Vakantiepark Domaine de la Louisiane

Domaine de la Louisiane
4,7

Matig

• Onderkomen5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Domaine de la Louisiane bij:

17 reviews over Vakantiepark Domaine de la Louisiane in het Nederlands

Gewoon goed

Keshia, 12-9-2009

Van 29 augustus tot 7 september hier geweest.

Heel goed ontvangen en personeel aan de receptie was heel vriendelijk. Zochten direct dingen op voor jou als je iets vroeg.

Mooi huisje,we kregen enkel onze slaapkamer deur niet goed dicht. Wij waren met 2 en het was ruim genoeg. Voor 4 personen zou het ook nog gaan maar met 6 zou het echt wel te krap zijn. Rustige ligging. Mooi zwembad.

Prijs kwaliteit is het zeker goed.

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2009

nooit meer

D.W.Kuijsten, 6-9-2009
  • Onderkomen9

Marans is vergane glorie,GEEN gezellig centrum en een markt met 7 kramen ( binnen en buiten de oude markthal)

Appartementen Dahlia zeer gehorig door krakende vloeren.Terras met prachtig uitzicht op: parking

Zwembad: mooi,maar bij een flinke bries levensgevaarlijk door rondvliegende parasols.Geen toezicht,dus wordt verbod " niet duiken/springen in zwembad " door jeugd overtreden.Geen geschikt park voor ouderen

Gereisd met partner in augustus 2009

Een ramp voor kinderen.

Kristof, 18-8-2009

Bezocht eind juni - begin juli 2009. Kinderzwembad gedurende gans ons verblijf (11 dagen) defect. Was reeds enkele weken defect.

Al het vroegere gazon was bedekt met een dikke laag kiezelstenen. Stuk gazon dat overbleef lag her en der bezaaid met steengruis, putten en onkruid.

Wel rustig gelegen. Ideale ligging voor uitstappen. Strandbezoekers kiezen beter een andere locatie. (Ong. 20 km van strand)

App. van 6 personen. In werkelijkheid slechts plaats voor 4 pers. Zeer weinig plaats in kleerkasten. Alles nieuw gerenoveerd. Wij hadden een slaapkamer zonder lichtschakelaar. Keukeninhoud (bestek, etc) zeer beperkt.

Wandelpaden op domein niet geasfalteerd. (laag kiezelstenen) Onmogelijk om kleine kinderen te laten fietsen.

Speeltuin mooi en nieuw, doch veel te klein. Slechts geschikt voor 5-tal kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooi, en voor die prijs kan je niet thuis blijven

fam gent, 17-7-2009
  • Onderkomen8

mooi, proper, heel vriendelijk, veel te duur ontbijt,jammer dat het kinderbad was gesloten.

neem wel het app voor 6 met 2 slaapkamers: waarvan 1 met stapelbed en de andere met dubbel bed. dit app is heel goed en ruim.

zaten eerst in 1 van 6 met slaapkamer en mezzanine: in dit app kan je gewoon niet bewegen, veeel veeeel te klein.

wij hebben zonder problemen daar kunnen wisselen.

wij waren daar de week van 27juni en dus nog heel rustig. hebben een prachtvakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

nipt

twee belgen, 22-6-2009

De residentie is wel mooi gerenoveerd.Onze studio, berekend voor 6 personen is onmogelijk.Twee personen hadden juist plaats. Gelukkig is het weer daar goed zodat je vooral buiten leeft. Inboedel is gans vernieuwd en zeer netjes.De douche was veel te klein en de indeling van de plaatsen is onoordeelkundig uitgevoerd.Louter franstalig (61-delige inventarislijst,TV).Vooral Franse weekendtoeristen.Stadje dient als uitvalsbasis voor de mooie omgeving;zelf niets toeristisch.In Pub Highlands kun je lekker eten en vriendelijke bediening.We hebben een leuke vakantie gehad!

juni 2009

Gereisd met partner in juni 2009

mooi vakantiepark

Geert, 13-6-2009
  • Onderkomen9

Dit vakantiepark is zeer mooi gerenoveerd.Wij waren met twee, we hadden twee slaap-en badkamers. De keuken is goed ingericht met vaatwas microgolf grote frigo met diepvries jammer dat oven ontbreekt.In de receptie waren ze super vriendelijk.Voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juni 2009

Nog steeds in renovatie

EST, 17-2-2009

Wij zijn in de zomer van 2008 hier geweest. De appertementen zijn heel mooi gerenoveerd, alles was nieuw, 2 badkamers, vaatwas, mooi!

De helft van de appartementen waren ze echter nog aan het verbouwen. De tuin was nog niet aangelegd, dus geen speeltuin voor de kinderen. Zwembad was leuk, omgeving is ook mooi. In het domein zelf kon je echter niets te eten krijgen.

Al bij al, fijne vakantie gehad. 2009 zal alles af zijn en zal het beter zijn!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

een zeer goede nieuwe start

bart, 11-8-2008
  • Onderkomen7

Wij zijn van 22/7 tot 26/7 naar Marans geweest en het verblijf was zeer goed. Positief : alles nieuw, super vriendelijk onthaal, tof en verwarmd zwembad, groot warenhuis naast de deur ... Negatief: ligt vlak naast een invalsweg (zeer zwaar verkeer) richting La Rochelle. In tegenstelling met de voorgaande beoordelingen zeker een vooruitgang.
Gereisd met vrienden in juli 2008

monique, 5-11-2007
  • Onderkomen1

Wij zijn hier in 1997 al geweest en het was toen al verschrikkelijk. Alles eerst met chloor gepoetst.

Distels, verwaarloosde speeltoestellen.

tip: ga hier nooit naar toe!

Gereisd familie in juni 2004

Pollet, 22-1-2007

Ook wij voelen ons bedrogen. Wij keken uit naar een simpele vakantie met drie kleine kinderen maar konden niet anders dan na 2 dagen terug naar huis te keren. Het park is volledig verouderd, absoluut niet geschikt voor (kleine) kinderen, geen animatie, Absoluut geen gezellige omgeving, ijskoud en te diep en onverzorgd kinderbad, afgeleefde appartementen. Geen alternatieve ontspanning in de omgeving. Reisagentschap heeft geen tegemoetkoming gedaan omdat zij vonden dat aan de kwaliteitsnormen werd voldaan. augustus 2006
Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de la Louisiane in Marans (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de la Louisiane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de la Louisiane scoort een 4.67 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: