Camping Capfun Zéphir ****

Capfun Zéphir
7,4

10 reviews over Camping Capfun Zéphir in het Nederlands

Nette camping, maar zeer kleine huisjes

Nette camping, prachtige omgeving, 16-8-2017

We waren verrast door hoe klein de huisjes zijn. Gelukkig hadden we goed weer want met slecht weer is het met een gezin echt veel te klein. Zorg dat je geen huisje aan de straatkant hebt naast de parkeerplaats.

De camping en de huisjes zijn wel netjes. Het personeel is aardig maar vooral op de Fransen gericht. Dit vonden wij niet erg maar hierdoor is de animatie niet geschikt voor Nederlandse kinderen.

De omgeving is echt prachtig. Er wordt veel gefietst. La Palmyre is een druk en gezellig dorp met toeristenmarkten, live muziek en prachtige stranden. Aanraders: de dierentuin, Hippodrome (paardenraces), Iles d'Oleron, La Rochelle, Saint Palais sur Mer.

Het zwembad is niet groot maar prima. Geen handdoekjes leggen, wat erg fijn is. De eetgelegenheid is ongezellig en slecht. Er zit een bakkertje vlakbij de camping met heerlijk vers brood. Je loopt ook zo het dorpje in voor je boodschappen.

Kortom: de camping vinden we geen aanrader maar in de omgeving komen we zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Bianca Ploeg, 5-8-2017

We verbleven in een mobile home. Deze was netjes en schoon. Ze hebben leuke zwembaden, niet zo groot, maar wel met twee leuke glijbanen. Bij de receptie was er één dame welke ook engels sprak, was erg fijn. De animatie was niet veel bijzonders.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

dicht bij elkaar.

Anneke, 18-7-2017

Het zwembad is mooi en groot genoeg. De glijbanen zijn leuk. Fijn vooral dat ze niet in het zwembad uitkomen. Steeds een redder aanwezig.

De bungalows staan echt op elkaar gepropt. Net iets te dicht.

De speeltuin is fijn voor grote kinderen maar wel gevaarlijk voor kleintjes. Vooral omdat de plek bij de speeltuin en het zwembad de enige plek is waar de kinderen kunnen samen komen.Dus er wordt met fietsen gereden, met lederen ballen gevoetbald, ... op 1 en dezelfde plaats! Best wel druk maar door de grootte van de camping geen andere uitwijkmogelijkheden voor de kids.

'500 meter van het strand' wil zeggen 500 meter van een 'kitingzone' dus geen zwemmen daar. Op 5 minuutjes rijden wel prachtige zandstranden aanwezig!

Dierentuin is prachtig in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super, voor herhaling vatbaar

Paulien, 31-7-2016

Mooie camping, centraal gelegen aan de kust. Voornamelijk franse gasten, animatie is ook franstalig. Er wordt wel de moeite genomen om Engels te spreken. La palmyre een een leuk toeristisch plaatsje. Veel leuke activiteiten binnen 30 min. rijden. We hadden twee weken mooi weer.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Superfijne vakantie gehad!

Wils, 18-10-2015

Echt een aanrader! We zijn met vrienden en kids geweest in twee aprte mobile homes (top presta)

, wij kwamen later aan en onze vrienden hadden de sleutel van onze caravan al, werd totaal niet moeilijk over gedaan. We waren voorbereid op enkel frans maar iedereen deed in het engels heel erg hun best. Hele prettige mobile home, wel wat klein maar niet storend. Airco werkte goed en alles was zeer netjes. Zwembad is wat klein en in de tweede week werd het met de drukte wel wat krap. Voor een patatje, pizza en dit soort dingen kun je prima op het park terecht(wel prijzig) en ook voor een lekker drankje. Ook veel speelgelegenheden voor de kinderen aanwezig! Je loopt in n8 time het dorpje La Palmyre in, heel gezellig! In de straat naar de camping ziteen goed tentje voor patat, doner en brood e.d. Strand vlak bij de camping vonden wij niet zo mooi maar wij gingen altijd naar het strand met de auto richting de weg naar royan, vijf minuutjes rijden.prachtig! Al met al: Genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Nette kleine camping in een prachtige omgeving

Peter, 16-8-2015

Keurige nette en schone stacaravan. Mooie nette en kleine camping. Een echte camping vlakbij het strand en dus volgebouwd en vol. Zwembad prima, altijd wel een plekje te vinden. Receptie keurig netjes en erg vriendelijke dames. Animatie helaas alleen in het Frans, geen woord Engels kunnen en willen ze spreken. Voor onze zoon van bijna 10 jaar was het moeilijk om aansluiting te vinden. 95% is Frans. Taalbarriere is dan lastig. Omgeving is echt prachtig. Ga linksaf de camping af en haal binnen 3 minuten lopen heerlijke baquettes, croissants, pizza en frietjes. Erg vriendelijke familie. Veel beter als op de camping zelf. 5 minuten lopen naar het gezellige La Palmyre. Fantastische dierentuin op loopafstand, Ga niet om 17.30 uur in het hoogseizoen op een warme dag boodschappen doen. De Zoo en het strand lopen dan leeg. Er is veel te zien en te doen in de omgeving. La Rochelle, Fort Boyard te zien vanaf Ile D'oleron en natuurlijk het strand en de zee.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Veel te doen in de omgeving

dean wagner, 27-7-2015

Klein zwembad/ geen eetgelegenheden op de camping/ weinig Nederlanders/ Franse animatie/
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super vakantie gehad

Angelo Deruyter, 7-8-2014

Wij zijn 14 nachten geweest vanaf 20 juli. Tip; zondag aankomen om files te vermijden. Al heel vriendelijk contact via mail voor vertrek. Ter plekke ook supervriendelijke mensen allemaal van camping. Doen moeite voor naast Frans ook Engels te praten en uitleggen.

Prachtige mobilehomes, precies splinternieuw met vaatwas, airco, eigen toilet, gasfornuis en TV gratis bij Top-Presta-formule.

Heerlijk terras aan mobilehome.

Mooi groot nieuw speelplein voor de kids en springkasteel.

2 Mooie zwembaden, voldoende groot en voldoende stoelen, 1 zwembad is met openschuifbaar dak.

Lekkere frietjes en verse pizza te krijgen.

Dicht bij strand, en centrum stadje.

Wifi rond zwembaden en receptie.

Gans de tijd mooi heerlijk weer gehad en prachtige baaien als stranden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

rustige camping. Mooie ligging!

Esther van Dijk, 23-9-2013

Wij waren hier begin september. Finne caravan. Schoon en netjes. Goede ontvangst. Wij zaten in nummer 17. Dit is een plek met veel schaduw. Ideaal voor hoogseizoen. Camping is schoon. Veel franse mensen en geen andere Nederlandse gasten gezien.

Je kan er broodjes en snacks halen.

Goede ligging vlak bij dorpje, haven en strand. Ben je op zoek naar een vakantie zonder animatie en andere drukte? Dan is dit een goede keuze.

Tip.. neem fietsen mee of ga huren. Het is de ideale omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Uitstekende week vakantie gehad

Carla, 27-7-2013

Geheel vernieuwde camping met alleen nog mobile homes dus sanitair in eigen verblijf, zelfs vaatwasser aanwezig. Personeel vriendelijk. Restaurant was niet aanwezig op de camping maar het stadje op loopafstand en daar restaurants genoeg.Deze camping is nog helemaal opnieuw aan het opbouwen, dus oudere recensies op deze site kloppen niet meer.
      Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Zéphir bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Zéphir in Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Zéphir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Zéphir scoort een 7.36 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: