Bed and Breakfast Domaine de la Porte ***

Bed and Breakfast Domaine de la Porte
Domaine de la Porte
8,2

89 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Porte in het Nederlands

Genieten voor jong en oud!

Johnnie, 24-9-2017

Dit was ons tweede bezoek aan Domaine de la Porte. Vond onze oudste (4) de Kids-club vorige keer nog een beetje spannend, dit jaar was hij er niet weg te slaan. Ook onze jongste (1,5) had het uitstekend naar haar zin. Binnen de kortste keren hadden ze allemaal vriendjes en vriendinnetjes, waar ze zich uitstekend mee vermaakten. En als de kiddos het naar hun zin hebben, dan hebben papa en mama dat automatisch ook :) Heel handig was ook het hekje bij het speelveldje, zodat je met een gerust hart een boekje kan lezen, zonder je zorgen te hoeven maken dat er iemand het zwembad in valt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Relaxen zelfs met slechter weer

Fam. Drieenhuizen, 24-9-2017

Je wordt heerlijk in de watten gelegd!

Het eten was fantastisch voor zowel onze kieskeurige 4 jarige als voor ons. Heerlijk een vakantie zonder strijd om eten :) het weer viel een beetje tegen maar desondanks was het een heerlijke week. De kinderen konden terecht in de kidsclub zodat wij even een boekje konden lezen of eindelijk een spel doen! Kortom we hebben genoten! Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Echt heerlijk vakantie vieren met het gezin!

Marie-Christine, 11-9-2017

We hebben onze vakantie bij Domaine de la Porte last minute geboekt (week voor vertrek) en zijn erg blij geweest met onze keuze!!

Met een kleintje van net 3 maanden was het wel een beetje te enthousiast in een lodge tent te willen slapen, de nachten koelden al flink af eind augustus.Toen we dat aangaven was er gelukkig dezelfde dag een fijne oplossing. De rest van de vakantie is daardoor ook erg ontspannen verlopen. Nog bedankt hiervoor!!

Judith en Jochem zijn erg hartelijk en we voelden ons ontzettend welkom. Onze oudste van 2,5 jr heeft zich goed vermaakt met de meiden en de andere kids. Wij hebben daardoor ook enorm genoten van onze avonden en het heerlijke eten.

Domaine de la Porte is een heerlijke stek, ook om even een weekje echt niks te doen, behalve lekker eten, zwemmen en genieten! Het is schoon, gezellig, genoeg vertier voor de kids en genieten voor de ouders (massage!). Kortom een echte aanrader.

Top geregeld

Auke, 10-9-2017

We vonden het een heel prettige accomodatie om met een jong gezin (kinderen: 1 jaar en 2,5 jaar) vakantie te vieren. De eigenaren waren zeer vriendelijk en betrokken. Omdat we de laatste/enige gasten van het seizoen waren, was de dagindeling (oppas, locatie en tijd om te eten) zeer flexibel. Zeker een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Ontspannen en genieten, daar draait het om.

Mark, 31-8-2017

We hebben genoten van een weekje in een van de vier lodges van Domaine de la Porte met aparte badkamer die overigens brandschoon werd gehouden. Over ontbijt en diner hoefde we ons niet druk te maken en da's was gewoon prima, geen boodschappen doen, geen gedoe. De kinderen aten eerst, daarna de ouders terwijl de kinderen een uurtje mee gaan met de meiden van het animatieteam (de 'juffen', volgens onze meiden).

We hadden een hele leuke groep gasten, dat helpt natuurlijk ook. De leeftijd van de kinderen lag tussen de 0 en 6 en er is heerlijk gespeeld. Prima zwembad, lieve 'juffen', leuke speeltuin en prettige gastheer en -vrouw. Judith, de gastvrouw, kent de omgeving goed en heeft prima ideeen. We wilden bijvoorbeeld graag picknicken bij een riviertje, een beetje rustig zodat de meiden dammen konden bouwen. We kregen advies op maat en een keurige route beschrijving. We hebben een heerlijke middag bij een oude watermolen met de kids in de rivier gespeeld, zo heeft ze nog wel meer tips verstrekt, zodat het op het domaine als daarbuiten prima toeven was.

Judith en ik delen de liefde voor motorrijden, ik mocht zelfs nog even een stukkie rijden op haar all-road die ze niet lang daarvoor zelf vanuit Nederland had overgereden.

Echt genieten in Domaine de la Porte

Ilse en Jan-Noud, 28-8-2017

Ons verblijf van twee weken in Domaine de la Porte met twee kinderen van 3 en 6 jaar was heerlijk. We aten elke dag weer goddelijk (paella was de topper) met veel wijn. De tweede week was er voor de ouders weer een ander menu. En onze kinderen aten hun bordjes leeg (pilaf, rijst met groenten, pasta, pannenkoeken). Wij vonden de eigenaren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De regels zijn duidelijk, dat moet ook wel met 11 gezinnen op een landgoed. In eerste instantie voelde al die tijdstippen waarop er gegeten of gespeeld wordt wat als een regime, maar je bent vrij om er aan mee te doen. De masseuse is een aanrader. Goed om te weten dat er geen stomend water is in de safari tenten en er een mobiel toilet staat. Je deelt een badkamer met een ander gezin. Dat verloopt eigenlijk prima en de badkamers worden goed schoongehouden. Al met al een heerlijk verblijf hier gehad! Bedankt voor de service en gezelligheid. Groeten, Ilse en Jan-Noud

Verwennerij

LS, 28-8-2017

Gelegen in een oase van rust; gelogeerd in lodgetent; heel verzorgd, alles voor handen. De eigenaars treden niet zo op de voorgrond, maar zij hebben een geweldig team van enthousiaste studentes. Kinderopvang (Nederlands gesproken) voor (vooral de jongere) kinderen (tot een jaar of 8; afhankelijk van de andere kinderen). Zwembad ok, al is het water wat koud. Lekker eten, voor grote eters misschien wat te weinig soms, gezellig aan één grote tafel; eerst de kinderen en dan de ouders (terwijl er dan kinderopvang is)(met voldoende wijn bij het eten). Mogelijkheid tot mooie wandelingen of fietstochten in de omgeving. Zeker een aanrader ! Hier komen we mogelijk terug.

lekkere ontspannen week gehad

Perry, 8-8-2017

Mooie pittoreske accommodatie. Verzorgd, schoon en zeer sfeervol. Gite Pierrot was erg ruim en netjes.

Lekker eten zonder poespas, aan een lange tafel onder de bomen. Gezellig met andere vakantiegangers aan tafel. Een keer apart met zijn 2en eten was geen probleem. Wij zijn niet zo van de animatie, maar dit was leuk gedaan en de kids hadden het er naar hun zin. Ze zingen nog het liedje...

Voldoende in de omgeving te doen, maar wij hadden geen behoefte aan lange/verre uitstapjes dus hebben de tijd m.n. doorgebracht op/om het domaine.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk ontspannen voor alle gezinsleden!

Charlot, 4-8-2017

Wij hebben twee heerlijke weken gehad op Domaine de la Porte. De tent was prima, redelijk basic. De wc was een niet werkend chemisch toilet, dus iedere ochtend zelf even legen, maar de sanitaire voorzieningen die we deelden met 1 andere tent waren ruim en super schoon. Die werden twee keer per dag schoongemaakt.

Het zwembad is werkelijk super, met extra badje voor de kleintjes. En twee keer per dag een uur genieten van de rust omdat de kinderen met de meiden op pad gingen. Super combinatie!

De omgeving is redelijk saai maar toch genoeg leuke uitstapjes als je niet iedere dag weg hoeft.

Het eten met de andere gasten was heel gezellig en de sfeer was iedere avond top. Het eten zelf was wel minder dan de foto's op de website doen vermoeden. Vrij eenvoudig en wij aten de tweede week hetzelfde menu als de eerste week. Jammer was dat. Al met al zou met meer aandacht voor het eten en een upgrade van de inrichting van de tenten deze plek een absolute topper zijn. Maar begrijp me niet verkeerd, het was nu ook nog steeds genieten!

Vriendelijke eigenaren met veel tips over de omgeving, ik herken me niet in recensies die minder lovend over hen waren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig en kindvriendelijk verblijf

Richard en Linda, 29-7-2017

Het is een prachtige plek! Mooie gites en huurtenten. Het is er erg kleinschalig. Specifiek gericht op gezinnen met jonge kinderen. Daardoor veel gelijkgestemden en heel makkelijk contact. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en verzorgen elke avond een heerlijke maaltijd. In de omgeving is niet superveel te doen, maar met mooi weer hoef je het domaine ook niet af!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Porte in Les Hérolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Porte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de la Porte scoort een 8.18 uit 10 op basis van 90 reviews.