Camping Capfun Les Coquelicots ****

6,8

7 reviews over Camping Capfun Les Coquelicots in het Nederlands

Zeer goed

., 15-8-2016

Mooie plaatsen met schaduw, kwaliteit ven mobilehomes is goed. Leuke speeltuin, zwembad, glijbanen. Met twee kinderen van 6 en 9 hebben we ons hier prima vermaakt. Vooral Fransen die hier verblijven. Vriendelijk personeel .
        Gereisd anders in januari 2016

Zeer goed

., 8-8-2016

Mooie camping, heerlijke tijd gehad. Niet groot maar toch alles aanwezig. Vooral voor de kinderen (die van mij zijn 6 en 9j een waar paradijs met speeltuin, zwembad en animatie. Relatief rustig, ook s avonds. En goede stranden in de buurt, ook voor kleine kinderen heerlijk. Het sanitair mag net wat vaker worden schoongemaakt (nu 2 x per dag).
              Gereisd anders in januari 2016

Leuke, kleine Franse camping

Anoniem, 3-8-2015

Een kleine camping met veelal stacaravans, slechts enkele plaatsen voor tenten en dergelijke. Geen Nederlandse animatie maar dat was voor mijn kinderen 12 en 9 geen probleem. De nederlandse kinderen zoeken elkaar wel op. Omgeving mooi, supermarkt dichtbij. Lunapark voor kids aanrader. Sanitair is keurig, 2x per dag schoonmaak.
              Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping

José Kuway, 19-7-2015

Nette leuke camping. Niet heel groot en voornamelijk gericht op Fransen. Maar als je dat niet erg vindt, zeker doen. In het hoogseizoen betaalbaar, ontzettend nette caravan (Havana top presta) personeel deed hun best Engels te spreken wat redelijk uniek is in Frankrijk. Toen de stroom 1x uitviel werd er direct actie ondernomen na melding aan balie. Omgeving is leuk, Intermarchee op nog geen 3 minuten rijden, planet exotica, zoo palmyre, tig stranden en mooie bossen. Dochters van 1 en 4 hebben zich ook prima vermaakt op de springkussens, speeltuintjes en het zwembad.
                Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fijne camping!

Fam. Van der Windt, 1-9-2013

Wij hebben het erg naar ons zin gehad op deze camping. Het is een mooie, goed onderhouden camping. Ze hebben schone, mooie accommodaties (sta caravans). Er is een prachtig zwembad met glijbanen en peuterbad, dat goed schoon gehouden wordt. Het personeel is vriendelijk. Speeltuin is ook leuk voor kinderen. Diverse stranden en boulevards op 3,5 km rijden. Supermarkt op 2 min.
                Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Erg Frans, maar prima camping!

M. van der Starre, 15-3-2013

Wil je geen Nederlanders tegenkomen, ga dan naar deze camping. We waren hier in juli 2012 en de enige Nederlanders. Geboekt via organisatie en een prima stacaravan. Weinig ruimte om je caravan, wel veel schaduw. Leuke speeltuin en zwembad. Lekker kleinschalig. Geen lawaai ´s avonds. Maar voor de kinderen geen aansluiting bij de Franse kinderen helaas, dus daarom gaan we hier niet meer heen. De patat in het restaurant was afschuwelijk. Bij de receptie wel behulpzaam. We hadden een arts nodig en zij hebben een afspraak geregeld voor ons. Verder moet je alles met de auto doen, wat wij niet erg vinden en genoeg leuke strandjes te vinden in de buurt! Al met al een prima plek, maar het ligt eraan wat je wensen zijn.
                Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

zeer eenvoudig

Steegh-Dielen, 1-6-2010

Geen aanrader. Was allemaal zeer sober. Er ligt een klein strandje in de stad vlakbij en een mooi groot strand op 10 km.
                Gereisd met jonge kinderen in juli 1987

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Les Coquelicots bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Coquelicots in Royan (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Coquelicots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Coquelicots scoort een 6.83 uit 10 op basis van 56 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: