Camping Les Varennes ****

8,5

9 reviews over Camping Les Varennes in het Nederlands

Beste camping op Ile de Ré

Wim, 15-8-2017

Alles wat wij zoeken op een camping, en niets wat we trachten te vermijden:

kraaknet, vriendelijk en behulpzaam personeel, binnen- en buitenzwembad, relatief kleinschalig, rustige ligging, vlakbij de duinen en het strand.

En geen luidruchtige bezoekers, animatoren of activiteiten...

Vooral Britse en Franse bezoekers, aangevuld met een handvol Nederlanders, Duitsers, en deze Belg.

Er is geen restaurant op de camping, wel 3x per week een foodtruck met pizza of bagels.

We stonden zelf al op twee campings op Ile de Ré, en bezochten er verschillende. Dit is volgens ons de beste.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Terug super

Gabriel, 1-7-2017

Camping voor de 2de maal bezocht , alles dik in orde , schaduwrijke plaats , net sanitair en mooi zwembad , in één woord super
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

Fam Debruyne, 3-5-2017

Vriendelijke en gemoedelijke camping in mooie streek
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Zalig!

Rita en danielle, 21-4-2017

Sanitair net en goed warm water! Alle dagen markt(open en overdekt) ! St Martin,havenstadje,heel veel winkels,op 4,5km. Op deze camping moet je echt met de fiets weg. Je kan ze terplaatse huren! Plage en dorpje tevoet goed te doen! mooie maar zanderige plaatsen. Binnen en buiten zwembad!
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische Camping

Gabriel &Martine Van den bussche, 11-7-2016

zeer goede camping , vriendelijk personeel , staanplaatsen OK , we hebben echt genoten van onze vakantie op Les Varennes , voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juni 2016

geweldige camping

Martin Venix, 9-6-2015

je loopt vanaf de camping 300 meter door de duinen naar het strand.

geweldig personeel

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Gewoon erg goed

Piucampo, 28-9-2014

camping met alles erop en eraan,

strand lekker dichtbij en erg mooi,

klein stukje lopen en je bent op de markt van Le Bois-Plage en Ré en dat is geweldig, alles vers en koop vooral de locale wijn, wit en rood is lekker.

Gereisd met partner in september 2014

Prima camping.

Harry, 21-9-2014

Wij hebben 7 dagen op deze camping gestaan en dat is ons goed bevallen.

Bij aankomst werden we prima geholpen en werd ons goed uitgelegd wat waar en hoe alles werkte.

De camping heeft mooie ruime plaatsen, met en zonder schaduw.

Het sanitair is ruim voldoende en word goed schoon gehouden.

Het zwembad is fijn om even af te koelen.

Het strand ligt op loopafstand +\- 500 meter.

Het centrum met een leuke markt en een goede supermarkt ligt op 800 meter afstand.

2 minpuntjes, de winkel is erg wisselend geopend en het personeel rijd wel erg hard op het camping terrein terwijl er van de campinggasten word gevraagd om rustig te rijden.

Al met al een prima camping op een leuk eiland.

Gereisd met partner in september 2014

Centraal gelegen Camping

sharon, 9-7-2009

Mobile home gehuurd, deze zijn net allemaal nieuw en zien er erg goed uit, zeer prettig om in te verblijven. Sanitair voor de kamperende gasten zag er op het eerste gezicht ook goed uit. Zwembad is overdekt met een soort van tent en verwarmd maar bij warm weer is het een openlucht bad. Klein speeltuintje en een speeltuin voor volwassenen in de vorm van fitnestoestellen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. In camping winkel 's ochtend verse croissants en stokbrood, 's avonds patat. Voor hoognodige boodschapjes kun je erook terecht.

De eerste nachten waren erg fris maar gelukkig waren er extra dekens.

Dicht bij het strand via een pad door de duinen, met de kinderwagen makkelijker om over de verharde weg te gaan. ongeveer 1km van het centrum waar elke ochtend een markt is waar je heerlijk eten kunt kopen. Ile de re is een prachtig eiland met mooie stadjes met mooie haventjes. Camping en eiland zijn zeker aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Varennes in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Varennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Varennes scoort een 8.49 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: