Appartement Maison des Algues ****

Appartement Maison des Algues
Maison des Algues

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maison des Algues bij:

1 review over Appartement Maison des Algues in het Nederlands

prima plek, wel een paar mitsjes

M en M, 21-7-2009

Mooie locatie met mooie kamers. Houd rekening met het feit dat er niet gekookt kan worden. Wij waren 6 dagen op het eiland, logeerden 5 nachtjes in Maison des Algues, dat is eigenlijk te lang voor de voorzieningen die Maison des Algues biedt. De gastvrouw is vriendelijk maar spreekt echt alleen frans, dat vond ik jammer. Verder vond ik een minpuntje dat zelfs geen glazen op de kamer stonden die je echt nodig hebt voor het drinken van een glas wijn. Het is een locatie die er op gericht is dat je uit eten gaat. Om te relaxen een prima plek, redelijke privacy, het is er druk en je zit zelden alleen op je veranda, die grenst aan de overige kamers.
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maison des Algues in Rivedoux-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maison des Algues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maison des Algues scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: