Bed and Breakfast Gaillardon

9 reviews over Bed and Breakfast Gaillardon in het Nederlands

Niet verder zoeken gewoon boeken

Familie Koldeweij, 29-9-2014

Niet verder zoeken gewoon boeken

Chambre d'Hotes Gaillardon, een perfect bed and breakfast in Aubeterre, gerund door Nina en Hanjo, mensen met passie voor het werk dat ze doen. Aan alles is gedacht. Heerlijke bedden, zalig ontbijt, en de mogelijkheid om ook in de avond lekker te eten. De ligging van dit bed and breakfast is alsof je in een romantisch decor van een Franse film bent beland. Na de bezichtiging van het prachtige stadje en omgeving kun je heerlijk bijkomen in de sfeervolle tuin en genieten van de gastvrijheid die Hanjo en Nina bieden. In deze streek heerst een microklimaat waardoor het vaak heel fijn weer is en je buiten de maanden juli en augustus ook goed terecht kunt. Wij hebben dan ook voor oktober weer geboekt en kunnen niet wachten om weer te gaan.Je hoeft eigenlijk niet verder te zoeken, bij dit adres moet je gewoon boeken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastische plek met een mooi uitzicht.

Yvonne, Hélène en Merlijn, 3-8-2014

Eigenlijk is Gaillardon geen B en B, maar een prachtig appartement met de klasse van een hotelkamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Hanjo en Nina zijn vriendelijk, gastvrij en gezellig. Beslist een adres om te onthouden en vaker naar toe te gaan.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Heerlijk

joyce geerligs , 21-7-2014

Een heerlijke midweek gehad twee jaar geleden bij hanjo en nina. Lekker eten, heerlijk geslapen en wat een uitstekende service, recht uit het hart. We komen zeker terug! Rolf, Joyce en Tycho
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

In 1 woord geweldig!

Tanja TC, 5-6-2013

Een mooie week beleefd in het mooie Aubeterre bij Hanjo en Nina. Wat een mooie B&B hebben ze en wat een heerlijke bedden! Alles was goed verzorgd, en lekkere restaurantjes in het dorp. We hebben het erg naar onze zin gehad en komen er graag weer.
Gereisd met vrienden in mei 2013

service with a smile

MYlo, 26-5-2013

Een aanrader!

We hebben zeer genoten van ons verblijf in Gaillardon. Hanjo en Nina runnen het B&B met bezieling, zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Wij voelden ons echt verwend. Heel fijn is het ook dat er (elektrische) fietsen staan zodat je de prachtige omgeving kunt verkennen.

Gereisd met partner in mei 2013

Gastvrij en stijlvol

Martin Bakker, 24-5-2013

Als je hier verblijft heb je een stijlvol ingerichte woon-, slaap-, en badkamer tot je beschikking met een fijn bed en goed zittende stoelen in een historisch pand in een leuk klein stadje, niet ver van Cognac en St Emilion. Je krijgt een heerlijk ontbijt en de sfeer is buitengewoon gastvrij. Ga heerlijk relaxen in de tuin, of bezoek de omgeving. Zeker de moeite waard voor een aantal nachtjes.
Gereisd met partner in mei 2013

Fantastische B&B

verhoeven, 4-4-2013

Zeer leuke B&B nabij het centrum van Aubeterre-sur-dronne.

Vriendelijke mensen die met hart en ziel deze B&B runnen, echt een aanrader om te logeren.

Gereisd met partner in januari 2013

Een chambre d'hote om nooit te vergeten

mariette polman, 30-10-2012

Deze chambre d'hote staat op de mooiste plek in het prachtige Aubeterre, vlakbij het middeleeuwse kerkje met de zacht tinkelende kerkklokken. Vanuit ons appartement, want zo kun je onze ruime slaap- en zitkamer wel noemen, hebben we een glorieus uitzicht over het dorp. De kamers, uitgerust met modern sanitair en heerlijke boxspringbedden, hebben hun authentieke Franse sfeer en karakter geheel behouden. En de ontbijtjes: in een woord: verrukkelijk
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Slapen in 1 van de mooiste dorpjes van Frankrijk

vivienne van leeuwen, 18-9-2012

Wat vooral fijn is in deze B&B is het mooie uitzicht vanaf de eettafel in de heerlijk knusse tuin. Hanjo en Nina doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De ontbijtjes zijn dan ook geweldig! Er zijn lekker veel restaurants in het dorp en een leuk strandje aan de rivier als je wil zwemmen. Ook is er een heel bijzondere monolithische kerk. Kortom een heerlijke plek!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gaillardon in Aubeterre-sur-Dronne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gaillardon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gaillardon scoort een 9.2 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: