Appartement Domaine de Bellac

9,3

7 reviews over Appartement Domaine de Bellac in het Nederlands

Een prachtige gastvrije locatie

Jolanda Ligthart, 6-8-2017

Domaine de Bellac ligt in een prachtige omgeving. Mooie, met liefde , ingerichte appartementen. Jo's en Karin Kaartenmaker hebben ons bijzonder gastvrij onthaald.De info-avond op de maandagavond met de andere gasten, bij het kampvuur! Supergezellig!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super Accommodatie, op prachtige locatie!

L. Beemsterboer, 29-4-2017

Net terug van een super vakantie! Een heel mooi appartement, in prachtige omgeving, waar je tot rust kunt komen, maar als je wil, ook gezellig met overige gasten bij het kampvuur kunt zitten. De eigenaar is een heel aardige en behulpzame man die de omgeving heel goed kent. We hebben hele leuke vrienden gemaakt en onze kinderen hebben zich onwijs vermaakt met de overige kinderen in het zwembad, op de trampoline, bij de pingpong tafel, het voetbal spel, op het veld voetballen en gewoon lekker struinen over het veld, in het bos en in de ruïne! Geen moment saai�. In de omgeving zijn ook heem veel mooie en leuke dingen te doen. De pizzeria in Montbron en de Velo-Rail zijn zeker een aanrader!.

We komen hier graag nog een keer terug.

Groetjes.

luxe outdoor vakantie

Alexander, 29-4-2017

We hebben een heerlijke week gehad met ons gezin. Super huisje, prachtige omgeving en natuur. In de buurt winkeltjes met heerlijke wijn en zalige kazen en andere specialiteiten. Huisje van alle gemakken voorzien. Lekker veel ruimte, mooie tuin, buiten BBQ en zwembad.

Heerlijk genoten en kindvriendelijk

Bas Zwerver, 29-4-2017

Mooie plek midden in het prachtige landschap van de Dordogne. Ideaal om met kinderen heen te gaan. Er is veel ruimte met genoeg te doen! Naast het zwembad zijn er diverse speeltoestellen en leuke activiteiten in de buurt om te doen. De huisjes zijn ruim en hebben goede bedden. Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Ultiem genieten in Frankrijk!

Gert-Jan, 27-4-2017

Een geweldige bestemming voor elk wat wils , locatie is van alle gemakken voorzien en in een fantastisch gebied in Frankrijk. Heerlijk kunnen golfen, fietsen , hardlopen en wandelen. We zullen het missen als we weer terug zijn in Nederland , dus snel weer terug!!
Gereisd met partner in april 2017

Unieke vakantie huizen, la douce France!

juultje, 23-4-2017

Unieke ligging in bosrijk gebied, vergezichten, mooie natuur, wandelingen direct en rondom, alle huizen hebben door slimme indeling privacy.

Huizen van alle moderne gemakken voorzien, keuken, vaatwasser, oven, koelkast, eigen terras met tuinset, goed sanitair. Gezamenlijke open en overdekte plaats, ideaal voor groepen. Buiten haarden, bbq's. Mooie tuin, heggetjes, gras.

Kinderen vermaken zich met schommels, tafeltennis, tafel voetbal, darten of in het zwembad. In totaal zijn er twee zwembaden aanwezig met ligbedden, waarvan 1 prive.

dorpje met bakkerij, slager, traiteur, supermarkten, typisch Franse dorpsplein, restaurants, zelfs met Michelin ster. Goede fietspaden, mountainbike tochten. Meertjes, karper vissen mogelijk. Kano varen dichtbij. Op 1km ligt golfbaan La Preze, met 18 holes, zelfs een 18 holes compact. Ideaal voor vrienden, groepen, families.

Herontdek hier de kunst van langzaam leven, geniet van de rust, la douce France

Gereisd met partner in april 2017

een stukje paradijs in Frankrijk

Mieke Willaert , 13-9-2013

We zijn 2 x te gast geweest op het Domaine de Bellac en hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar. Er zijn een 7-tal huizen die prachtig gelegen zijn op een uitgestrekt domein. Wij verbleven in Le Triangle: supergezellig ingericht met eigen zwembad. Het uitzicht is adembenemend: bossen, weiden en de overweldigende bloemenpracht waar Anja, de gastvrouw, voor zorgt . André en Anja, de eigenaars , heten hun gasten hartelijk welkom; 't zijn zulke lieve mensen. Je kan hen alles vragen, ze staan steeds open voor een gezellige babbel maar zijn niet opdringerig. Er is een trampoline, schommel, zandbakje, tafelvoetbalspel en een pingpongtafel aanwezig én een Kubs spel waar alle aanwezige kids mee hebben gespeeld. Het zwembad was ook zalig én we hadden er een sauna bij . Relaxen-lezen-hagedisjes zoeken-sterren kijken-mooie steden bezoeken-lekker koken : hét recept voor de ideale vakantie !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine de Bellac in Rouzède, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine de Bellac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine de Bellac scoort een 9.31 uit 10 op basis van 7 reviews.