Hotel Les Bois Flottais

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Bois Flottais bij:

2 reviews over Hotel Les Bois Flottais in het Nederlands

Zeer sfeervol!

Nicole, 4-7-2010

Zeer leuk en sfeervol hotel. Ziet er helemaal uit als de website. Niet alle kamers liggen rond het zwembad. Een aantal liggen wat ongunstiger. Wij hadden kamer nr 4 die aan de voorkant lag en dus niet aan het zwembad maar met veel privacy en een eigen parkeerplek voor de auto. Het eiland is erg leuk om te bezoeken met alle dorpjes. Le Bois Plage stelt niet zoveel voor. STrand is om de hoek, je loopt er met 2 min. naar toe! Een plek om nog eens terug te keren aangezien wij het weer niet echt mee hadden. Een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2010

Tres Bien!

Tim, 7-5-2010

Bed & Breakfest met negentien verschillend gestylde kamers. Simpel maar hoogwaardig zelfgemaakt ontbijt. Personeel werkt professioneel en zeer snel. Twee verwarmde zwembaden en een turks stoombad. Ligging uitermate geschikt als uitvalbasis om de negen andere dorpen te verkennen. Fietsen waar voor ons gratis in bruikleen, mooie fietsen met kinderzitjes verkrijgbaar. Parkeren kan gemakkelijk in de twee afgesloten parkeerruimten van het hotel. Strand op zo een vijf minuten lopen en het centrum ook. Vanaf dinsdag tot zondag is er markt dus elke dag vers eten op je stoep!
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Bois Flottais in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Bois Flottais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Bois Flottais scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: