Bed and Breakfast Manoir de la Semoigne

8,9

2 reviews over Bed and Breakfast Manoir de la Semoigne in het Nederlands

Prachtige plek

Fam Schols zulj, 1-5-2017

Samen met vrienden een lang weekend verbleven , we werden hartelijk verwelkomd ,een zeer aangename dame heeft ons rondgeleid in hun prachtige B&B gelegen op de champagneroute op 25 km van Reims en Epernay ,prachtige tuin aangrenzend aan een golfterrein mooie kamers , we gaan zeker terug
Gereisd met vrienden in april 2017

Wat een authentiek b&b!

Pieter, 24-9-2011

Zeer rustig gelegen B & B, 25 km onder Reims. Het is een kruising van een grote boerderij en een klein kasteel. De kamers zijn authentiek en comfortabel. Ontbijt is typisch Frans met zelfgemaakte jam en yoghurt. Vriendelijke eigenaar die goed Engels spreekt.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Manoir de la Semoigne in Villers-Agron-Aiguizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Manoir de la Semoigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Manoir de la Semoigne scoort een 8.88 uit 10 op basis van 2 reviews.