Camping Le Courte Vallée ***

7,6

7 reviews over Camping Le Courte Vallée in het Nederlands

100% brits

gerard, 17-8-2017

Alles is hier brits, zowel eigenaren als alle gasten. dat was voor ons reden na 2 nachten toch weer verder te rijden, want wij gaan naar Frankrijk voor een ander sfeertje en taaltje.

Het zwembad is verder klein en aan de frisse kant. Camping is verder wel netjes en verzorgd en ruimtelijk. Omgeving is uitgestrekt en agrarisch, voor een charmantere omgeving kan je toch beter dichter op de Loire zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Little Britain

Jack, 8-6-2016

Camping de Courte Vallée in Airvault is een voornamelijk Britse camping die, ondanks dat de naam anders doet suggereren, ook in Britse handen is. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. De camping is niet goedkoop, 20 euro voor 1 nacht met twee personen( dat was met korting in laagseizoen, in het hoogseizoen was het tarief voor 2 personen 30 euro per nacht incl. stroom). Wel hele grote plaatsen, bijna twee maal zo groot als normaal. Zoals gezegd, alles Britten op de camping maar dat is niet vervelend. Over het algemeen buitengewoon vriendelijke mensen waarmee je snel een gesprek aanknoopt. Het sanitairgebouw kan wel even een opfrisbeurtje gebruiken, problemen met de brillen, niet echt schoon en erg donker. Verder was het zwembad kapot, niet echt vervelend voor mij maar je betaalt er toch voor. Verder vond ik de muziek in het sanitairgebouw erg storend. De plek waar de vuilnis verzameld wordt mag ook wel een opknapbeurtje krijgen. Nu is het verdeeld over twee plekken, niet handig. Verder heeft het hier en daar een wat rommelig karakter, meer Frans dan Brits en voor dat geld mag je toch wel wat verwachten.
Gereisd met partner in mei 2016

Gezellige mooie camping

kenneth, 4-8-2014

Helaas hebben we deze camping alleen maar gebruikt voor twee overnachtingen, want hij verdiende meer. De eigenaar is super vriendelijk, de camping is heerlijk groen met niet al te veel schaduw maar wel veel bloemen en planten.

Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar hebben we ook geen oordeel over. Het zag er wel keurig uit.

Het sanitair is voldoende, je hebt muziek tijdens het douchen en samen met de fijne douchestraal maakt dat het moeilijk om terug naar de tent te gaan.

Papier is op de w.c. te vinden, helaas geen zeep bij de wasbak. Maar dat is ook gelijk eigenlijk het enige minpunt van de hele camping. Vandaar ook helaas in het begin van de recensie. Onze vakantieplannen waren anders, want we waren graag gebleven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

superservice

Gitte en Wim Komhoff, 25-4-2011

Afgelopen maart kwamen wij met ons campertje in Courte Vallee in Airvault.

We hadden deze camping al vaker aangedaan op onze rondreizen door Frankrijk en plannen altijd 1 of 2 nachten hier.

Helaas hadden we vergeten te kijken naar de openingsdatum en was het nog gesloten !

De erg vriendelijk Engelse eigenaren lieten ons toch op het terrein verblijven en we mochten zelfs bij hun in huis douchen ( omdat het sanitairgebouw nog niet gebruikt kon worden ).

Wat een superservice !!!!!!!! Bedankt........

Gereisd met partner in januari 2011

fantastische camping

fam. koster, 15-8-2009

zijn net terug van 2 weken courte vallee en hebben een grandiose tijd daar gehad, nadat we in engeland weggeregend waren, hebben via het acsi boek bij toeval de camping ontdekt.

de camping word gerund door een schots/engels echtpaar en er zijn voornamelijk engelse op de camping.

als je op zoek bent naar mooi weer, leuke mensen, prachtige omgeving ben je hier op zijn plaats.

wil je massatoerisme georganiseerde spelletjes in je vakantie moet je hier vooral niet zijn.

wij waren 1.5.week het enigste ned. stel met kinderen en hebben een wereldtijd gehad met alle engelse mensen, vorige week kwamen er nog 2 gezinnen bij die net zo leuk onthaald weren als wij.

alistair en johanna ga zo door, en nog bedankt voor alles.

w"ll be back

dikke kussen van de fam. koster

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

rustige camping met aangenaam onthaal

Aerts Tinne, 24-4-2009

voor ons een rustige camping waar je met de hond welkom bent en enkele kleine wandelingen kunt doen zonder langs de weg te moeten starten.
Gereisd met partner in mei 2008

Adjedus, 12-6-2007

Erg prijzig voor een doorsnee camping. Verder wel goed verzorgd.
Gereisd met partner in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Courte Vallée in Airvault (Deux Sevres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Courte Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Courte Vallée scoort een 7.6 uit 10 op basis van 10 reviews.