Camping La Halte de Mainville

La Halte de Mainville
7,9

12 reviews over Camping La Halte de Mainville in het Nederlands

Ans van Gaal, 22-8-2017

Een prachtige, rustige en wijds opgezette camping. Hele mooie grote standplaatsen, voldoende schaduw en afgezet met hagen van ruim een meter hoogte. Heel veel privacy. Wij stonden aan de visvijver, maar werden daarvan afgescheiden door de hagen.

Op de camping staan veel stacaravans die veelal 'bewoond' waren door Engelsen. Stuk voor stuk aardig in de omgang.

Er is geen eetgelegenheid, geen vermaak voor de kinderen (daarom de 4)

De eerste winkel (Intermarché) is zo'n vier kilometer verderop.

Er is wel een 'broodservice' op de camping.

Prima sanitairgebouw, goed onderhouden, bij de dames drie douche/ wastafelcombi's. Toiletpapier zelf verzorgen. Gratis gebruik van warm water.

Supervriendelijk echtpaar dat de camping runt. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke camping.

Marga, 28-7-2016

Wij zijn hier in Juli 10 dagen gebleven. Geweldige plek bij de visvijver, weids uitzicht over vijver, waar altijd wel iemand aan het vissen was. De plekken zijn ruim, de meeste met veel zon , enkele met bomen voor schaduw. Bijna allemaal met hoge heggen voor privacy. Sanitair bijzonder schoon en fris. Zwembadje lekker voor even op te frissen, wifi rondom het zwembad. Erg vriendelijke eigenaresse, met info over de omgeving. Veel te zien ; Pierrefonds, Soissons, Compiegne, vele kastelen, burchten,en ruïnes. Nog lang niet alles gezien......volgende zomer weer terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Fijne camping

Jan, 25-7-2016

Hier nachtje geweest op doorreis. Heel vriendelijk personeel en alles schoon en netjes! Zwembad was ook heerlijk! Aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Fijne camping

Petra, 28-7-2015

Prettige, vooral rustige overnachtings camping. Mooie plaatsen, fijn zwembadje goed sanitair.

Wij zijn twee nachtjes gebleven om de buurt te verkennen. Was begin juli nog erg rustig.

Gereisd met partner in juli 2015

Fijne plek, ook voor langer verblijf

gerda, 26-8-2014

Fijne ruime plekken. Prima ontvangst. We zijn onverwacht een week gebleven. Mooie omgeving om te verkennen en heerlijk om daarna even in het zwembad af te koelen. Het terrein is echt super onderhouden. Broodjesservice en wifi dus wat wil je nog meer.
Gereisd met partner in juli 2014

Prima plek om te verblijven

Rene, 17-8-2014

Op doorreis van Normandië naar Duitsland vonden wij deze camping. De plekken zijn ruim bemeten, de camping wordt prima onderhouden incl. sanitair en de zwembadjes en het is er rustig. Het "meer" is een visvijver waar veel gebruik van gemaakt wordt en waar soms een karper gevangen werd.

Prima als doorgangscamping maar zeker ook de moeite waard om er langer te verblijven en dan de omgeving te verkennen.

Verder geen "problemen" gehad met eigenaars of personeel.

Gereisd met partner in augustus 2014

Aardige doorgangscamping

Jan, 14-8-2014

Wij hebben deze camping aangedaan op de terugweg naar huis. Goede plaatsen, camping heeft een zwembad(je) Is gelegen in de nabijheid van een dorp en er is veel grootschalige landbouw.

Ontvangst op de camping niet echt vriendelijk beheerster is kortaf.

Camping is de duurste van deze vakantie maar zeker niet de beste.

Eind conclusie een aardige camping voor 1 nacht.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Ondergewaardeerd

JW, 8-9-2013

Hier gekomen door campings onderweg gids. Deze camping leent zich echter prima voor een langer verblijf. Er is een veld met (zeer) grote toeristische plekken. Ook tussen de seizoensplekken is her en der een toeristische plaats, gescheiden door haagjes. Zwembad en sanitair zijn prima voor elkaar. Ook de omgeving heeft het nodige te bieden zoals fietsroutes, het kasteel van Pierrefonds en het kiezerlijk paleis in Compiegne. Eigenaresse is inderdaad een beetje typisch. Verder keurige camping.
Gereisd met partner in september 2013

Prima camping met heerlijk schoon sanitair.

Sylvia Huijgen, 27-8-2010

La Halte de Mainville is een mooie camping. Mooie plekken, rustige sfeer. Tenminste.....zolang de ganzen zich koest houden. Wij waren met die agressieve, herriemakende en overal poepende beesten niet blij. Volgens de eigenaars vinden kinderen ze geweldig; onze ervaring is anders. Wij zagen vooral bange kleine kinderen.
Gereisd met partner in augustus 2010

Net genoeg voor een overnachting

raymond, 12-8-2009

We hebben dit als overnachtingscamping gehad. Boerende, moddervette bouwvakkers in de huurhuisjes om ons heen. Camping ligt in de middle-of-helemaal nowhere. Zwembadje is OK. Ik vis niet, maar de visvijver was een troosteloze bende. Ruime plek omdat er niemand anders stond. Veel stacaravans met engelsen (wat die daar zoeken is me een raadsel). Sanitair is schoon.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Halte de Mainville in Ressons-le-Long, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Halte de Mainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Halte de Mainville scoort een 7.91 uit 10 op basis van 12 reviews.