Vakantiehuis Rhetaise

Rhetaise
9,8

4 reviews over Vakantiehuis Rhetaise in het Nederlands

Fam. van Dijk, 21-1-2008

Rhetaise is een fantastisch huisje op een geweldig leuk eiland. Lekker centraal gelegen en overal dichtbij. De kinderen hadden heerlijk de ruimte om te spelen in de grote tuin en vonden ook de Nederlandse TV super. Het weer werkte ook perfect mee, we konden elke dag naar het strand.
    Gereisd familie in januari 2008

Wilma van Beek, 18-11-2007

Mooi huis met veel ruimte en een comfortabele inrichting. Wij waren met 2 volw. en 1 kind en hebben ons geen moment verveelt. Ideaal de schommel in de tuin. Wij hebben erg vaak gebruik gemaakt van de barbecue. Supermarkt, bakker en andere winkels en de markt allemaal dichtbij en we gingen ook lopend naar het strand. Onze dochter keek elke dag even naar haar favoriete kinderprogramma's op de tv. Het huis was ook superschoon bij aankomst dus van ons alle lof.
    Gereisd familie in augustus 2007

geraldine slabbekoorn, 11-6-2007

Heerlijke vakantie gehad. Mooi accomodatie met alles erop en eraan. Lekkere tuin en prima terras. Wij zijn met een baby van 2 maanden geweest in het voorseizoen.
      Gereisd anders in juni 2007

Jacqueline Lieftink, 16-1-2007

Het is huis is erg gezellig ingericht en erg schoon.Met een grote tuin en verschillende terrassen. Het ligt zeer gunstig op loopafstand van een mooi breed zandstrand en het gezellige dorpje Le Bois Plage.De prijs is erg gunstig, zeker met kinderen een aanrader.
        Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rhetaise in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rhetaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rhetaise scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: