Camping Siblu - Bonne Anse Plage ****

Siblu - Bonne Anse Plage
7,2

53 reviews over Camping Siblu - Bonne Anse Plage in het Nederlands

Mooie grote camping met alleen stacaravans

anoniem, 19-8-2017

Centraal gelegen op het park ligt een afgesloten gedeelte met daarin de bar, tafeltennistafels, minigolf, klimwand, trampoline en zwembad. Om daarin te mogen komen moet je een funpas aanschaffen. Deze is echt heeeel erg duur! Ik geloof dat wij voor twee weken per kind 40 euro moesten betalen en dan zijn passen voor volwassenen nog duurder! Dan denk je daarmee ook op de klimmuur te mogen en op de trampoline, maar daarvoor moet je dus weer een aparte kaart aanschaffen! Met de funpas verschaf je jezelf dus toegang binnen de hekken, mag je zwemmen en minigolfen en kan je 2x per dag gebruik maken van een half uur wifi bij de bar, met tussenpose van 6 uur.....

Dat was het mindere aan deze camping. Verder was het wel een grote camping, maar over het algemeen rustig. Wij hadden de laatste paar nachten pech dat we een stel jongeren naast ons hadden die s nachts de beest uithingen. Ondanks meldingen bij de receptie, konden wij niet merken dat er iets van was gezegd. (en ondanks dat wij het zelf midden in de nacht gevraagd hadden). Zwembad groot en heel lekker verwarmd. Veel guards in het zwembad. Je kan je kind opgeven voor het animatieteam, hebben wij niet gedaan, want was in het Frans en Engels. s Avonds vaak iets te doen of animatieteam op het podium. Strand op fietsafstand of met de auto, wij gingen naar strand bij vuurtoren, was mooi strand, lekkere golven. Soms stinkt de baai een beetje als deze droogligt. Je kan goed fietsen in de omgeving. Royan is s avonds ook erg leuk met straatartiesten e.d. Ook st Georges de Didonne erg leuk om boven langs de rotsen (bij zee) te lopen, bunkers e.d.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

1 x nooit weer!!!

Bianca, 9-8-2017

Bonne su plage les mathes!

Ik ben met 2 volwassenen en 2 kinderen gegaan voor 1 week.

Bij het inchecken werden we door een jonge man geholpen die ons niet liet uit praten en begon over 300 euro borg nog af te rekenen en daarnaast nog 130 euro voor als de woning niet goed was schoon gemaakt.

De caravan was heel erg klein geen tv..een kapotte magnetron geen vaatwasser .

Het zwembad lijkt groot op de site maar was heel erg klein .

Wel was de temperatuur heel lekker.

Het eten zag er netjes uit.

Op 1 avond kwamen we weer en werd er gevraagd wat we wilden drinken?..waarop wij onze drankjes door gaven...en wilt u wat eten? Nee alleen drinken..waarop we direct als antwoord kregen dan moet u vooraan gaan bestellen!!alle andere dagen werd ons dit nooit verzocht.

Aan het einde kwam er iemand naar de caravan met het verzoek als nu 50 euro voldoet bent u volgend jaar verzekerd van hetzelfde bedrag en caravan want de prijzen zouden weer omhoog gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

d_plas, 14-8-2015

Mooie camping, onze stacaravan, nummer 712, was van alle gemakken voorzien en mooi groot (was onze 1e keer op camping dus geen ervaring) om 23 uur was alles rustig heerlijk! Mooi , gezellig zwembad met warm water! We hebben 1x gegeten in het restaurant, was goed te doen. Je kunt er ook pizza's en patat etc afhalen. Inderdaad bijna geen Nederlanders, wel Engelsen en Fransen. Fietsje huren is een must en erg leuk (44 euro per week) Wij hadden een weekje niet al te best weer, dus hebben heel wat afgefietst met zijn viertjes. Mooie fietspaden waar je geen last hebt van de auto's. Strandje bij Club Med is leuk, strand bij vuurtoren ook. Allebei goed beveiligd. La Palmyre is gezellig maar klein. Saint Palais Sur Mer en Royan zijn ook zeker de moeite waard om even te bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

zeker om terug te gaan!

Els De Keyster, 9-9-2013

super om met kleinere kinderen naar toe te gaan, wel redelijk ver van de zee!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een leuke camping vlakbij La Palmyre en strand

Fam. Wibier, 12-8-2011

Wij hebben een leuke vakantie gehad op deze camping. Weinig tot geen Nederlanders (wel jammer voor onze kinderen). Prachtig zwembad met goed toezicht. Leuke animatie. Eten op de camping is goed te doen.

Het is aan te raden om fietsen te huren of mee te nemen, aangezien de zee op ongeveer 3 km afstand ligt. Bij de vuurtoren heb je een prachtig strand met mooie, grote golven. Uiteraard zijn er altijd wel minpuntjes te noemen, maar wij hebben een fijne vakantie gehad, met mooi weer.

Onze mobil home hadden wij gehuurd via touroperator. Wij hadden geen veranda, dat was eigenlijk wel een gemis. Een les voor de volgende keer.

Dus Nederlanders: boek eens een keer deze camping, zodat er niet alleen Franse of Engelse campingbezoekers zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuk en gezelig

Wouters-Vandaele, 26-7-2011

Zeer gezellige camping, alles zoals het hoort, enig minpuntje was dat het sanitair aan vernieuwing toe is maar dat is dan ook het enige.

zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Prima camping

cristerve, 29-6-2011

Wij zaten hier in het eerste weekend dat de camping open was. Heerlijk verwarmd zwembad. Leuke glijbanen. Hele mooie dierentuin in de buurt. Camoing zou aan zee liggen, maar die was ver te zoeken. Wel een mega groot strand met in de verte ergens de zee. Ons is de camping goed bevallen ook al houden wij niet zo van Frankrijk. Personeel was erg vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

nooit weer

Olaf, 1-2-2011

Flinke tegenvaller, het moest aan het strand zijn maar poosje gezocht maar nooit gevonden. Wat er op moest lijken was meer een stuk zwarte grond met in de verte de zee. Op de camping alleen maar engelsen die alles bij elkaar schreeuwen en zuipen. Lust ook wel graag een biertje maar niet op zo'n manier.Wel was er een mooi zwembad op de camping met leuke verschillende glijbanen. De omgeving is niet veel bijzonders na 2 dagen hadden wij het wel gezien, lag misschien ook aan de omstandigheden op de camping. Wij houden meer van de Cote d'Azur, dit heeft een veel andere uitstraling. gelukkig dat smaken verschillen.

Zijn naar 3 dagen vertrokken richting de Dordogne naar camping les hautes de ratebout.

Gereisd met partner in juli 2006

Prima camping (stacaravans)

Frank, 19-12-2010

We hebben hier een prima tijd gehad en 9 dagen waren te kort. Mooie plek via touroperator geboekt, we stonden hoog en keken over de hele camping heen.

Zwembad is goed, glijbanen spectaculair, maar lange wachttijden. Veel animatie (niet NL) en leuke sfeer in de avond. Meestal rond 23:30 uur rustig. Eigenlijk alleen jammer dat er geen strand direct bij de camping is (dat wisten we) maar met de auto ben je er in 5 minuten.

Omgeving is de moeite waard. Ruige kust en wilde zee, bij de vuurtoren is een bewaakt deel. Dierentuin niet vergeten en natuurlijk de markt in La Palmyre! Toeristische omgeving dus niet klagen dat het druk is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

nette camping, maar niet voor herhaling vatbaar

I. van Riet, 26-8-2010

Camping ligt niet aan het strand, dat ligt een aantal km verderop. 's Ochtends komt de vuilnisman tussen 6 en 7 uur, je hoeft geen wekker meer te zetten... Verder wordt de camping goed onderhouden, wel vol, veel entertainment, vooral voor heel jonge kinderen (engels en frans). Mooie omgeving, wel erg toeristisch, genoeg supermarkten in de buurt, strand van Royan (45 min.) mooi, leuk winkelen, gezellige terrassen. Het weer was nogal wisselend, van de 2 weken paar dagen zeer warm, paar dagen slecht met regen en de rest 's ochtends vaak bewolking, 's middags wat zon. Voor ons te veel minpunten om nog een terug te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Siblu - Bonne Anse Plage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Bonne Anse Plage in Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Bonne Anse Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siblu - Bonne Anse Plage scoort een 7.15 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: