Jaux
2,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premiere Classe Compiègne - Jaux* bij :

2 reviews over Hotel Premiere Classe Compiègne - Jaux in het Nederlands

Niet weer!

Maria, 28-7-2017

De man achter de balie legde ons goed uit waar we iets om 21:30 uur konden eten en hoe we moesten lopen.

Wat ik niet goed vond? De man achter de balie zei dat alles vol was terwijl we hadden geboekt 's morgens. We gaven 3 achternamen op omdat een Franse vriendin had geboekt. Geen van de 3 kwam volgens hem overeen. Ik gebeld met Franse vriendin want medewerker spraak geen Nederlands, Duits of Engels. Kregen we sleutel kamer. Leek meer een afwerkplek. Het was enorm vies, haren in bed, vieze plastic douche ook niet schoon met vies gordijn, vieze rooster en wasbak waar ik stond te kokhalzen. Balie was maar geopend tot 21 uur dus kon dit niet melden. Erg gehorig. Kaartje opgehangen aan buitendeur niet storen ivm aanwezig hond en wij stonden buiten om te gaan eten. Zie ik vanaf beneden de "schoonmaakster" (maakt die schoon dan?) aan de deur kloppen om 8:30 uur! Riep vanaf beneden de deur dicht te laten. Ze zou maar naar binnen zijn gegaan en de hond weggelopen zijn. Geen aanrader. BAH!

Gereisd met partner in juli 2017

door reis hotel

losje, 7-5-2010

voor 42 euro hier een nacht geslapen met drie personen op door reis naar disney.

niet bijzonder dit hotel, maar een heel klein stukje van route du nord gelegen dus dat is prettig.

in de directe omgeving zit er een carefour supermarkt en mac , kfc en pizzahut.

klein badkamertje met wel een prima douche.(wel smal)

Gereisd familie in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Compiègne - Jaux in Jaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Compiègne - Jaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Compiègne - Jaux scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.