• Activiteiten4,5
  • Onderkomen6,0

3 reviews over Vakantiepark Le Hameau de la Couture in het Nederlands

magerkes

tatjana, 9-8-2009

na een lange rit te vroeg aangekomen. we mochten wat vroeger binnen wat een leuk begin was.

Proper appartement, maar klein.

Touroperator had me verteld dat er 2 slaapkamers waren, 1 met dubbel bed, en 1 met 2 enkele bedjes, maar bij aankomst was er maar 1 slaapkamer met dubbel bed, en in de living zetel/bed.

Dus dochterlief mocht alleen in het groot bed slapen.

Keuken klein, maar wel alles voorzien (waterkoker niet aanwezig)

Maar met een groter gezin eigen potten meenemen.

We zaten jammer genoeg op het eerste verdiep, hadden geen terrasmeubelen, dus verplicht om binnen te zitten met mooi weer.

Animatie was ook niet voorzien, en om te zwemmen was het toch enkele 20km rijden..

Een rustig vakantie gehad, maar zeker niet voor een 2de keer.

Gereisd familie in augustus 2009

magerkes

tatjana, 9-8-2009
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Proper appartement, maar klein.

Neckermann had me verteld dat er 2 slaapkamers waren, 1 met dubbel bed, en 1 met 2 enkele bedjes, maar bij aankomst was er maar 1 slaapkamer met dubbel bed, en in de living zetel/bed.

Dus dochterlief mocht alleen in het groot bed slapen.

Keuken klein, maar wel alles voorzien (waterkoker niet aanwezig)

Maar met een groter gezin eigen potten meenemen.

Een rustig vakantie gehad, maar zeker niet voor een 2de keer.

Gereisd familie in augustus 2009

Nog wat werk aan...

Koen Van Hulle, 21-7-2009
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het hotel/verblijf is pas open en dat zal er voor een deel wat mee te maken hebben. Om het te kaderen ons verblijf was voor het eerst verhuurd. Van de 81 appartementen waren slechts 2 appartementen verhuurd.

De appartementen zijn proper en verzorgd, maar de inrichting is karig. 2 extra kastjes hadden wonderen kunnen verrichten. Ook de kookaccomodatie is karig. Voor elke persoon 1 item: dus 4 borden, 2 grote koppen, 2 kleine kopjes, 4 glazen, 2 kleine kookpotten en een pannetje, 4 vorken ...

Voor wie hier voor een ouder gezin zelf wil koken, brengt best zijn eigen potten mee.

Op het moment van ons verblijf was het zwembad nog niet in gebruik. Maar op een 10 tal kilometer in Argenton-le-vallee is een groot buiten zwembad.

Het hotel is ideaal gelegen voor een bezoek aan de Anjou-streek, Futusoscope en Puy du Fou liggen op een klein uurtje rijden van dit hotel en er is voldoende te bekijken in de buurt.

Ik zou dit hotel afraden voor gezinnen met oudere kinderen.

Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Hameau de la Couture in Argenton-l'Eglise (Deux Sevres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Hameau de la Couture zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Hameau de la Couture scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.