Camping En Campagne

8,6

56 reviews over Camping En Campagne in het Nederlands

Heerlijke camping!

Van Rijsbergen, 14-9-2017

Een zalige camping in een prachtige wandelomgeving. Grote plekken en de mogelijkheid om savonds mee te eten. Voor ons 1 van de mooiste campings die we gezien hebben.
Gereisd met partner in augustus 2017

Gezellige kleine goed verzorgde camping

Olav en Wendy, 5-9-2017

Hartelijke ontvangst, goede plekken, schoon sanitair; kortom een heel goede camoing!
Gereisd met partner in augustus 2017

Gezellige, goede camping, gastvrij, ruime plaatsen

André Stolk, 1-9-2017

Je wordt ontvangen met een drankje door de zeer gastvrije en enthousiaste eigenaren Alex en Hester die je alles vertellen over het reilen en zeilen op en rond de camping. Ze kunnen je letterlijk alles over de omgeving te vertellen, wat er te zien en te beleven is, hebben veel tips en gaan zelfs met gasten mee op pad omdat ze zelf ook van het leven in Frankrijk genieten.

Nette camping, goed sanitair, je kunt er ook een hapje eten en het brood wordt 's ochtends door Alex persoonlijk bij je tent of caravan bezorgd!

De plaatsen zijn zeer ruim. Er is een centrale plek om te chillen bij het kampvuur.

Er is Wi-Fi maar deze is door de wat gebrekkige telecommunicatie-infrastructuur ter plaatse van mindere kwaliteit en daarom ook het verzoek om het minimaal te gebruiken.

In de omgeving is veel te zien en te beleven voor jong en oud, voor sportievelingen en cultuursnuivers en zeker ook voor bourgondiërs.

Er is een klein zwembadje, zeer geschikt voor de kleinere kinderen of om even lekker af te koelen.

Kortom, een leuke, grotendeels Nederlandstalige mini-enclave midden in de groene Franse Limousin. Wij waren op doorreis, zijn er 5 nachten gebleven maar komen zeker weer eens terug naar dit kleine paradijsje! Ga zo door Hester en Alex, bedankt voor de fijne tijd en ook de tips voor onze vervolgreis naar het zuiden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping

Fam. Oosterlaan, 9-8-2017

Een fantastische kleine camping.

De velden voor de tent/caravan zijn super groot. Erg mooi aangelegd met mooie beplanting, waardoor de hele camping heel sfeervol aan doet.

Een leuke speeltuin voor de kinderen, er is speelgoed en boeken wat geleend mag worden, kinderfietsen die iedereen mag gebruiken, jeu de boules baan!

Een niet zo''n groot zwembad, maar helemaal prima! Ook een kleiner badje voor de kleiner kinderen,

Twee keer per week is het mogelijk om mee te eten. Wij hebben meegegeten bij de pizza-avond en dat was super gezellig. Leert hierdoor andere vakantiegangers kennen. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, prettig en sociale controle bij de kleine kinderen.

Omgeving is ook leuk en genoeg te doen. Zijn wezen wandelen langs "soort hunnebedden" en zijn bij een kleine attractiepark geweest met modelgebouwen + "oud-hollandse" spelletjes.

De supermarkt is op 15/20 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Tot volgend jaar!

Brenda, 27-7-2017

Eigenaren Alex en Hester zijn bijzonder vriendelijk en hartelijk. De camping ligt heel erg rustig. De 3 huurtenten staan vlakbij de speeltuin. Kinderen kunnen ongestoord spelen. Fietsen en speelgoed is aanwezig.

Andere kant van de camping is rustiger. Sanitair is schoon en wordt goed verzorgd. Er worden leuke avonden georganiseerd. Met z'n allen pizza eten, bbqen etc. Alex en Hester eten gezellig mee. Er wordt elke dag vers brood gebracht bij de tent.

Soms is er wifi bij de receptie.

Omgeving is mooi en rustig. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen.

In de namiddag gezellig met de andere kampeerders even een borreltje drinken op het terras.

Er heerst een gemoedelijke en gezellige sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk mooie plek voor de actieve rustzoeker

Jose Altena, 25-7-2017

Een heerlijke knusse camping met grote afgescheiden plaatsen.Verder nog een chambre d'hotes in authentieke stijl maar van alle gemakken voorzien. Elke chambre d'hotes heeft zijn eigen afgesloten tuin, dus ideaal als de hond wordt meegenomen op vakantie.

De eigenaren Hester en Alex zijn zeer vriendelijk en iedereen wordt vriendelijk welkom geheten. Ze kunnen een heleboel vertellen wat er in de omgeving te doen is. Van wandelen, fietsen en het bezoeken van dorpjes en markten. De wekelijkse barbeque was heerlijk en veel te veel vlees. Het zwembad is lekker verwarmd en voor de kleintjes is er een apart zwembad.

Een aanrader voor de actieve rustzoeker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer prettig, gastvrij, belangstellend, behulpzaam

Ton en Tera, 23-7-2017

Welkomst drankje met Alex en Hester (eigenaren) Kenden meteen je naam.Zeer ruime plekken. Meer dan 200 vierkante meter. Verzorgd. Afgescheiden. Privacy. 2x per week de mogelijkheid om van een zeer verzorgde en gezellige avond maaltijd te genieten met eigenaren en andere camping gasten. Leuke contacten met andere gasten. (Geen verplichting!!) Door panne aan auto i.p.v. 3 nachten 18 nachten doorgebracht. Alex en Hester waren een enorme en prettige steun. Was totaal geen beproeving om wat langer van hun gastvrijheid gebruik te maken. Heeft onze vakantie beslist niet negatief beïnvloed. Elke ochtend werd vers brood op je plek bezorgd.

Komen wij in de buurt, gaan wij zeker terug.

Voor ons was er totaal niets negatiefs te vinden.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige ontvangst met een drankje wat een welkom

Harrie en Miek Beckers., 16-7-2017

Wat wij heel goed vonden is de ontspannen sfeer die er voor iedereen is.

En een paar keer in de week samen eten met Hester en Alex en de mede kampeerders fantastisch .

Hele grote kampeerplaatsen, rustige omgeving,veel wandel en fiets mogelijkheden.

Een echte aanrader voor mensen die van rust en gezelligheid houden.

Voor grotere kinderen niks te doen ,maar kleintjes zullen het er erg leuk hebben.

Gereisd met partner in juni 2017

Super leuke plek

Monique en Sjors, 7-7-2017

We hebben twee weken heerlijk genoten op deze prachtig aangelegde camping. Enorme kampeerplekken. Voor rustzoekers een whalhala.

Alex en Hester bedankt voor de mooie ervaring en het heerlijke eten.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch en we komen hier zeker terug!

Fred en Adri de Kok, 6-7-2017

Leuke ontvangst, wij waren hier van maandag 15 mei tot donderdag 18 mei. Grote plaatsen is wat ons direct opvalt en de rust is geweldig. De plaats St. Junien bezocht aan de rivier de Vienne. Jammer dat de ateliers voor handschoenen niet open waren. Woensdagavond nemen we deel aan de door Alex en Hester georganiseerde pizza-avond. Helaas binnen moeten eten, omdat het wat regenachtig was. Speciaal voor Fred een pizza zonder kaas klaar gemaakt. Klasse!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping En Campagne in Essubras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping En Campagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping En Campagne scoort een 8.6 uit 10 op basis van 56 reviews.