Camping La Brande *****

La Brande
8,2

6 reviews over Camping La Brande in het Nederlands

Fritz en Yvonne, 11-6-2016

Aardige ontvangst, alhoewel wij te laat aankwamen. Prima en vooral ook schoon sanitaire. Natuurlijk aangelegde plaatsen met of zonder zon en groot genoeg.

Fijn zwembad. Fijn verblijf gehad jammer dat we weg moesten.

Gereisd anders in juni 2016

Fijne, schone camping

Reizigers-1976, 2-9-2013

Prima camping. Ruime plekken, veel schaduw, schoon en goed onderhouden sanitair. Leuke mix van verschillende nationaliteiten, maar overwegen Fransen. Dit zorgde voor een typisch Franse ongedwongen, gemoedelijke sfeer. Animatie niet storend aanwezig: wat 'avondjes' met bijv. muziek, sport of bordspelen.
    Gereisd met partner in augustus 2013

Hier gaan we niet meer heen

Poekie1945, 29-5-2012

Bij aankomst mochten wij een plaats kiezen. Op de eerste plaats die wij gekozen hadden stond wel een electriciteitskast maar die was leeg. De 2e plek lag op een behoorlijke afstand van een elctriciteitsaansluiting. De oude camping althans ik denk dat het de oude camping was daar lag het toiletgebouw er maar treurig bij geen reclame voor de **** camping. Alleen bj het zwembad had je toegang tot het internet. Overigens de ontvangst was super vriendelijk daar valt niet op af te dingen Het sanitair was schoon en het eten in het restaurantje was ook goed
    Gereisd met partner in mei 2012

Nette camping

J. Peters, 9-8-2011

Kindvriendelijke camping met veel fransen. We hadden een huisje deze was schoon en en netjes. Animatie voldoende alleen jammer alles in het frans. Leuk voetbalveldje waar veel gebruik van gemaakt wordt en dan spelen alle kinderen van allerlei landen leuk met elkaar. Mijn zoon van 8 jr heeft zich goed vermaakt. Zwembad is prima en fijn dat het ook dicht geschoven kan worden bij slecht weer. Fijn dat de camping niet te groot is.
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

R.J.A.Otten, 22-4-2008

Op het nieuwe gedeelte grote ruime plaatsen,met een mooi uitzicht. Weinig bomen , maar dat is in september geen bezwaar.Behulpzame ,vriendelijke receptie
      Gereisd met partner in september 2007

c.smit, 29-9-2007

Prima camping met ruime plaatsen.gratis internet (wifi ).

Sanitair word goed onderhouden,mooi zwembad.

Camping heeft ook veel plaatsen voor campers,deze liggen vooral op een nieuw aan gelegd terrein,deze plaatsen zijn ook zeer ruim,dit terrein heeft minder bomen dan het oudere terrein dus niet zo beschut tegen de zon.

Al met al een prima camping ,met aan de westkant mooie stranden.

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Brande bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Brande in Chateau d'Oléron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Brande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Brande scoort een 8.18 uit 10 op basis van 171 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: