Camping La Tour des Prises ****

La Tour des Prises
8,4

7 reviews over Camping La Tour des Prises in het Nederlands

kampeerster, 29-8-2017

ruime plekken. voldoende douche en wc's. Aan het eind van de vakantie hing er ook in het tweede toiletgebouw wc papier. Nadeel was dat de verlichting in het toiletgebouw snel uitging nadat je hem aan had gedaan, werkt met een timer? Als je dan onder de douche staat of 's nachts naar het toilet gaat, zit je in het donker!

Er is brood te krijgen 's ochtends en een paar keer in de week komt er een goede pizzakar. Een mogelijkheid om snacks af te halen is er niet. Ligt vlakbij het strand en fietspaden. De wifi was vaak overbelast of er was geen ontvangst, natuurlijk geen must op vakantie maar af en toe erg fijn als je het nodig hebt.

Gereisd anders in augustus 2017

Mooie maar dure camping

Martine, 22-12-2015

Op doorreis met een camper wilde ik graag op Ile de Re overnachten om het eiland te zien. De ligging is prachtig, tussen de wijnranken, straat oversteken en zo bij de kust. De plaatsen zijn redelijk van formaat maar erg lastig om met een grote camper te parkeren. Mijn zoons (10, 13 en 15) hebben zich in de omgeving vermaakt, maar vonden het zwembad niet aanlokkelijk. Sanitair was netjes.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

mooie uitgangspositie om ile de Ré te verkennen

Riekus, 24-9-2015

Mooi fietsgebied, afwisselende routes van vrijliggende fietspaden
    Gereisd met partner in september 2015

Goede camping!

Caroline Huisman , 3-7-2015

Zeer ruime plaatsen. Sanitair is goed. Zeer vriendelijke beheerders van de camping, die de problemen oplossen die er zijn. Bv jeugd met extreem veel lawaai. Prima camping vlakbij het strand, winkels en de heerlijke restaurants. Aanrader! Een heerlijk fietseiland.
    Gereisd met partner in juni 2015

Rommelige camping en slecht sanitair

Marion Caron, 15-5-2012

Kleine plaatsen auto kan vaak niet naast de caravan anders heb je geen plaats om lekker buiten te zitten.

Helaas vakantie eerder moeten onderbreken vanwege gezondheid echtgenoot knieklachten kon zelf niet meer naar huis rijden.

Zelf 1000 km naar huis gereden met de caravan. Bij vertrek was receptie niet open dus bij thuiskomst het verhaal uitgelegd dat wij waren vertrokken. Helaas vooruitbetaald.

Mijn man heeft knieoperatie ondergaan maar wij hebben van de camping nooit een berichtje teruggehad.

Ze hebben de plaats voor 10 dagen dubbel kunnen verhuren en nog geen mailtje van " jammer of zoiets" .

Hier gaan wij dus echt nooit meer naar terug zo ga je niet met mensen om.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

tegenvaller

Gerrit en Inger, 23-8-2011

Camping gereserveerd obv info asci gids en internet. Aangegeven dat we een grote tent hebben (vergrote zilvermeeuw). We zouden een grote plek krijgen. We konden net op de plek staan maar ik kon niet eens rond de tent lopen. Geen sociale ruitme rond de plekken, je staat bovenop elkaar. Na twee dagen weer vertrokken, gelukkig niet vooruit beteaald anders waren we 3 weken kampgeld kwijt geweest. Zeer onvriendelijk behandeld, wij komen hier nooit weer.

Ondanks de indruk van de internetsite is er niets te eten op de camping alleen de pizzawagen. Overige indrukken van de site hebben betrekking op het eiland, niet op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Rommelig camping terrein: herfstachtig.

Marion en Ton Slijkhuis ( NL ), 27-6-2011

Pas medio juni, na Pinksteren kwam voor het eerst een pizzawagen ( 3x per week.)

Onjuiste informatie in ACSI gids.

Schoonmaak sanitair laat te wensen over:Met Pinkster camping bijna vol: sanitair schoonmaak pas 's middags.

Geen restaurant en of winkel.Brood verkoop = 2x 3.5 km op de fiets naar La Couarde.

Camping is gelegen aan 1 van de vele fietspaden / routes.600 meter van een strand, betere stranden op 5 km .Prima zwembad, met losse kap.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Tour des Prises in La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Tour des Prises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Tour des Prises scoort een 8.37 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: