Bed and Breakfast Chateau de Ternay

Bed and Breakfast Chateau de Ternay
Chateau de Ternay

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau de Ternay bij:

1 review over Bed and Breakfast Chateau de Ternay in het Nederlands

Beeldschoon!

tea pechtold, 19-7-2012

Wij kwamen op doorreis hier aan. Een beeldschoon kasteel, je waant je 200 jaar terug. We hadden een prachtige kamer op de begane grond.

Rondom ligt een mooi park waar je kunt wandelen.

Het uitzicht uit onze kamer was op de oude bomen.

Parkeren is simpel, recht voor de deur.

Ontbijt was in een aparte ruimte. Grote tafel, die je deelt met andere gasten, waar vanalles stond. Eenvoudig maar lekker ontbijt.

Toen we aankwamen bleek er de jaarlijkse muziekavond te worden gehouden. Eten kon niet, maarwe konden aanschouiven aan de grote tafel in de keuken, daar stond salade, wijn, kaas, paté. Neem maar. Daar zaten we tussen de familie, vrienden en muzikanten. Een ongelofelijke ervaring!

Uitstekende plek voor een romantische stop!

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de Ternay in Bournand (Vienne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de Ternay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chateau de Ternay scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: