Hotel La Galiote

7,4

5 reviews over Hotel La Galiote in het Nederlands

saggies meppen

PRonk, 9-9-2008

Wij kwamen hier uit nood. onze auto gestrandt dus we moesten hier wel overnachten. Wij liepen binnen, en liepen gelijk op tegen een groot kruis waar ze je vroeger aan vast nagelden. Maar goed, volgens de eigenaar, een SM feest die avond.

Verder niks van gemerkt, we mochten wel komen kijken alleen in het zwart.. NO WAY !!..

Verder echt een hotel dat een oud klooster is geweest.. kamers lijken niet op de foto, misschien wel als je een luxe kamer neemt.

Concreet: redelijk te doen voor een nachtje..

Gereisd met vrienden in september 2008

niet helemaal waar

hofman, 12-8-2008

Wij zijn pas terug uit Agde .

Het is typisch een Frans Hotel , de Nederlandse eigenaar is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Maar de kamers in voorgaande beoordeling ziet er heel anders uit dan in onze ervaring.

Het is er schoon maar een kamer waar wij in zaten was echt niet zo lux als op getoonde foto.

Misschien zijn ze nog aan het renoveren, dan maar hopen dat alle kamers inderdaad zo worden.

Verder was het er goed toeven.

J H

Gereisd anders in augustus 2008

hotel restaurant en paaren club

jan holtenbik, 31-7-2008

tot onze verasing een hotel met een prima restaurant en een geweldige club wij waren verast over de decoratie en de gastvrijheid van diana en cornelis prijzen afhankelijk van seizoen tussen de 65 en de 85 euro

Gereisd met vrienden in juli 2008

BNH, 10-5-2005

Prima hotel in een prachtige omgeving. Net even buiten het massatoerisme van de drukke badplaats Cap d'Agde. Kamers in originele stijl van het aangrenzende klooster. Oud, maar prachtig pand, voldoet geheel aan de moderne eisen. Het hotel wordt door een Nederlanderse familie gerund. Ze vertellen je alles over de omgeving en de bijzondere wetenswaardigheden van Agde. Het strand is dichtbij, ca. tien minuten met de fiets. Het aangrenzende restaurant hoort ook bij het hotel, hier kun je prima eten. Je kunt ook kiezen voor vol- of halfpension. Voor weinig geld een prima vakantie-adres!
Gereisd anders in mei 2005

clovis, 6-10-2004

aardige hollanders in een mooi hotel waar het eten uitstekent was echt een aanrader
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Galiote in Ile de Re (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Galiote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Galiote scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.