82 reviews over BedAndBreakfast Domaine de la Porte in het Nederlands

lekkere ontspannen week gehad

Perry, 8-8-2017

Mooie pittoreske accommodatie. Verzorgd, schoon en zeer sfeervol. Gite Pierrot was erg ruim en netjes.

Lekker eten zonder poespas, aan een lange tafel onder de bomen. Gezellig met andere vakantiegangers aan tafel. Een keer apart met zijn 2en eten was geen probleem. Wij zijn niet zo van de animatie, maar dit was leuk gedaan en de kids hadden het er naar hun zin. Ze zingen nog het liedje...

Voldoende in de omgeving te doen, maar wij hadden geen behoefte aan lange/verre uitstapjes dus hebben de tijd m.n. doorgebracht op/om het domaine.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk ontspannen voor alle gezinsleden!

Charlot, 4-8-2017

Wij hebben twee heerlijke weken gehad op Domaine de la Porte. De tent was prima, redelijk basic. De wc was een niet werkend chemisch toilet, dus iedere ochtend zelf even legen, maar de sanitaire voorzieningen die we deelden met 1 andere tent waren ruim en super schoon. Die werden twee keer per dag schoongemaakt.

Het zwembad is werkelijk super, met extra badje voor de kleintjes. En twee keer per dag een uur genieten van de rust omdat de kinderen met de meiden op pad gingen. Super combinatie!

De omgeving is redelijk saai maar toch genoeg leuke uitstapjes als je niet iedere dag weg hoeft.

Het eten met de andere gasten was heel gezellig en de sfeer was iedere avond top. Het eten zelf was wel minder dan de foto's op de website doen vermoeden. Vrij eenvoudig en wij aten de tweede week hetzelfde menu als de eerste week. Jammer was dat. Al met al zou met meer aandacht voor het eten en een upgrade van de inrichting van de tenten deze plek een absolute topper zijn. Maar begrijp me niet verkeerd, het was nu ook nog steeds genieten!

Vriendelijke eigenaren met veel tips over de omgeving, ik herken me niet in recensies die minder lovend over hen waren.

Prachtig en kindvriendelijk verblijf

Richard en Linda, 29-7-2017

Het is een prachtige plek! Mooie gites en huurtenten. Het is er erg kleinschalig. Specifiek gericht op gezinnen met jonge kinderen. Daardoor veel gelijkgestemden en heel makkelijk contact. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en verzorgen elke avond een heerlijke maaltijd. In de omgeving is niet superveel te doen, maar met mooi weer hoef je het domaine ook niet af!
Gereisd familie in juli 2017

Genieten voor ouders en kind tegelijk

Susanne, 24-7-2017

Wij zijn helemaal tot rust gekomen bij Domaine de La Porte. Voor ons een unieke situatie om veel tijd met de kinderen door te brengen, maar ook wat momenten voor jezelf te hebben (als ouders). Jochen zorgt elke avond voor een heerlijk dinner. We genoten van elke creatie. Het klopt dat er misschien wat veel kaasplankjes waren en ook was er naar mijn inzien wat teveel druk op het opdrinken van alle wijn, maar dat mocht de pret niet drukken. Judith zorgde dat alles in orde was. Zoals ook omschreven op de website is er niet heel veel te doen in de omgeving, maar wel op het terrein zelf. Aanraders waren vogelshow & frambozen plukken. Qua weer extremen meegemaakt. Niet heel gelukkig in onze tent met hitte (geen ventilator), maar tegen storm en kou was de tent goed bestemd.

Een aanrader!

Nico & Sarah, 21-7-2017

Domaine de la Porte is een hemelse plek voor gezinnen met jonge kinderen. Alles staat er in het teken van echt genieten, geen moeite is te veel. Wij verbleven in de gastenkamer met onze dochter van 4 en ons zoontje van net geen 1 jaar. Heel ruim, mooi rustiek, heel netjes (elke dag schoonmaak) en een super badkamer.

Het eten was erg lekker, Jochen verwent zijn gasten met elke dag iets anders, met lekkere wijn erbij zodat de ouders kunnen genieten. Ook Judith en haar team staan klaar voor elke vraag, wens of verzoek.

De opvanguurtjes waarbij de kinderen gaan spelen onder begeleiding, zijn zalig relax. Even geen geslommeringen en lekker ontspannen aan de rand van het zwembad met een boek en een drankje!

Wij waren de enige Belgen tussen de Nederlanders, maar laat dat je niet afschrikken. Het was een fijne tijd met leuke gesprekken in een prima sfeer en een mooie omgeving. Hier komen we nog terug!

Heerlijke week gehad

Amma, 12-7-2017

De kleinschaligheid was fijn want zo kenden onze kinderen de andere kinderen en was spelen tijdens het speeluurtje of tijdens de uitslaapservice geen probleem. De speeltuin die voor onze lodge lag was goud want zo hadden we 'geen kind' aan onze kinderen en tegelijk goed toezicht. Het eten was goed en het terrein mooi. Wij vonden alleen de tijdsdruk die er zat op het om 18u eten en dan voor 20u je kinderen in bed hebben zodat wij zelf konden eten niet altijd relaxed, wel begrijpelijk want alle gezinnen moeten ook ergens vanuit kunnen gaan.

Nog een tip: neem een winterslaapzak mee voor de kleine kinderen want het kan koud worden snachts in de lodgetent.

Gereisd familie in juli 2017

Het was een groot feest voor ouders en kinderen

Familie Ekkers, 10-7-2017

Met kinderen van 1 jaar en 3 jaar, zitten we midden in de tropenjaren. Tijdens de "jonge gezinnen verwen week" kwamen we helemaal tot rust. Wij verbleven in 1 van de vier touroperator tenten, dit was een hele ervaring! Maar wat was het fijn! We hadden ruimte, heerlijke bedden en zelfs speelgoed in de tent.

Het eten voor de kinderen was goed, het eten voor de ouders vonden wij ook heerlijk! We hebben de hele dag lekker bij het zwembad gezeten en ons goed kunnen vermaken met de andere families!

Het enige puntje wat ik mee zou kunnen geven, is dat het ontbijt wat gevarieerder zou kunnen zijn.

Gereisd familie in juni 2017

Heerlijke ontspannen en zorgeloze vakantie

J. Berkhoudt, 2-9-2016

We hebben tijdens ons verblijf genoten. Zowel de ingehuurde studentes als de beide eigenaren vonden wij gastvrij en vriendelijk. Het concept om iedere avond samen gezamelijk te eten voelde in eerste instantie wat beklemmend, maar is ons uiteindelijk goed bevallen. Het eten vonden wij over het algemeen smakelijk en de sfeer aan tafel was goed. Ook voor de kinderen werd er iedere avond een gezonde maaltijd op tafel gezet. Kinderen kunnen naar hartelust spelen en leren elkaar snel kennen. Zij kunnen zich op een veilige manier zonder toezicht van de ouders over het terrein bewegen en kunnen vrijblijvend 2 keer per dag meedoen met een uurtje kinderanimatie. Punt van aandacht vonden wij de prijs kwaliteit verhouding van de luchgerechten. Ik kan mij voorstellen dat dit voor mensen een reden zou kunnen zijn om de lunch te laten voor wat het is.

Heerlijke plek voor een jong gezin max 1 week

anoniem, 1-9-2016

Het is een fijne plek met mooie kamers en lekkere bedden. Je wordt ontzorgd en de kinderen vermaken zich uitstekend met elkaar en met de studentes.

De eigenaren waren in mij ogen erg vriendelijk. Ik vond de hoofdmaaltijden erg lekker, de voorgerechten redelijk en de nagerechten matig ( 3 x per week kaas is weinig origineel). Verder vond ik de geschonken wijnen matig, dat kan beter als je in Frankrijk bent. Ook is het jammer dat als je langer dan 1 week blijft dezelfde maaltijden krijgt voorgeschoteld.

De prijzen van de consumpties aan de bar zijn aan de dure kant.

Al met al zeker wel een aanrader met jonge kinderen. Het was erg gezellig, maar er zijn dus wel wat verbeterpunten, hopelijk pakken de eigenaren dit op en dan is deze plek helemaal top!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch concept in een (kinder)paradijsje

Patrick en Ine, 24-8-2016

De eigenaren hebben echt durven kiezen voor een specifieke doelgroep: gezinnen met jonge kinderen, tot ongeveer 7 jaar. De faciliteiten zijn hier volledig op afgestemd en daardoor ontstaat er een fijne sfeer met een gelijkgestemden

Eten was lekker en eten met alle ouders samen was erg gezellig. Voor de kinderen was het ook erg leuk om elke avond met elkaar te eten en tijdens ons eten werden ze begeleid door de leuke meiden die daar vakantiewerk deden. Er was een geweldig leuke sfeer en dat heeft niet alleen te maken met de leuke mensen die we daar hebben ontmoet maar ook met de hele setting van gebouwen en hoe het allemaal is opgeknapt. Van oude ruïne tot idyllisch paradijsje. Duidelijk met liefde gemaakt! Een echte aanrader voor ouders met jonge kinderen die wat willen socialisen.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Domaine de la Porte in Les Hérolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Domaine de la Porte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Domaine de la Porte scoort een 8.04 uit 10 op basis van 83 reviews.