8,3

3 reviews over Camping Le Domaine de la Nature 2 in het Nederlands

Rustige en gemoedelijke camping

Arjan, 3-8-2017

Echt een camping als je niet al te veel tierelantijnen verwacht. Aardige eigenaar die ons hielp de caravan op z'n plek te duwen. Vooral veel vaste plekken maar toen wij er 1e helft juli waren, waren die grotendeels onbezet. Bakker komt niet meer naar de camping dus voor brood moet je even 5 a 10 minuten wandelen naar de plaatselijke super. Sanitair is netjes en schoon. Je scheen ook wat snacks te kunnen halen op de camping maar ons viel op dat de snackbar altijd dicht was. Ongetwijfeld doet de eigenaar speciaal voor jou de frituurpan aan als je hem daar om vraagt
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plek, ruim en schoon

Michel en Isabel, 5-5-2014

Leuke gemoedelijke camping. Mooie plekken voor de camper. Hele vriendelijke eigenaar. We mochten zelfs een kampvuur maken. Midden in de natuur, de kinderen hebben alle vrijheid. Het sanitair is erg oud, maar heel schoon. Niks mis mee. We zouden er zo weer heen gaan. Overigens hebben ze ook nog een leuke plek met allemaal dieren, kippen, geitjes, etc.
Gereisd familie in april 2014

Landelijke camping

Grassbrook, 30-7-2011

Camping gelegen aan een kanaal aan de rand van het dorp. Supermarkt op loopafstand. Mooie aparte camperplekken. Sympathieke eigenaar.
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine de la Nature 2 in Vailly sur Aisne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine de la Nature 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Domaine de la Nature 2 scoort een 8.32 uit 10 op basis van 5 reviews.