Camping La Ferme des Aulnes ****

7,8

21 reviews over Camping La Ferme des Aulnes in het Nederlands

Goed verblijf

Hans, 20-8-2017

Rustige camping, beetje afgelegen. Aardig speeltuintje en een redelijk zwembad. Mobile home netjes en behoorlijk nieuw. Voldoet voor een week, mede afhankelijk van het weer aldaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping op het platte land

Paul, 29-8-2015

We hebben deze camping als tussenstop gebruikt, en hebben hier enkele dagen vertoeft. Leuke camping en rustig. Heel goede afwatering van de campeerplekken. Dit is ook wel nodig omdat het er ook flink kan regenen. De plekken zijn voorzien van een verhard gedeelte waar je de auto op kunt parkeren of je de caravan kunt plaatsen. Gen camping voor lang verblijf omdat je iedere dag er met de auto eropuit moet.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuk voor een paar dagen

Gezin met baby en peuter in cottage, 10-8-2015

Camping uitgezocht op basis van enthousiaste beoordeling, maar het viel toch wat tegen. Het personeel was niet heel hartelijk, maar wat wil je in Frankrijk. De cottage privilege (6p.) was gedateerd, maar in orde. Wel krap in ruimte voor zelfs 4 personen. Voornamelijk een stacaravan camping met veel vaste Franse eigenaren, weinig contact tussen kampeerders onderling. Ligging is wat afgelegen, maar omgeving is op zich mooi glooiend om doorheen te rijden, al heb je inderdaad voor elke uitstap of boodschap de auto nodig. Voor 3 a 4 dagen is het een prima plek.

Aanraders in de omgeving zijn: Badplaatsen; Wimereux en Le Touquet, La Marquenterre (wandelen door natuurgebied) en Saint Valery sur Somme. Ook de grote WO I begraafplaatsen zijn indrukwekkend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping

Cityhoppers, 5-7-2015

Le Ferme des Aulnes is een leuke camping die is opgezet rondom een oude boerderij. Het nadeel van deze camping is dat het in the middle of nowhere ligt. Een mooi omgeving, maar er is weinig of niets te beleven. Een supermarkt ligt op 8 km afstand.

De camping wordt door een weg in tweeën gesplitst. Het tweede veld is duidelijk voor toeristen bedoeld.

Het sanitairgebouw bij het toeristenveld is schoon. Door de ligging van de camping en de weg daarnaartoe is het voor ons geen camping waar wij nog een keer terugkomen, wat wel heel jammer is want op zich is het een leuke camping.

Gereisd met partner in juni 2015

Mooie rustige camping

Cuu, 24-7-2014

Mooie rustige camping. We werden vriendelijk ontvangen. Onze ''comfy'' cottage was netjes en schoon. De omgeving is mooi, maar op loopafstand kan je niets vinden, daarvoor moet je de auto nemen. Mooie omgeving om uitstapjes te maken.

De camping had een leuk zwembadje, maar de indeling niet erg handig. Het liggedeelte is beperkt en geen parasols aanwezig. Je moet via het zwembad naar het liggedeelte dus kinderwagen moet je buiten laten. Leuk voor kinderen die al een A diploma hebben. Helaas geen peuterbadje.

Het restaurant viel erg tegen. Weinig opties en kwaliteit was erg slecht. De bediening was wel heel erg vriendelijk, maar de kok mogen ze echt naar huis sturen. De pizza's waren echt slecht en patat was slap.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Typisch Frans

Fam. D. , 14-7-2014

Op 22 juni 2014 hebben wij onze tent opgezet bij La Ferme des Aulnes. Vanaf de eerste dag voelden wij ons thuis op deze bijzondere plek in Picardië. De van oudsher 'typisch' Franse boerderij is omgetoverd tot een mooie vakantieplek in een klein dorpje in de buurt van Nampont St. Martin. Het personeel van de camping is heel vriendelijk en behulpzaam. Iedere ochtend is er, op bestelling, vers brood te krijgen. Het sanitair wordt goed onderhouden en is schoon!

Voor boodschappen en bezoekjes aan bijv. dorpjes of strand moet je wel 15 min. in de auto, tenzij je goede fietsbenen hebt. In de buurt van de camping is het wel heuvelachtig namelijk. De fietstochten rondom de Baai van de Somme zijn goed uitgezet en leuk om te fietsen.

Mede dankzij het mooie weer hebben wij drie weken doorgebracht op de camping en hebben ons prima vermaakt door alle mogelijkheden in de regio. Bovendien werden we gastvrij onthaald met sangria bij de wedstrijden van Oranje tijdens het WK. Een adres om te onthouden!

Gereisd met partner in juni 2014

mooie camping met zwembad

peggy_huysmans3, 11-9-2013

dit is een mooie camping met vrij grote plaatsen, netjes sanitair en een mooi overdekt zwembad, minpunten zijn dat deze camping vrij ver van de zee ligt en dat het beloofde gratis internet enkel aan de receptie kan gebruikt worden.
Gereisd met partner in augustus 2013

Fantastisch!

I. Mesu, 22-8-2013

Een weekje op deze camping gestaan. Mooie ruime plekken met veel privacy. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Ze kennen je bij naam! Genoeg faciliteiten voor kinderen (en voor de ouders)

Restaurant geen aanrader. Vonden wij de enige tegenvaller; best prijzig en absoluut niet lekker gegeten!

Toiletten en douches zijn gemengd; voor ons ideaal. Konden als familie samen naar de douches, dat kan op bijna geen 1 camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooie en gezellige camping

Ruud & Rianne, 13-8-2013

Camping La Ferme des Aulnes is een mooie en rustige camping. De camping eigenaren zijn heel vriendelijk en de rest van het personeel ook. Leuk restaurantje met een niet heel uitgebreide menukaart, maar prima. Nadat je wat bent wezen eten in het restaurant (elke avond live muziek) is er ook de mogelijkheid om nog een drankje te nuttigen in de cocktailbar. Hier bevindt zich ook de animatie voor jong en oud. Kleuren en knutselen voor de kinderen en 's avonds een quiz, karaoke of gewoon een potje kaarten voor de ouderen.

De camping ligt in de mooie omgeving van 'Le baie de Somme' met leuke plaatsjes zoals Valery sur Somme en Le Crotoy.

Het sanitair is goed voor elkaar. Er is gratis Wifi aanwezig, zelfs vanaf je eigen staplaats. Elke ochtend is er vers brood, croissants etc. aanwezig.

We hadden een ruime staplaats voor onze tent en de auto kon er met gemak bij op staan. Zwembad aanwezig, de overdekking kan eraf.

Gereisd met partner in juli 2013

zeer overgewaardeerd ****camping

camawil, 22-6-2013

Met een nog een te lange reis tot de bestemming uit nood deze camping aangedaan

de eerste vraag die ons binnenschoot wie heeft hier de sterren uitgedeeld ?

Vooral het camping gedeelte is wel goed verzorgd, maar het sani en staanplaatsen zijn te klein , en het sanitair gebouw op het camping gedeelte

niet het interieur wat de hoge prijs en de vele sterren goedmaakt , en wat je zou verwachten.

Is Niet de prijs waard 21 euro zonder stroom (2013)

eerder de helft zou de prijs zijn.

ontvangst was vriendelijk.

en ja , Gratis wifi.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme des Aulnes in Nampont-Saint-Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme des Aulnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Ferme des Aulnes scoort een 7.78 uit 10 op basis van 28 reviews.