Camping Les Vertes Feuilles ****

Camping Les Vertes Feuilles
Les Vertes Feuilles
7,5

11 reviews over Camping Les Vertes Feuilles in het Nederlands

Vriendelijke camping mooi verzorgd, zwembad klein.

Holtkamp, 11-5-2017

heerlijke mooie omgeving, heel vriendelijk personeel, gezellig restaurant, mooie plekken, wel erg volle camping met vaste sta- plaatsen maar voor in het voorjaar prima!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Ligging is wel goed ook voor door reis

Piet, 30-9-2016

Ik vind dat je wel om 7/uur moet kunnen douchen niet na 8/uur en dan maar twee douchen open zo ga je niet terug als je op door reis ben.
Gereisd met partner in september 2016

Kleinschalige, verwarmd zwembad goeie prijs kwal.

Bossuyt, 20-9-2016

Kleine camping met restaurant ruime keuze van de kaart , vriendelijke uitbaters, overdekt verwarmd zwembad(je) , niet al te grote plaatsen , sanitair verouderd maar proper, douche gratis wel harde douche straal waar je steeds moet op blijven drukken . Internet betalend wel duur 10 euro voor 2 dagen, prijs kwaliteit is goed , op een 3 tal km van het strand waar tal van eetgelegenheden ook nog zijn .
Gereisd met partner in september 2016

Leuke compacte camping

Marike, 9-9-2016

Er zijn veel Franse stacaravans, weinig voor verhuur toeristen. Het zwembad is erg klein.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

voor een enkele nacht geschikt

capelle, 12-8-2016

- heel veel huisjes

- omroepauto op terrein

- had om plek zon/schaduw gevraagd; op toegewezen plaats heel veel schaduw [ bomen toppen ]

- zwembad is te klein

- vriendelijke medewerkers

Gereisd met partner in januari 2016

Klein maar fijn

R. Kretschmann, 8-8-2016

Goed verzorgde camping(plaatsen). Aardige mensen die erg hun best doen je verblijf leuk te maken.

Veel informatie te verkrijgen via receptie.

Sanitair was redelijk, werd alleen slecht schoon gehouden.

Zwembad klein maar van prima kwaliteit. Leuk voor de kinderen, verder was er weinig voor ze op de camping zelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima plek, dichtbij stand en tussen de Fransen

Summers, 3-11-2015

Wij hadden een leuk chalet, verder beetje eenvoudige camping maar alles is er (animatie, hond mee, zwembad). Er zijn vooral veel Fransen gasten en mensen met een vaste stacaravan. Vlakbij strand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke camping met vriendelijk personeel

fam de Jong, 19-7-2013

Een weekje met klein tentje en 2 jonge kinderen naar deze camping geweest. In overleg kun je geschikte plek zoeken voor tent of ander kampeermiddel. ik wilde dichtbij de voorzieningen, om zo de kids in de gaten te houden. Springkussens tegen betaling van 2,- voor de kinderen, maar onze kinderen mochten er gratis op, zodat ik de tent kon opzetten. Da's dan weer aardig. Grote zandbak met hek eromheen en glijbaan. Vaak kraampjes met allerlei koopwaar op de camping. En bijna iedere avond wel vermaak voor de gasten. Idd oude computer voor gratis wifi, en tickets voor wifi op eigen computer tegen betaling. Ik geloof 2,- voor 2 uur (hoeft niet alles tegelijk op te maken) Overzichtelijk kleine zwembad was voor onze kids ideaal (4 en 6 jr) Weinig speelattributen voor de kinderen .Door mooie weer veel mensen naar strand en dan rustig in het zwembad; voor ons ideaal. Aardig personeel. Wc's waren vaak vies, en in 2 wc's toiletpapier. Alleen maar vriendelijke Franse campinggasten tegen gekomen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Net niet

Heidi, 23-9-2010

Camping ligt mooi en lijkt op het eerste gezicht gezellig, al zijn de plaatsen wat klein. Maar gaandeweg kom je steeds gekkere dingen tegen. WC papier hangt niet in de toiletten maar in de ruimte van de wasmachines/afwasbakken. Van te voren inschatten wat je nodig denkt te hebben? Internet is gratis maar bij ieder gebruik moet je in het kantoor iets laten activeren, en dat kantoor is niet veel open. De hele avond zit je dus zonder internet. Je moet een speciale magneet huren om de camping op te komen, ook tijdens openingstijden want de slagboom is altijd dicht.

Ten slotte werd er gevraagd of wij de standaard 6 Amp stroom wilden hebben, of bij wilden betalen voor 10 Amp, en wij hebben dat laatste gekozen. Alle aansluitingen waren echter open, er werden geen schakelaars omgezet of wat dan ook. Wij hebben het idee dat wij hiermee opgelicht zijn.

Gereisd met partner in september 2010

simpele camping voor een paar nachtjes

chippie, 22-7-2008

eenvoudige camping op een goed ligging. Sanitair is niet echt geweldig en de staplaatsen zijn erg klein. B eheerders zijn vriendelijk en behulpzaam.

Zwembadje is overdekt en verwarmt maar niet groot.

Kortom leuk voor een paar dagen.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Vertes Feuilles in Quend / Quend-Plage-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Vertes Feuilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Vertes Feuilles scoort een 7.52 uit 10 op basis van 19 reviews.