het ligt eraan wat je wensen zijn.

Met jonge kinderen, Juli 1987
"Zeer eenvoudig"vertalen
Steegh-Dielen
5,0

01-06-2010 Geen aanrader. Was allemaal zeer sober. Er ligt een klein strandje in de stad vlakbij en een mooi groot strand op 10 km.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?