Accommodaties Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron)

Waardering
8,2
Het weer

8° / 11°

28 februari 2015

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
27 beoordelingen
Wordt Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) bij:

16 Accommodaties Frankrijk, Poitou Charentes, Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron)

Alleen accommodaties in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) worden getoond
Bestemming
Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron)
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) Type accommodatie
Appartementen in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) (1)
Campings in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) (10)
Hotels in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) (1)
Vakantiehuizen in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) (3)
Bungalows in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) (1)
Scoort goed op
Kindvriendelijk (4)
Meer criteria
Waardering (4)
Ligging (5)
Prijs / kwaliteit (4)
Eetgelegenheden (1)
Staat van het sanitair (5)
Aantal sterren
Hotels.com (2)
Booking.com (2)
Expedia.nl (2)
Tjingo (1)
Boek direct bij Zoover (1)
Neckermann Reizen (1)

Kleine gezellige camping
8,2
3 beoordelingen
1,7 km tot centrum
Kleine rustige camping met 21 mobile homes.
4,4
4 beoordelingen
zwaar tegengevallen, , ongeschikt voor kinderenrustig en mooi vakantiedomein
4,7
10 beoordelingen
2,2 km tot centrum
Niet de natuurcamping die ik had verwacht!Mooi liggende camping voor strandliefhebbers
 1 2

Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Wordt Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 10 Campings, 1 Hotel, 3 Vakantiehuizen en 1 Bungalow in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 6 vakantiefoto's van Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Lees de 27 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron). Bekijk ook andere accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Poitou Charentes.