7,7

16 reviews over Camping Le Clos Cacheleux in het Nederlands

mooie omgeving

fam. fijt, 3-8-2017

ruime plekken, wel veel fransen die daar hun caravan neer zetten en dan alleen in het weekend aanwezig zijn. Warm water voorziening bij afwasplekken kan beter, douchen was wel goed. Brood service was voldoende.Aanrader: Mers-les-Bains, schitterende badplaats.
Gereisd familie in juli 2017

Rustige camping in het groen

Familie Doornbos, 5-7-2017

De camping is bovenop een heuvel bij een oude boerderij gesitueerd. De heuvel is behoorlijk stijl!! Er werd nog gebouwd aan een aantal chalets voor de verhuur; daarnaast waren er een aantal hele unieke slaapplaatsen te huur, erge leuk. Het was er nog erg rustig in juni. Het is een camping met zeer ruime, 200 m2, staanplaatsen met veel groen. De ontvangst was erg vriendelijk en iedere ochtend werden de verse broodjes bij de tent bezorgd. De 5 dagen dat wij er waren hebben we ons prima vermaakt. Het enige min puntje was de warmwatervoorziening.

Ondanks dat een mooie camping om een paar dagen ''te landen'' ..

Gereisd met partner in juni 2017

Warmwaterprobleem

Marian, 4-7-2017

Ruim opgezette camping, megaplaatsen in de zon of schaduw, goede broodservice maar wat minpunten: verkeer is duidelijk aanwezig op de achtergrond van sommige standplaatsen. Het water bij de afwasplaats wordt niet warm, douches duurt min 5 min voordat het lauw/warm wordt. Wifi alleen bij het receptiegebouw. Daar hangt ook een brievenbus maar na twee weken waren de kaartjes nog niet bezorgd in Nederland. Toiletvoorziening erg krap voor het hoogseizoen.
Gereisd met partner in juni 2017

Zalig rustig

Nynke, 6-9-2015

Wederom de gastvrijheid van de eigenaresse mogen ervaren. Voor ons is het een heerlijke plek om bij te komen, tot rust te komen, en te genieten van de natuur in geluid en geur. De plekken zijn alle zeer ruim, alleen dat al geeft je een gevoel van vrijheid!

Omdat het geen standaard camping is, genieten wij er zo, de leuke accomodaties die je kunt huren daar vinden wij alleen maar geweldig. Hopelijk blijft het een unicum in zijn/haar soort, deze fijne plek.

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustige camping in goud gele omgeving!

Trudy den hoed, 18-7-2015

Prachtig gelegen tussen de korenvelden en een waar genoegen om daar rond te rijden op de kleine landweggetjes. De camping heeft mooie grote plekken en een hele behulpzame eigenaresse die ons uit de brand hielp nadat we onze tentstokken waren vergeten!

Als alternatief in de fantastische boomhut geslapen en de andere nachten in een tent op palen.

Beter kon niet! Het was een aangenaam verblijf.

Gereisd met partner in juli 2015

fantastische plek

e. thuijs, 28-5-2015

Camping le clos cacheleux (bij Abbeville) is een geweldige plek om tot rust te komen en een goede startplek om de Normandische kust verder te ontdekken met fietsroutes/autotochten.

De camping ligt bovenop, dat geeft veel ruimte. Met je ANWB/ASCI kaart krijg je korting, waardoor de prijs/kwalitiet zeer goed is. Receptie is zeer behulpzaam en vriendelijk, broodjes worden 's morgens aan je tent/caravan gebracht. Beneden is 2e camping gelegen, van de zelfde eigenaar, daar is het restaurantje, met eenvoudige, zeer goede maaltijden en er is een zwembad, waar je gebruik van kan maken. Voor kinderen is er een kleine speeltuin, beneden op de andere camping is een trampoline en een springkussen en het zwembad.

Gereisd met partner in mei 2015

Ruime plekken en vers brood bij de tent geleverd

J. Voogt, 3-12-2014

Geen massale camping maar een camping met mooie ruime plekken met bomen, wij mochten zelf een plek uitkiezen. De ligging van de camping is op een kleine dag rijden vanuit Nederland, niet ver van de prachtige kust en vlak bij Abbeville. Het zwembad ligt vlakbij op de zustercamping en is gratis te gebruiken. Het personeel is echt klantvriendelijk en geeft je het gevoel van welkom zijn. Op de zustercamping max 7 min. lopen vind je een iets grotere winkel dan op de camping zelf. Het restaurant is daar ook gelegen. Het is een heerlijke rustige camping met prima sanitair. Niet heel luxe maar wel schoon. De boomhutten die verderop de camping staan, zijn fantastisch. De wifi is alleen bij de receptie beschikbaar maar is dan ook wel gratis.

Prima camping.

Maarten van Aken, 18-8-2014

Een prima camping, mooi gelegen met enorme afgescheiden plaatsen (200 tot 300 vierkante meter). Een goede combinatie met camping Val de Trie, waar we gratis gebruik konden maken van het zwembad. (open en overdekt). De twee camping lagen 5 minuten lopen van elkaar. Ook daar kan je prima eten. Broodjes werden in de ochtend bij de kampeerplek bezorgd. Ik wil graag de beoordeling van P. van der Meulen tegenspreken. Deze reactie komt de camping niet ten goede. De twee families werken heel hard om alles schoon en netjes te houden. Ook de klantvriendelijkheid is prima. Mijn advies: een prima camping en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juli 2014

Kamperen en een boomhut overnachting

Antoinette Post, 31-7-2014

Een zeer prettige camping met grote plaatsen voor ouders die rust zoeken en de ruimte voor kinderen om te spelen. Door het zwembad, kantine en crea club op camping le val de trie is het een superlocatie. Dit jaar een overnachting in een boomhut ter afsluiting en dat was voor ouders en kind een super leuke ervaring die je niet vergeet. Vooral door de smaakvolle inrichting en uitvoering door eigenaresse Marie. Een camping voor rustzoekers en die niet van te georganiseerde campings houden. Door de persoonlijke benadering van Marie en het harde werken van Raphael en het personeel een heerlijk adres.

zeer grote kampeerplekken

Boekbinder, 2-7-2014

Les Clos Cacheleux is een redelijke camping, met zeer grote plekken. Verwarrend is, dat op de borden zgn. naar een concurrerende camping wordt gewezen, maar het blijkt een familie bedrijf te zijn. rechtsaf : grote plekken en goede t v ontvangst. Zwommen en eten ( niet zo best!) kun je op de andere camping. Daar veel bomen: T.V, ??

Prima plek voor bezoek aan Le Treport en Amiens ( De Kathedraal: fantastisch!)

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Cacheleux in Moyenneville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Cacheleux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Cacheleux scoort een 7.7 uit 10 op basis van 25 reviews.